~ 1e keer L1 en......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

~ 1e keer L1 en......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-03 19:30

Haaai

Nou vandaag had ik dus mijn eerste officiele wedstrijd in de L1 op het Hippisch Festijn.

Nou vanmorgen vroeg al uit mijn bedje nee grapje om 8.00 pas ( vind ik wel vroeg eigenlijk maargoed..)
Om alle andere van onze club en nog wat andere mensen ( zoals shanna Knipoog ) haha aan te moedigen!!
en om 12 uur ben ik maar naar mijn knollie gefiets om alles schoon te maken en haar helemaal te wassen enzo..
Nou om 2 uur weg en om half 3 zat ik erop.

Nahh.. kweetnie wat ze had maar ze vond opeens andere ponys eng Verward:?
komt er een pony aan springt ze helemaal aan de kant bijna tegen een ander aan springt ze daar weer voor aan de kant hahaha Verward
en toen werd het nog erger door iemand die de pony ( hinnekende pony Tong uitsteken ) aan het longeren was duss... pasha helemaal opgefokt.. mjaa boeiund maakt ook verder niet uit.
Nog ff lekker losgereden, ik was heel relax en toen zo in een keer moest ik al Cool Maargoed.. ik hoef nooit echt super lang los te rijden dus op naar de ring.

Nou ik mijn proef gereden en ik was heel tevreden, ze liep lekker door mooi constant en jah ik was gewoon tevreden.

Toen op naar de volgende ging ik even achter de ring losrijden en toen liep ze helemaal niet meer fijn, helemaal niet opletten en heel zwaar, veel trekken maar de ring was al leeg dus ik dacht van ach haha veel beter word het toch niet dus ik ga der maar in..
Nahh en de ring liep een beetje af, ze lette helemaal niet op en de middengalop ging snoei hard Tong uitsteken kon der bijna niet terug krijgen echt zo van how nu draf.. maarja
hier was ik dus weer helemaal niet tevreden over, heel tijd dat getrek Boos!

Nou toen mijn punten op gehaald en had ik voor de 1e proef 166 punten hah was ik heel blij mee.. en voor de 2e proef
165 punten Verward hahahah gwoon een puntje minder Verward maarja Haha!:D

Toen wachten op de prijsuitreiking en was ik

1e met 166 punten en 2e met 165 punten Haha!::D:D:D::D:D
Kreeg ik voor de 1e plaats, mooi lintje, 18 euro waarde bon en een zak brokken Haha!
en voor de 2e prijs mooi lintje en 15 euro waarde bon hahah Haha!::D
Helemaal blij!!!

Ooh en ik was zo bang dat omdat ik in de B nogal vaak prijzen haalde dat ik nou echt zou.. jah zou afgaan in de L, en heel slecht zou rijden..
en dat andere mensen wie dan soms echt zo dom doen, echt zo zouden zeggen van Zie jewel nie ze hoger komt lukt het niet meer.. Maar Gelukkig hahah ik Ben Helemaal blij!!!
Alleen het wijken moeten we nog goed oefenen maarja KOmt goed Haha!:D

Voor de foto's kijk op

[ITP] Eerste x L1 en ..... Ging Super Lachen

Groetjes Laura Haha!
Laatst bijgewerkt door Pasha op 27-09-03 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!


Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-03 20:08

Wiehoeee jaaa Heeel Fijn gevoel ennuhh

DE FOTOS STAAT BIJ IN THE PICTURE :d

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 17:50

Dankjullie wel Haha!:D

en kheb meteen me prijzen geld maar uitgegeven Haha!
aan een nieuwe deken, zon tussen deken die water dicht is.. en zweep en antiklit en een heeeel lief lichtblauw dekje VAn mijn moeder gekregen Haha!:D

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 17:13

Hhaah Dankjuhhh Haha!

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!


Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 18:13

Jupiter schreef:
Ooh ik ben zooo jaloers op je Tong uitsteken echt heel goed gedaan lau, ik ben trots op je Knipoog en nu ga ik even de fotos bekijken;)


Njaa Nan niet overdrijven hahah
Maar jij en juup heel veel succes he 2 Nov. KOmt goed Haha!

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers