Barokke paardenwedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Barokke paardenwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 20:25

Hey allemaal,

Ik heb afgelopen zondag (21-09) mijn eerste Barokke paardenwedstrijd gereden in Wassenaar met mijn eigen, hoe kan t ook anders, barokke paard Hedio (andalusiƫr).
De 1e proef was nogal mislukt eigenlijk (mijn paard is een beetje een heethoofdje) maar de 2e proef ging echt stukken beter. Het was nog maar een probeersel dus ik reed niet voor punten.
Het was echt een te gekke dag en heb volop kunnen genieten van al die mooie barokke paarden. Echt superrrr cool.
2 november ga ik mijn 2e Barokke paardenwedstrijd rijden in Noordwijkerhout.
Hoop dat t weer zo superrr gaat worden!!

Groetjes van Emi en Hedio


Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 16:22

Hey hey,

Bedankt voor jullie leuke reacties.
Voor zover ik weet is er 2 november weer zo'n zelfde wedstrijd, maar dat is nog geen finale. Het zou best wel kunnen dat er binnenkort een finale op het programma staat, maar daar weet ik nog niks van. Je kan ook altijd even kijken op www.andalusier-vereniging.nl
Ik ben het ook inderdaad er mee eens dat barokke paarden verkeerd beoordeelt worden. Pas geleden heb ik daar nog een artikel over gelezen in de Bit. Daar stond in dat barokke paarden heel goed in verzamelen zijn, maar met het uitstrekken het wat af laten weten. Daar ben ik het dus ook niet mee eens. Mijn paard kan prima uitstrekken. Hij heeft alleen wat ruimte van voor nodig (nog geen eens een beenhulp) en hij gaat al!!
Maar ja, op dit soort wedstrijden komen ze tenminste tot hun recht!

Groetjes van Emi en Hedio


Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 10:36

Ik heb je (dickie) volgens mij wel gezien ja, zondag in Wassenaar.
Mooi paard ook.
Het was voor mij en mijn paard, trouwens, onze eerste echte wedstrijd. Ik heb in April een oefendressuurwedstrijd gereden en daar maar 124 punten gehaald (Hedio heeft alleen zijn spaanse kunsten getoond en voor de rest in een record tempo de proef gelopen) Verdrietig En als je dan nu kijkt naar de afgelopen wedstrijd, 138 en 139 punten (nog niet echt goed) dan zie je toch wel aardige vooruitgang. Heb Hedio ook ruim een uur losgereden om zijn overtollige energie er wat uit te lopen. Ik was ondanks de lage punten toch wel zeer tevreden over de proeven en ben ook wel trots op Hedio. Op 2 november ga ik het nog een keer proberen en hoop ik weer 15 punten erbij te halen. *LOL*
En inderdaad een OK dan! voor Gaby, want het was een super wedstrijd!
Iedereen die tips voor mij heeft over hoe ik Hedio wat ontspanner krijg en betere stelling kan krijgen, zijn van harte welkom!

Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 14:09

Ja dat kan wel kloppen ja
Grappig, hoor *LOL*
Hedio wilde al gewoon niet stil staan bij het groeten en voor de rest had hij zoiets van, hoe sneller ik loop, hoe sneller ik hier weer vandaan ben!
Toch was hij een stuk braver dan in April. Dus ben toch wel trots op hem *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers