Welke M- of Z-ruiter uit Noord-Holland omg. P'end.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Welke M- of Z-ruiter uit Noord-Holland omg. P'end.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 08:06

vind het leuk en heeft tijd om zondag bij de Beemsterruiters een onderlinge Wedstrijd te jureren?
Ik heb (alweer) een afzegging van iemand die zou komen jureren en ben zodoende dus weer op zoek naar iemand die bij ons zondag een paar uurtjes zou komen jureren.
De andere jury die ik heb kan in principe de hele dag dus je mag kiezen:
11.00-13.30 of 13.30-ong. 16.00 uur.
Het gaat om dressuurproefjes: een paar Bixie's, B, L, M en hooguit 1 Z-proef.
Iedereen rijdt 1 proef.

Je krijgt de km kosten sowieso vergoed en een leuke vergoeding voor je moeite. Bovendien is het een leuke ervaring.
Als je dus al enkele keren geschreven hebt bij een jury is dit een mooi moment om je kennis te laten zien d.m.v. het beoordelen van anderen.

Laat het even weten als je kunt of als je iemand anders weet!

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 11:40

Hoi Randy
Samen met de dochters Antoinette en MacivatyL heb ik op verschillende maneges al heel wat onderlinge wedstrijden gejureerd.
Eerst ik als jury en zij als schrijver,en naar mate zij hoger opklommen omgekeert.
Op het moment kan ik antoinette niet bereiken heb al een sms gestuurd om te vragen of zij wil,dan ben je klaar voor alle klassen en heb je mij als schrijfster erbij want ik ben de prive-chaffeur.
Mocht je ondertussen iemand anders kunnen krijgen,gewoon aanpakken want stel je voor dat antoinette niet kan,ik laat het je zo snel mogelijk weten.
Lukt het helemaal niet ik kan de B en L doen,heb zelf echter nooit M of Z gereden ,ik kan (na jaren naar de meiden kijken )wel zien of de oefening goed uitgevoert word maar weet niet of de juiste hulpen gebruikt worden en dan kan je beter problemen voorkomen.
Je hoort van mij .

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 12:30

Ik heb al contact gehad met Antoinette en zij wilde idd wel jureren. Ik neem graag jullie aanbod aan!

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 12:34

Leuk he familie,2 zielen 1 gedachte,ik begreep dat Antoinette je vanmorgen een pb had gestuurd.
Spreek alles maar af met haar, ik ben een volgzame moeder. Haha!

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 12:36

Is goed!!! Ze bood het aan om het thuis even in de groep te gooien en dat w8 ik even af.