Cross in Diepenheim (12-10)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MissM

Berichten: 508
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Aan de Dijk

Cross in Diepenheim (12-10)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 11:14

Zondag 12 oktober start ik in de cross in Diepenheim. Zijn er nog meer bokkers die daar starten?

Ik heb afgelopen zondag een oefencross in Doorn gereden. Gelukkig wilde mijn paard daar weer goed aanpakken, want we waren na Ambt-Delden beide ons vertrouwen een beetje kwijt in elkaar. We hebben heerlijk gereden, alleen moet je dan als ruiter geen foutje in de cross maken door een deel van een hindernis te vergeten.....

Ik heb heel veel zin in 12 okt, en ik hoop daar ook wat bokkers te ontmoeten!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 12:54

Ik rijd daar mee in de B-paarden. Ik moet om 12.07 dressuren, om 13.16 springen en om 13.46 crossen; ik ben nummer 68.
Welke klasse start jij? Ik heb er al wel veel zin in!!! Lachen

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 12:57

Ja ik ga ook naar Diepenheim!! Lachen
Weet je je tijden al?
Ik moet om 11.15 dressuur
14.40 springen
15.10 cross
In Diepenheim ben ik nog nooit geweest.. Is dat een moeilijke cross?

MissM

Berichten: 508
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Aan de Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 13:53

Ik ga ook voor het eerst nar Diepenheim. Vorig jaar zouden we daar ook starten maar werd hij afgeblazen op zondag omdat het te veel geregend had. Huilen Waren we voor niets om half 5 's morgens vertrokken. Maar goed ik zie het liever zo dan dat ze je je paard naar de knoppen laten rijden...

Ik moet om 11.45 dressuren, 13.10 springen en 13.40 crossen, mijn startnummer weet ik niet zo uit m'n hoofd.

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 14:46

Klopt vorig jaar zou ik ook mee doen, maar ik wist al van te voren dat het niet door zou gaan gelukkig Lachen Mijn startnummer weet ik zo ook niet.
Ik ben wel benieuwd naar wat voor cross het is

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 14:47

ik stond vorig jaar op de wachtlijst...toch jammer, vooral toen ik zondagmiddag van heel veel mensen hoorde dat ze voor niets heen waren gereden Knipoog

Ik start niet in Diepenheim. Ik rijd aankomend weekend Vasse en 18 oktober Nijeberkoop nog.
Was Doorn nog leuk MissM Verward Ik had willen starten, maar wij hadden onderlinge en daar wilde mijn zusje graag heen

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 19:00

Ik rij Diepenheim ook!

In de Z pony's!
Moet als eerste starten van de Z...
stratnummer 29
drs 11.15
spr 12.26
cross 12.56

Ik start trouwens zaterdag, ik denk dat ik vrijdag al even ga crosslopen..

Vorig jaar heb ik ook Diepenheim gereden, voor mij toen NK in de L pony's, toen erg lekker crossje, wel erg zware grond door het nare weer toen...... Ben benieuwd wat voorn hindernissen ik deed jaar voor m'n neus krijg.. is toch weer een 2 klasses hoger he!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 16:32

Jammer MissM, dan zien we je niet rijden. Wij zijn er zaterdag, Lautje en Ret starten dan in de L-paarden. Ook wij gaan hoogstwaarschijnlijk vrijdag al de cross verkennen.

Vorig jaar ging Diepenheim op het laatste moment niet door: op zaterdag was er het NK pony's gereden en toen was de grond al slecht, en na nog een nacht regen hebben ze zondagochtend besloten de wedstrijd niet door te laten gaan. We hadden 'm al wel verkend: een hele mooie grote waterpartij hebben ze daar, nog van het pony-EK van 1991 (of was het een jaar eerder?).

