Paspoort binnen, startkaart aanvragen en starten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Paspoort binnen, startkaart aanvragen en starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-03 14:35

Jippie... het paspoort van mijn paard is eindelijk binnen.
De aanvraag van mijn startkaart heb ik direct op de bus gedaan, zodra deze binnen is kan ik eindelijk gaan starten!!

Iemand enig idee hoe dat met inschrijven gaat (vast wel, de meest van jullie rijden al wedstrijden). Kan ik gewoon zo'n telefoonnummer bellen en vragen of ik nog kan starten???
En hoelang van tevoren geven jullie je normaal gesporken op voor zo'n wedstrijd?

Als ik bijvoorbeeld nu al weet dat ik ergens over drie maanden wil starten, schrijven jullie je dan nu al in???

Thanx voor jullie antwoorden.

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 15:30

wat leuk, succes alvast Haha!! ga je een keer op zilverster starten, lekker dichtbij. ik pb je even omdat ik nog wat dingen wil weten Tong uitsteken

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 20:12

Vaak opent de inschrijving pas een week of 2 weken van te voren.
Hoe dat precies zit weet ik niet...
Zal bij elke wedstrijd wel verschillend zijn Tong uitsteken

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 21:35

ik schreef me altijd zo vroeg mogelijk in omdat ik dan zeker wist dat ik mocht komen Haha! Haha!

vroeger toen ik nog bij de ponys reed was er altijd een boek waar de wedstrijden in stonden en dan gingen de start coupons naar de club

bij depaarden ging ik idd de wedstrijden zelf bellen en stuurde dan destart coupon op

veel suc6 bij de eerste wedstrijd Haha! Haha!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-03 13:31

alja schreef:
veel suc6 bij de eerste wedstrijd Haha! Haha!

Dank je... jullie horen het vanzelf hoe het gaat verlopen Lachen

Kabouterdans
Berichten: 5086
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 15:05

Feetje schreef:
Vaak opent de inschrijving pas een week of 2 weken van te voren.
Hoe dat precies zit weet ik niet...
Zal bij elke wedstrijd wel verschillend zijn Tong uitsteken


Ik wilde inschrijven voor een wedstrijd eind oktober en 1 begin november, maar die zaten dus ALLEBEI VOL Verward

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 17:13

Iig heel snel inschrijven. Het is zelfs al eens gebeurd dat ik via de vereniging inschreef en dat het al vol zat. Sommige hadden gelijk vanuit P&S gebeld en die zaten er wel bij. Maar dit is uitzondering.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 19:30

Je kan in een aantal bladen zien waar er wanneer welke wedstrijd is.
Daar kun je dan heen bellen om je in te laten schrijven.
Er staat in die bladen wel of het paard of pony is, springen, dressuur etc.

Op maneges hangen ook vaak lijsten waar je je kan inschrijven.

Als je belt zeg je gewoon tegen diegene aan de telefoon dat je nieuw bent en dat je nog niet weet hoe het precies werkt, dan leggen zij je ( als het mee zit ) wel uit hoe alles in elkaar steekt..

Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 08:47

Ik heb vorige week mijn startkaart ontvangen. Ik kreeg hem al anderhalve week nadat ik de aanvraag had opgestuurd. Ik wist niet hoe lang het zou duren dus ik had me nog niet ingeschreven. Eind vorige week kreeg ik alles thuisgestuurd. Ik wist dat er komende zondag een wedstrijd in Heerhugowaard zou zijn dus ik heb afgelopen weekend gebeld. Het zat al lang al vol, maar ik werd op de reservelijst gezet en toen werd ik maandagavond gebeld dat er wat mensen hadden afgezegd en nu heb ik dus zondag mijn eerste wedstrijd.

Paard en Sport krijg ik eigenlijk nog niet, ik weet niet hoe dat zit. Maar op internet op de site van de KNHS en op www.startlijsten.nl staan bij agenda ook alle wedstrijden per regio met telefoonnummer erbij.