We mogen L1!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

We mogen L1!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 19:01

Jeuj!! Haha!
Had vandaag wedstrijd in Oisterwijk. 2 proeven.
Het regende vanochtend echt super hard. Huilen Dus was bang dat het niets zou worden. Zag er ook uit als een flutconcourtje, maar gelukkig viel het mee. Knipoog
Eerste proef om 10 uur. Ik was héél erg tevreden! Dus ook héél benieuwd naar mn punten. Knipoog
Om kwart over 1 was de prijsuitreiking en er werd omgeroepen: "Een 2e plaats voor Nathalie met Camilla uit Nederwetten, met 169 punten" Ik super trots en blij dus!!! Om 3 uur mn 2e proef en alles was helemaal kapot gelopen en zeiknat, dus Camil gleed vaak uit. Verder zeiden ze bij mn eerste proef dat ik met meer impuls moest rijden, dus dat deed ik bij mijn 2e proef. Helaas gleed ze uit bij het aanzetten v.d. middendraf, waardoor ze aangeloppeerde, ook bij de galop gleed ze uit en sprong verkeerd aan. Was dus niet echt tevreden...
Toen kwam de prijsuitreiking, ik had geen prijs. Mn instructeur had de coupons al dus ik even spieken. 164 punten. Ik super blij dus! Dat zou ook betekenen dat ik ex. eqo 4e was. Toen werden de blaadjes opgehangen met de uitslagen, en toen stond er ineens 160 bij mijn naam. Verward Dus ik even naar me andere proef gekeken, wat daar bij stond.. 164. Verward Dus mn coupons bekeken, en inderdaad.. 160 en 164. Nu heb ik dus de beker voor de 2e plaats van iemand anders, en iemand mijn beker voor de 3e plaats. Schijnheilig Fijn! (Nouja ik vind t niet zo erg hoor Knipoog)
Maar wel een beetje balen, denk je dat je 3 winstpunten hebt, heb je er 2. Tong uitsteken
Maar evengoed nog SUPER de super trots! OK dan!
We gaan nog geen L1 starten, wel al oefenen. Haha! Ik rijd de selecties iig nog B.

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:06

goed zo

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:16

hey goed zeg *LOL*

was het bij de venneruiters?? want daar stond onze hindernis en reclamebord Knipoog

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:17

Gefeliciteerd.
Was er vandaag ook met Oki, Inge (moosje007 hier) was de hele dag komen kijken (bedankt was erg gezellig!!) Ik dacht al dat ik jou had zien rijden maar wist het niet zeker en had het druk zat met Oki.

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:19

gefeliciteerd OK dan!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:24

Gefeliciteerd! Lachen
Jammer dat het wat glad was, gelukkig mogen wij op de ponyclub altijd op het zand starten (behalve me concour hippique) want op gras vind ik het maar niks Schijnheilig
Veel succes in de L1 OK dan!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 19:30

haike schreef:
Gefeliciteerd.
Was er vandaag ook met Oki, Inge (moosje007 hier) was de hele dag komen kijken (bedankt was erg gezellig!!) Ik dacht al dat ik jou had zien rijden maar wist het niet zeker en had het druk zat met Oki.


Ja ik zat ook te twijfelen of jij dat nou was! Haha! Maar wel dus. Knipoog

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 19:31

liberty schreef:
hey goed zeg *LOL*

was het bij de venneruiters?? want daar stond onze hindernis en reclamebord Knipoog


Yep ik heb jullie hindernis en reclame bord gezien hoor. Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:39

Nathalie"]
[quote="liberty schreef:
hey goed zeg *LOL*
was het bij de venneruiters?? want daar stond onze hindernis en reclamebord Knipoog

Yep ik heb jullie hindernis en reclame bord gezien hoor. Haha!
[/quote]

top OK dan!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:39

Nathalie"]
[quote="haike schreef:
Gefeliciteerd.
Was er vandaag ook met Oki, Inge (moosje007 hier) was de hele dag komen kijken (bedankt was erg gezellig!!) Ik dacht al dat ik jou had zien rijden maar wist het niet zeker en had het druk zat met Oki.