Baal wel een beetje dat ik vandaag niet mee kon naar Vasse (ben vannacht -vanmorgen vroeg- teruggekomen van vakantie), maar Maarten is mee als groom voor Lautje. Volgende week hebben we ook een leuk groomteam, heb er nu al zin in! Cool

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 16:44

de waterbak is idd heel leuk! Vorig jaar wilde ik gewoon de route rechtdoor nemen, maar door de slechte grond ben ik op save gegaan, dit jaar zal ik wel moeten, dus ben zeer benieuwd hoe dat zal gaan!
Heb er echt super veel zin weer in!

susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 18:04

Wat leuk..nog meer mensen die in Diephenheim starten! Ik doe ook mee samen met steefie, in de B pony's. Ik moet volgens mij 11.30 dresuur, 14.30 springen en 15.00 cross. Vandaag Vasse gereden, het was mijn 1e crossje, en het ging super. Springen en cross allebei foutloos en ze sprong alles met wat twijfels erop na natuurlijk Knipoog Ik wacht nu op de uitslag op de site van sgwvasse want ze zeiden dat ik een redelijke kans maakte als je foutloos was?

Nou iig, het lijkt me leuk om een keer wat meer bokkers te zien..maar goed t staat niet op jullie voorhoofd dat jullie bokkers zijn..en das weer zo jammer want ik weet altijd dat er bokkers zijn maar dan kom ik thuis zonder er 1 gesproken te hebben Haha!

Ik wil ook wel graag weten hoe moeilijk diepenheim is vergeleken met vasse?

misschien tot dan!

MissM

Berichten: 508
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Aan de Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 12:46

Ha leuk nog meer bokkers die starten! Ik heb er geweldig veel zin in!

Vorig jaar werd de beslissing om zondag niet door te laten gaan genomen vlak nadat we daar aankwamen. We waren er al bang voor toen we van huis weggingen, maar ja, je kunt moeilijk om half 5 's morgens bellen of het daar ook zoveel geregend heeft.... Schijnheilig Das toch wel een nadeel van zo ver weg wonen. We zijn toen weer teruggegaan en hebben met z'n allen een strandrit gemaakt. De paarden zullen ook wel gedacht hebben: "5 uur op de wagen om dan thuis een strandrit te rijden!? Verward "

Ik hoop dat het deze week niet al te veel regent..... op het moment schijnt hier de zon weer Haha!

@ Gomir: Het was erg leuk in Doorn, een hele fijne cross, alleen jammer dat er geen waterbak was, ene zelf volgende keer toch beter m'n ogen openhouden tijdens het verkennen van de cross... Blond

Ik hoop net zoals Suzie om inderdaad wat bokkes te spreken in Diepenheim want ik heb vaak hetzelfde probleem, ik weet dat er bokkers zijn en dan spreek ik ze weer niet!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 13:09

Wij stonden idd ook 's morgens vroeg op dat terrein. Komt er een parkeerwacht ons tegemoet om te melden dat het niet doorgaat. Nou ja, kopje koffie gedronken en weer terug. Voor ons niet zo'n ramp, onze stal ligt 20 km verderop. Maar er waren idd een hoop mensen uit Noord-Holland en andere 'verre oorden' die de organisatie niet meer had kunnen bereiken. Jullie hebben toen ook maar van de nood een deugd gemaakt, als ik dat zo lees. Haha!

Laten we hopen dat het dit jaar droog blijft! Lachen

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 13:15

Ik heb vorig jaar een dag van te voren gebeld en die mevrouw zei dat het niet doorging Lachen Heb ik weer geluk Tong uitsteken
Anders was het nog niet zo'n ramp geweest, zo ver weg is het niet Lachen

Ik spreek ook nooit geen bokkers Scheve mond Ik weet nooit wie ze zijn haha.

Weet iemand misschien of Diepenheim een moeilijke cross is?

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 13:36

Ik hoop dat het door gaat met dit weer! Verdrietig

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 15:38

Ja, ik doe zaterdag mee in Diepenheim (L-paarden)

Mijn starttijden zijn:
dressuur - 9.22 (ring 5)
springen - 14.26
cross - 14.56

En mijn startnummer is (volgens de laatste berichten) nummer 83.

Iedereen die start heel veel succes gewenst en misschien zie ik er nog wel een paar van jullie!

MissM

Berichten: 508
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Aan de Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 17:29

Hallo hier nog even een vraagje van mij ivm de regen....

Iemand bij mij op stal is al erg aan het twijfelen of ze wel zal starten in Diepenheim. Volgens haar kan de bodem daar niet zo goed tegen zoveel regen. En als je kijkt wat er al gevallen is, en wat ze nog voorspellen wil ze haar paard liever niet door de prut laten baggeren (slechte ervaringen met blessures)

Weet iemand hoe het daar nu is? Ik heb er niet zoveel trek in om voor niets heen te rijden, en ik ben wel zuinig op m'n paardje.

