geen zin meer in springen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mara

Berichten: 961
Geregistreerd: 13-07-01

geen zin meer in springen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 14:23

hoi, zijn er meerdere mensen die dit hebben? Mijn pony wil altijd (bijna altijd dan) thuis en op les enz. springen maar als ik dan op een wedstrijd ben en spring los, dan wil ze ook nog maar zodra ik de ring in ga springt ze alleen nog maar de 1e hindernis, want die is meestal niet zo eng (alleen een steilje ofzo).
Thuis oefen ik alleen voor een wedstrijd 1x en op les om de week meestal, dan springt ze graag en thuis maak ik de hindernissen zo eng mogelijk, maar daar wil ze dus wel overheen, maar op de wedstrijden niet meer! Zal ze dan geen zin meer hebben ofzo?
Kheb al eens sporen gebruikt maar dan weigerd ze ook en gister heb ik een zweep gebruikt, maar dan lukt het ook niet.Trouwens gister ben ik sinds een jaar verder gekomen dan hindernis 2! Bij hindernis 8 wou ze niet meer, die was zogenaamd heel eng, en als ik dan word uitgebeld, wil ze er wel overheen! echt een vage pony heb ik! nou hopelijk weten jullie tips en/of kunnen jullie me meer vertellen!
groetjes regina


Mara

Berichten: 961
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 06:48

ja ik spring trouwens nog B! maar weetje als ik ergens anders ga springen springt ze er ook over heen, behalve dan op de wedstrijden! Over 3 weken heb ik clubdag en ga ik springen, en ik hoop zo dat ze dan wel over de hindernissen wil!Mijn instructrice wil nog een springclinic voor clubdag houden dus hopelijk kan ik daar aan mee doen en dat ze dan ook springt! zo niet, dan weet ik gewoon zeker dat ze geen zin in springwedstrijden heeft of dat ze gewoon niet d'r best wil doen!het kan ook iets anders zijn, maar daar moet ik dan nog maar us ff over nadenken dan Haha!!
groetjes regina

Mara

Berichten: 961
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 14:41

ongeveer 2 maanden geleden heb ik ook springles gehad van een springruiter!'t ging heel goed, maar toen de lessen afgelopen waren (twas een soort springclinic) heb ik een wedstrijd gereden en dat was ook in wezep (waar ik ook afgelopen weekend een wed. had) en toen kwam ik nog steeds niet verder dan hindernis 2!Nu kwam ik dan alwel weer bij hindernis 8 dus het gaat wel beter maar ze gaat dus nu nog echt niet helemaal rond! Op de een of andere manier vindt ze die hindernissen heel eng! Terwijl wij ze bij de club ook hebben en dan springt ze er wel overheen?! Verder wou ik nog ff zeggen dat onze club geen onderlinge wedstrijden organiseren! wel jammer eigenlijk, de enige wed. die onderling is is clubdag en dat is maar 1 keer per jaar!


Mara

Berichten: 961
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 12:15

ja misschien is het dat wel, afgelopen zaterdag had ik zelf het gevoel dat ik niet zenuwachtig was, maar het kan misschien wel zo zijn geweest omdat het gemeente kampioenschappen waren en dressuur ging heel goed en daarin moest in overrijden, dus ik hoopte dan dat ze het ook goed zo doen in springen, maar ja niet dus, maar dressuur ben ik heel tevreden! Kwas 1e met 165 punten en khad een 8 voor halsstrekken Haha! met overrijden had ik voor halsstrekken een 8 en 9! Haha! haha maar khoop nu echt dat springen een keertje beter gaat hoor!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Tess__ en 6 bezoekers