SGW Vasse vandaag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

SGW Vasse vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-03 19:21

Vandaag de cross in Vasse gereden. Wonder boven wonder hadden we de hele tijd prachtig weer. Soms was het zelfs warm met het zonnetje.

De dressuur ging aardig, met losrijden liep Djin nogal gespannen rond omdat vele ruiters aan het rijden waren en kris kras door elkaar. Ik ben vele malen net niet gebotst. Zo zie je maar dat je voor je moet kijken en niet naar je paard! Vlak voor ik de ring in moest ging ik nog op een stuk gras rijden waar ik alleen was en toen ontspande ze gelukkig! Eindresultaat 158 punten. Hmm, wanneer kom ik nou eens boven de 160?! Nog meer lessen dus.... ha ha.

Een uur na het dressuren moest ik al springen, dus na het uitstappen direct naar de trailer en alles in orde maken voor het springen en de cross. (De cross had ik voor de dressuur al gelopen). Helaas kon ik het springparcours niet meer lopen, maar ik heb een aantal combinaties bekeken en zo het parcours in mijn hoofd geprent.
Djin wist al weer hoe laat het was dus vrij heethoofdig met losrijden en losspringen. Gelukkig was het parcours super en reden we een foutloos rondje (jippie!! meestal hebben we wel een balk.)

Even gestapt en toen naar de veterinaire controle. Hartslag was aardig hoog, 84, maar verder wel goed. Toen wachten voor de start van de cross. Nou, djin had er weer zin in en liep maar te dribbelen en proesten. Eindelijk mochten we dan van start (en oliebol, het verkeerde knopje van mijn klokje ingedrukt, gelukkig nog wel kunnen goedmaken).

De tijd stond best krap, de cross was ruim 2700 m. en de optimale tijd was 5 min. 57. Aangezien de cross heel bochtig was kon je gewoon niet echt hard rijden en dat hebben we dan ook niet gedaan. Djin luisterde goed en kwam netjes terug voor de hindernissen.
Met een tijdsoverschrijding van ongeveer 20 seconden finishten we foutloos! Weer 2 punten binnen. Nog 3 te gaan en dan "moet" ik naar het L. Maar, dat is pas voor volgend jaar. 19 oktober rijd ik Bathmen nog en dan is het klaar voor dit seizoen.

De einduitslag is mij nog niet bekend, want die was pas om half 6 en ik was om kwart voor 3 kant en klaar. Nog even wat gedronken en bij de waterbak gekeken en toen weer met een 2 uur durende rit voor de boeg richting huis.

Paardje lekker verzorgd en beentjes in de klei gezet en nu ga ik zelf eten.

P.s. Gomir, als je dit leest, weet jij toevallig de uitslag van onze ring??

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 22:12

Super gedaan hoor!!!
Ik heb echt geen idee hoe vasse eruit ziet, heb er nog nooit gereden, dat vind ik wel jammer hoor!
Ik zie je vast nog wel in Bathmen, zelf moet ik op beide dagen rijden, dus dat gaat vast goedkomen!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 22:17

De hindernissen van Vasse vind je op www.sgwvasse.nl onder 'Hindernissen'.

Mijn zusje (Lautje) is vandaag ook naar Vasse geweest. Haar verslag volgt nog, ze was net te moe om nog te Bokken en ligt nu lekker te slapen. Ik kon helaas niet mee omdat ik vandaag ben teruggekomen van vakantie, maar volgende week in Diepenheim ben ik er weer bij.

Simmie, jij hebt dus ook zo'n fijn heethoofdje? Klinkt heel bekend! Gefeliciteerd met je twee winstpunten, netjes gereden hoor! Lachen

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 22:40

ik ben ook bekaf...Bloos

Dressuur ging wel aardig, 159 punten en zesde van onderen Knipoog
Springen foutloos en in de cross twee stops(of drie, maar mocht iig doorrijden) op de waterbak. Verder ging hij super, sloot heb ik ook gedaan

Uitslag weet ik niet, daar heb ik niet op gewacht Wij moesten nog drie uur terugrijden...(was uiteindelijk om half negen weer thuis, maar we hebben nog wel eerst de paarden gedaan)

Ik ben mijn coupon vergeten mee te nemen Bloos Blond Echt irritant, heb ik eens aardige punten Knipoog En ik ben wel benieuwd naar het punt voor verzorging met mijn ongevlochten paard, kijken of het scheelt *LOL*


Ik duik ook mijn bedje snel in...Morgen alweer om zes uur eruit Verdrietig Iig wel een uur later dan vanmorgen Haha!

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 11:32

Ik ben ook geweest gisteren Lachen
Dressuur 166 punten en 4e, springen foutloos en de cross had ik 4 weigeringen ze wou totaal niet en had ook helemaal geen puf. Ze had gewoon totaal haar dag niet!
Ik hoop dat ze het in Diepenheim beter gaat doen, maar dat gaat vast wel lukken!

Maar Simmie van jou is echt goed hoor! Die bochten vond ik ook heel vervelend Scheve mond Ben ook een keer in het bos beland Clown Maar daar waren we zo weer uit Tong uitsteken