Wat zouden jullie doen?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 17:51

Vorig jaar was het echt een baggerzooi, maar toen had het al wekenlang geregend en nog veel heviger dan nu. Ik had Lautje net nog aan de foon en toevallig hadden we het over de bodem, zij ziet het wel zitten om zaterdag te starten, volgens haar kan het nooit zo erg zijn als vorig jaar. Maar zondag is een ander verhaal: dan zijn natuurlijk al alle combinaties van zaterdag over die bodem heen gegaan en dan kan het er best slecht uit zien. Ik weet niet wat in dit geval wijsheid is, het kan maar zo zijn dat de bodem er prima bij ligt, ook zondag nog. Maar ik kan me wel voorstellen dat je het risico niet wilt nemen, zeker omdat je helemaal van de andere kant van NL moet komen...

Misschien gaan we morgenmiddag al de cross verkennen, dan laat ik het hier wel weten. Maar ik kan niets beloven, als de planning morgenmiddag te krap wordt, dan gaan we dus zaterdag pas.

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:58

Ik kan niet meedoen Scheve mond M'n pony is ziek, misschien dat ze zondag wel beter is maar dan heb ik de hele week niet kunnen rijden. Dus de volgende cross word Bathmen voor mij. Vind het wel jammer maar goed kunnen we niks aan doen.

Ik hoop voor jullie dat het doorgaat en dat de bodem nog goed is!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:17

Waarschijnlijk ga ik morgen ook al even crosslopen en kan ik dus ook even de bodem checken, maar zo erg als vorig jaar kan het niet hoor... toen had het al zo lang geregend... misschien is het zondag wel zwaar, maar vooral voor de zaterdag ruiters zal het nog wel gaan!

wat jammer steefie dat je niet mee kan doen! hopen dat bathmen wel door kan gaan voor jou!

MissM

Berichten: 508
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Aan de Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 11:38

Ik kijk het nog even aan, als ik van jullie hoor dat de bodem erg slecht is dan ga ik niet, ik wil m'n paard wel heel houden. En ik moet inderdaad op zondag starten, en dan is het natuurlijk erger dan op zaterdag omdat er al zoveel paarden overheen geweest zijn...

@ Steefie: Jammer dat je pony ziek is, ik hoop voor je dat hij in Bathmen weer kan starten! Wens hem maar veel beterschap

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:41

Nou mijn inschrijving met Murf in de Z gaat niet door, hij heeft helaas een verstuikte kogel...
Vandaag direkt het secretariaat opgebeld en ik heb Murf nog kunnen inruilen voor Nouska!
Nu start ik dus zondag
ben nr 55
dressuur 12.00
springen 12.50
cross 13.20

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 21:38

Ben helaas vandaag nog niet wezen crosslopen in diepenhiem, het lukt allemaal niet voor het donker..

Morgen ga ik zeker wel dus ben beniewd hoe de grond is!

MissM

Berichten: 508
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Aan de Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-03 10:15

Ik ga zondag (morgen dus) gewoon heen. Er is toch veel minder regen gevallen dan dat ze voorspeld hadden. ( ofwel geloof nooit de weersvoorspelling... Haha! )

Ik moet om 11.45 m'n dressuurproefje rijden, dus dan kom ik je vast wel tegen chantal. Mijn paard is een vosmerrie met een bles, 4 witte benen en een witte vlek aan de linkerkant vlak onder het schabrak. Hoe ziet Nouska eruit?

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 14:35

Als ik kon zou ik ook gewoon gaan hoor Lachen Er is idd veel minder regen gevallen dus de bodem zal wel meevallen!

Heel veel succes iedereen! *LOL*

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 19:36

Nou de grond is goed hoor!!! iig 1000x beter dan vorig jaar!
Er zitten wel wat stukken in waar het wat zwaar is, maar over het algemeen is de grond wel goed!

Ook de cross ziet er goed uit, ben wat minder blij met het waterinsprongetje, maar goed dat zien we wel weer hoe we daar over komen.....