Eerste puntje in het M2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Eerste puntje in het M2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 15:52

Ben zo trots op m'n paard Lummel en natuurlijk op mezelf. Pling
Heb gisteren in Zoetermeer wedstrijd gereden, bij de Zilvere ster.
Het was weer onze eerste indoor sinds vorig jaar (heb besloten niet meer outdoor (op gras) te starten, alleen op zand). De zaterdag er voor nog lekker met Nerootje en Regina naar het bos geweest. Zondag aangekomen in Zoetermeer lekker los gereden, maar net even niet scherp en streng genoeg. Resultaat de eerste proef 147 pnt (toch nog 3e), hij was erg kijkerig en sprong weg voor de hoeken in de bak, dus conclussie:
hij was niet met z'n aandacht bij mij! Tussen de eerste en de tweede proef Lummel even flink aangepakt en ja hoor daar was hij weer, met als resultaat een 2e prijs met 164 pnt en een winstpunt OK dan! JJJOOOOEEEEPPPPPIIIIIEEEEE Haha! Bij deze wil ik ook heel graag Mariette (Rhijnauwen op bokt) bedanken voor haar manier van les geven, en dat we nog lang samen door mogen gaan, je bent een engel. Knipoog Volgende week zondag naar Woerden (Tournoy-ruiters), wie weet horen jullie nog van mij. Lachen

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 15:54

JJJhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee OK dan! Toppertjes!!!!!

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 16:13

super hoor! ik ben echt heel trots op JOU je bent door een heel diep dal gegaan en hebt (helaas) een aantal dingen moeten afleren die jou verkeerd aangeleerd waren, maar nu zijn we op de goede weg! misschien toch Z dressuur eind van het jaar? en Nerootje M dressuur?... we gaan er gewoon voor en zolang we het allemaal met plezier doen komt het vast wel goed!

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 16:14

We houden allemaal de goede moed erin toch!!!! En we hebben een heeeeele goede instructrice dus moet lukken toch!!!

Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 16:42

We zijn inderdaad door een heel diep dal gegaan Boos! maar ja als het allemaal zo eenvoudig zou zijn, dan bestaan er geen leuke dingen meer in het leven toch? Z dressuur aan het eind van het jaar? zou leuk zijn *LOL* maar ga nergens van uit, ben al zo blij dat ik alles zelf heb gedaan met Lummel, wel met instructie natuurlijk (maar naar dit niveau ). We gaan eerst nog lekker proberen puntjes (prijzen) te rijden in het M2. En Nerootje volgende keer 180 pnt? Bloos hi, hi, hi......
Laatst bijgewerkt door Eusebio op 29-09-03 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 16:42

Jajaja Oudewater 180 punten Lachen (minimaal)

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 16:45

ik ben ook blij voor je!!!!!