Ja ik zat ook te twijfelen of jij dat nou was! Haha! Maar wel dus. Knipoog
[/quote]

Op de bonte die er tussenuit naaide 's morgens, dat was ik ja. Inge was bij mij.

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:42

Heeyyy Gefeliciteerd!!!

haha ik zou ook als ik jou was de selecties nog mooi in de B rijden.. kan je mooi naar de kampioenschapen!!!
ennuh Heel veel succes in de L1 in mscien rijden we nog wel eens tegen elkaar Haha!:D

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 19:46

Ja ik dacht idd dat jij dat was Haike, maar ik had laatst een foto van Oki gezien, en toen dacht ik dat ie wat lichtere vlekken had op de foto? Vandaar dat ik twijfelde!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:10

Heeyyy Gefeliciteerd!!!

haha ik zou ook als ik jou was de selecties nog mooi in de B rijden.. kan je mooi naar de kampioenschapen!!!
ennuh Heel veel succes in de L1 in mscien rijden we nog wel eens tegen elkaar Haha!:D

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:34

liberty"]
[quote="Nathalie"][quote="liberty schreef:
hey goed zeg *LOL*
was het bij de venneruiters?? want daar stond onze hindernis en reclamebord Knipoog

Yep ik heb jullie hindernis en reclame bord gezien hoor. Haha!
[/quote]

top OK dan!
[/quote]

Ik heb het ook gezien hoor!!

renee_m

Berichten: 730
Geregistreerd: 23-02-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 17:22

haike schreef:
Gefeliciteerd.
Was er vandaag ook met Oki, Inge (moosje007 hier) was de hele dag komen kijken (bedankt was erg gezellig!!) Ik dacht al dat ik jou had zien rijden maar wist het niet zeker en had het druk zat met Oki.


hmm reed rij toevallig met het losrijden ´s ochtens de hele tijd op een kleine volte? Knipoog

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 17:32

Hardstikke goed van je! Had je dat ooit gedacht toen jes die haarbal opgehaald had bij bakker?Hij vast niet Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 17:37

Nee hij vast en zeker niet. Haha!
Wij gelukkig wel. Knipoog

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 18:01

Goed zooo, gaat goed zeg! Gefeliciteerd Party!!
Niet te lang treuzelen in de B he want straks win jij al die prijzen telkens en valt er voor die andere niks meer te winnen Tong uitsteken Ben benieuwd wanneer je L1 debuut is want dat gaat je zeker lukken Knipoog OK dan!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 18:49

gefeliciteerd!
en veel succes in de L1 Haha!

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 19:40

Gefeliciteerd met je prijs! Maar wat vreemd dat je je 1ste proef om 10 uur meost rijden en je 2e pas om 3 uur... Verward Maar wel super gedaan OK dan! Op naar de L1 Tong uitsteken

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 20:12

lovemidnight"]
[quote="haike schreef:
Gefeliciteerd.
Was er vandaag ook met Oki, Inge (moosje007 hier) was de hele dag komen kijken (bedankt was erg gezellig!!) Ik dacht al dat ik jou had zien rijden maar wist het niet zeker en had het druk zat met Oki.


hmm reed rij toevallig met het losrijden ´s ochtens de hele tijd op een kleine volte? Knipoog
[/quote]

Ja, dat was ik, was een beetje bang dat Oki er weer tussenuit zou gaan. Heb in je profiel gereden, kan het zijn dat ik jou daar heb gezien? Goe had je gereden?

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 22:43

bij mij was het juist in het voordeel, ze zeiden dat ik 4e en 6e was, maar bleek dat ik 4e en 5e pas, maarja maakt niet uit. gefeliciteerd met je punten, hopelijk gaat de L1 ook goed. ik moet nog 4 wp-en Hyper!