Mijn tweede keer L2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Mijn tweede keer L2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 17:53

Ging ik vandaag starten Lachen
Ik zou eerst lopend heen gaan (ong uurtje stappen) maar de vader van mijn vriendin bood mij aan om mij te brengen met de trailer, want mijn vriendin moest ook en als de trailer er toch al achter hing... Nou supergraag natuurlijk! Scheelt weer een ritje heen en terug Lachen !
Ik moest om 13:50 en 14:06 starten, vlak na elkaar, vind ik wel lekker Lachen Kan ik Jamy mooi ff tussen de proefjes nog ff wakker maken en dan weer rijden.
Het inrijden was ze al harstikke braaf en ontspannen dus was ik wel lbij mee Lachen Lovers
Ik had het alleen echt superwarm, en Jamy ook wle volgens mij!
Toen moest ik de binnebak in, en je raad het al, daar was het nog warmer! Clown pfffff....
Nou mijn eerste proefje ging opzich heel netjes! Alleen het was een beetje truttig Tong uitsteken mocht iets meer pit in Knipoog Dus tussen de proeven door ff goed veel overgangen gereden en Jamy was weer wakker Haha! Mijn tweede proefje ging dan ook beter! Zat net ff meer tempo in alles.
Toen ging ik uitstappen en gaf mijn pony ff aan me vriendin omdat binnen de prijsuitreiking al was.
Ik was 2 keer eerste geworden met in mijn eerste proef 159 en in mijn tweede proef 161 Lachen Party!! 2 winstpunten dus! Ben echt superblij, stond helemaal te trillen toen ik mijn prijs en protocol kreeg Schijnheilig
Ik ben nu 2 keer gestart in de L2 en alweer 3 winstpunten Lachen
Volgende wedstrijd is 2 november en dan gaan we er weer voor Lachen


Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 19:44

Helaas geen bekers Verdrietig Maar wel 10 euro en idd 2 puntjes! Tong uitsteken Haha!
(met indoor wedstrijden krijgen wij bijna nooit bekers)


Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 20:08

Ja nou jah weet je het maakt me eigenlijk niet uit, geld geef ik weer uit en aan bekers heb ik een herinnering Knipoog Zoeits Tong uitsteken vind ik gewoon leuk om naar te kijken enzo... Die lintjes heb ik nu wel gezien Schijnheilig

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 20:26

Nee niet eens Tong uitsteken Haha!
Maar mijn vader was dus thuis vanwege de verjaardag, die komt volgende keer wel weer even wat fotootjes schieten denk en hoop ik Lachen Schijnheilig

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 11:38

Pasha"]
Yezus wat ga jij hard zeg!!!
Jullie doen het goed man Super!!!
Maarjah ik vind jaimy toch wel een geweldige pony Kwijl:~:~:~
Groetjes Laura
[/quote]
Dank je wel Party!!

[quote="Ctal schreef:
Lekker hoor!
Is het veel moeilijker dan de L1??

Echt goed gedaan Haha! Ook een leuke pony als ik zo in je profiel kijk Lachen

Wel wat moeilijker ja! Je moet nu de hele proef doorzitten, dus de kans dat je tempo te laag is is bij mij groter omdat je dan ook lekkerder zit, en je het ook minder goed voelt dan met lichrijden vind ik.
Je moet nu 10 meter wijken! En wijken is echt ons zwaktste punt dus dat is een moeilijk onderdeel. Er zit ook achterwaarts in. en volte 15 meter in galop, van hand veranderen in galop en dan op X in draf, of bv B afwenden X volte 15 meter links tussen x en E arbeidsdraf E rechterhand *(dan moet je je pony dus goed kunnen omstellen enzo) en voorderest wat krappere wendingen zoals door een S van hand veranderen.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 12:49

Ctal schreef:
Ik ga nl. mn eerste selectie in de L2 rijden, maar dat is dan ook mn eerste keer L2 Haha! haha
Ach voor wijken heb ik tot nu toe alleen maar 7ens en 1 8 gescoord.En nu mag je ook doorzitten.

Najah jou gaat het iig nog goed af!Veel succes verder!

Owww! Lachen
Nou veel succes iig! En ja ik heb altijd 4 of 5 voor mijn wijken dus dan heb ik de rest best goed gedaan als ik nog in de 160 rijd Lachen Moet denk wel lukken hoor bij jou! Ik zou anders gewoon een keer je proefjes oefenen! Lachen
Veel succes!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 18:09

Ja idd, heb zelfs een keer een 7 gehad! Maar ik vroeg me af waarvoor Verward Ze zag dingen die er niet waren Schijnheilig Tong uitsteken Die jury is zo gul en geeft mij echt altijd 2 winstpunten in de proef dus ze durfde zeker geen 4 of 5 te geven ofzo Verward En ja bij mij wordt er ook aan gewerkt, maar dat zeg ik ook al vanaf het begin dat ik l1 ging starten Knipoog Haha! gelukkig zit er wel vooruitgang in Schijnheilig

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 18:15

Ja maar je kan wel snel door naar de m1 maar wijken is de basis van die zijgangen als die dat niet kan zal het schouderbinnenwaarts en travers ook niet supergaan, ik bedoel hij kan niet zomaar opeens goed scharen oid Knipoog Lachen

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 18:29

(Je had alles ook wle in een bericht kunnen zetten eignelijk Knipoog Tong uitsteken )
Maar ja het zal gerust wel kunnen, maar toch wil ik wel dat Jamy gewoon goed leert wijken *LOL*

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 18:51

Ow daar wind ik me niet over op, zo ben ik niet, gaat he goed dan gaat het goed, gaat het slecht dan gaat het slecht Haha! Volgende keer beter he, als Jamy iets niet doet heb ik zoiets van pech Tong uitsteken Schijnheilig

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 14:57

Ja dat heb ik ook, vind ik echt leuk dat ik Jamy helemaal zelf naar tot was ze nu is heb gereden, qua springen en dressuur enzo Lachen je moet wel de knopjes kunnen vinden als een pony als op hoog niveau heeft gereden maar nu moet je ze ook nog zelf maken Tong uitsteken Schijnheilig
Nou ik denk dat je dat wel red, jij en Pasha zijn een supercombi, kijk maar eens hoe snel je door de B en L1 gaat Lachen
Maar dat vind ik ook hoor, hij moet wel gewoon voldoende wijken. Maar we zien het wel, oefening baart kunst he Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, xColorCross en 48 bezoekers