verslagje Varsseveld

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lynn
Berichten: 357
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Doetinchem

verslagje Varsseveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 08:50

Nu Lynn sinds augustus weer op de trailer kan staan en Dorine een maandje of twee is, heb ik afgelopen zaterdag eindelijk weer eens een wedstrijd gestard. Varsseveld is lekker dicht bij, nog geen 10 minuten met de trailer vanaf onze stal, dus we zijn zo rond 10.00 uur vertrokken naar de wedstrijd. Daar aangekomen gauw Lynn en Doortje van de trailer nog even poetsen en daarna opzadelen. Natuurlijk moet ik dan altijd nog even een plas doen en ik kwam erachter dat ik mijn wedstrijd zweep vergeten had. Nou mams vandaag ook de beroertste niet heeft er gauw een gehaald bij Nijland (die hadden een standje op het terrein). Komen we terug, hoofdstel van Lynn aan gort, hebben onze overburen Lynn aan haar bit met een touw vastgezet, Lynn is gaan hangen, resultaat, beide bakstukken kapot. Dus Ma en de buurvrouw weer naar Nijland, ditmaal voor een hoofdstel. Al met al was ik toch niet erg optijd met losrijden, maar Lynn voelde goed aan.... dus.
Kom je bij je ring.....hé die auto ken ik, dat is Hannelore...... ja hoor de overbuurvrouw op stal mag mij jureren. Dat was in elk geval geluk, ze weet dat Doortje nog niet zo oud is en Lynn best een bezorgde moeder, dus werd Lynn haar onoplettendheid me niet al te zwaar aangerekend. Resultaat 164 punten.
Mijn moeder had al gezien dat de jury in de andere ring de top leerling van mijn oma was, dat beloofde niet veel goeds, ze is best streng en beoordeeld mij ook echt op het feit dat ik het kleinkind ben van..... Al met al liep Lynn de sterren van de hemel en ze werd zowaar nagevelijk in deze proef. Ik had dus goede hoop en kreeg als kommentaar dat ze niet voldoende nagevelijk was, maar dat ze kon zien dat de pony wel gereden werd en dat had ze vandaag niet veel gezien, de meesten liepen op de voorhand en de kinders liften mee. Resultaat 159 punten - 2 voor een stom foutje van mijn kant (reed de verkeerde kant op).
Wel een lekker gevoel om weer eens winstpunten te rijden.

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 10:24

Hé schat zet m op en het zal je wel vaker gebeuren dat je met Oma wordt geconfronteerd........ dat maakt je sterker.

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 13:09

Heeyyy Goed man!!
maar wat reed je B?? en had je nog prijs??
Ik reed ook in varseveld maar heb geen rond springend veulen gezien Knipoog
Gefeliciteerd met je winstpunten Haha!

lynn
Berichten: 357
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 14:45

Ja ik reed in de B, ring 3 en 4 de eerst omstreeks 11.30 en de tweede zo rond 12.00 uur. We hebben Doortje (het veulen) weer op de trailer gezet en de buurman is bij haar gebleven. In Hummelo, was Doortje pas 4 weken oud en heeft Lynn het hele terrein bij elkaar gegild we hadden toen Doortje meegenomen naar het inrijterrein, wat een feest.
Ik heb nu 7 wp. in 4 wedstrijden (8 starts). Nee ik heb geen prijzen gewonnen want ik was beide keren 7e in de ring en ze gaven maar 6 prijzen, sneu he. Vind ik niet zo erg hoor, de WP zijn veel belangrijker dan de prijzen. Rijdt je bij een leuke club? Ik ben op zoek naar een leuke club aan de oost kant van Doetinchem, heb mijn pony in Westendorp staan........

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:12

oohjaa haha leuk man een veulentje mee op concour maar soms heel onhandig!!
Achjaa die prijzen zijn mooi meegenomen maar de winstpunten daar gaat het om jaa, dat doe je goed hoor!!!

Jaa ik rij op een heeele leuke club vind ik dan he Lachen
De Schansruiters, we rijden in Lichtenvoorde... als je wil kijk maar op
www.schansruiters.tk

Maar mijn moeder zei dat het rijtje zo was:

Lichtenvoorde, Harreveld, Varsseveld, Westendorp, Doetinchem..
dus misschien is de ponyclub in Varseveld wat voor jou???
Dat is ook wel een leuke club maar die zijn iets wedstrijdgerichter dan die van ons...

lynn
Berichten: 357
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 08:28

Ik rij graag wedstrijden en als ik L met 1 wp ben mag ik ook met 2 of 3 hengsten gaan starten dus dat vind ik wel aantrekkelijk.

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 13:15

Jaa dat kan ik me voorstellen!!
Gaaf man!! Haha!