Ging er slecht, en toch 160 punten.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Ging er slecht, en toch 160 punten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 12:07

Hallo, gister wedstrijdje. Niet officieel, ik startte B 9. 2e keer dat ik aan een onoficiele wedstrijd meedeed.

Zaterdag middag had ik Jamey al helemaal gewassen & gevlochten, en 's avonds om 3 over acht moest ik rijden. Nou hebben wij een 20 x 60 bak, en die moet dus 20 x 40 worden. Ze hadden van die mooie fel wit gekleurde hekjes neergezet. Waar je tussendoor moest, en dat wou Jamey dan ook niet. Nou, afgestapt en er tussen door gegaan, en Jamey stootte haar been tegen het hek. Helemaal over de zeik heen, hek lag om en Jamey had een klein wondje. Gekeken of ze niet kreupel liep en er maar op gegaan. Nou, Jamey nog steeds helemaal over de zeik heen (O, o wat zijn de hekjes eng!) En mijn proef gereden.

Telkens natuurlijk scheiterig langs de hekjes heen, en natuurlijk er zo'n groot mogelijke afstand van bewaren. Tijdens de galop ging ze er vandoor toen heb ik haar om moeten trekken: 4. Maar verder ging het wel goed (als je niet meerekend dat ze telkens langs de A idioot ging lopen doen)

Voor 2x middendraf had ik een 7 en een 8. Voor aanspringen in galop een 7 en voor de verzorging een 8. Voor het effect van de hulpen een 5: 'paard ongehoorzaam achterin' stond erbij. Nou, dat kon wel kloppen.

En het totale puntenaantal: 160! Whoohaa , mijn eerste winstpunt! Geen prijs, dat niet, maar ik was zesde ofzo, van de 14. Nou, dat viel me echt super mee. Had veel minder verwacht.

(heb overigens niet bij A de bak verlaten, want ik kreeg Jamey echt de hekjes niet meer doorheen, maar ben maar gewoon bij C de bak uit gegaan. Hihi)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CharleyT en 46 bezoekers