Dressuurwedstrijden Roodehaan (Gr)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WendyBZ

Berichten: 13135
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Dressuurwedstrijden Roodehaan (Gr)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 10:13

Wie starten er allemaal? Ik ben wel benieuwd, volgens mij heb ik al een paar bokkers zien staan. Ik ga ook heen, niet om te starten maar om te schrijven Haha! samen met Janita (sloffie op bokt)

ammi

Berichten: 431
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Here, there, everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 09:53

Ja ik doe mee, in het L springen, en bij afmeldingen ook nog in het L2 dresuur..

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 10:33

Ik doe ook mee, morgen heeeeeel vroeg in de L1 Slapen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 11:56

Dees doet ook mee morgen in de B dressuur.
Misschien... dat ik ook mee kom

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 12:45

Ik start ook, M1 dressuur in ring 5 en 6.

langua

Berichten: 437
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Paradise city.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 18:57

joepie allemaal mensen bij mn manege (advendo wendy, advendo!!) nou ja mijn manege, ik rij daar, best klein maar wel fijn!!! Haha!.... misschien doe ik volgend jaar wel mee..... je weet maar nooit... je kan altijd dromen...

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 16:50

[naam verwijderd] had een winstpuntje Haha!

Leuk concours, dat Roode Haan. Kon het eerst niet zo goed vinden, had niet meteen een U-turn verwacht bij de afrit Westerbroek, dus heb ook dorp Roode Haan nog kunnen bewonderen (}:0, typisch).

Maar goed, heel fijn los gereden. [naam verwijderd] was wel gauw afgeleid van al die andere leuke paarden om mee te spelen, maar uiteindelijk liep ze er heel fijn door, precies zoals ik in de les geoefend heb.
Toen naar de ring; wij zouden ze wel eens laten zien Knipoog

Maar bij de baan aangekomen, bleek dat er in Ring 1 wel heel veel afleiding was voor mijn populair-voelende dame. Elk paard dat naast Ring1 het terrein op kwam kon rekenen op een hartelijke begroeting van een attente [naam verwijderd]...*zucht*...weg ontspanning, weg losse rug, en weg elke vorm van gehoorzaamheid >;)
Gelukkig zat Sinterklaas himself te punten daarzo, en kwam mijn bruine weg met een 156 punten. Clown
In de tweede baan waren we overigens niet zo 'lucky'; maar de 147 punten aldaar waren toch eigenlijk wel meer de werkelijkheid van vandaag.

Vanmorgen zat er gewoon helemaal totaal geen rem op Miss [naam verwijderd]. We hadden zo fanatiek getraind aan losse rugspieren, en lekker over de rug lopen, en mooie overgangen zonder hupjes...hele halthouden vergeten. Welnu, ze stopte uiteindelijk in de eerste proef zowat bovenop de moterkap van de juryauto, en in de tweede proef voelde ik me gewoon genoodzaakt flink op de handrem te trappen.....

Drie maal raden waar we deze week op gaan oefenen Nagelbijten / Gniffelen
Oja, en die extra halve schep brokjes, ter verhoging van de energie (was een uur rijden van huis, ik wilde haar scherp en alert hebben), dat was dus geen goed idee. Ze was wel scherp en alert, maar niet op mij Rolleyes
Maar wel veel soepeler in het lopen, en er zaten hele mooie stukken tussen die duidelijk verbeterd waren. We zijn op de goede weg....
Volgende keer beter!

En Nienke, hoe ging het met jou? Prijsje?

WendyBZ

Berichten: 13135
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 20:10

Hihi Haha! Ik heb geschreven in de M1, bij Dione en Naz. Janita schreef bij de B, dus die zat bij Dees.
De resultaten waren behoorlijk wisselvallig, ergens in de 130 tot 180... vond ik nogal een verschil Vond het allemaal weer erg leuk, alleen een beetje vervelend dat er 's middags iemand bij het springen viel en een beetje verkeerd terecht kwam... Scheve mond Ambulance erbij enzo, maar we zagen hem later wel weer gewoon lopen Verward
Al met al een leuke dag Alleen jammer dat ik zo laat klaar was met schrijven (half twee) anders had ik de prijsuitreiking graag willen meepikken, maar was moe Gaaaap

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:30

Huh, M1, ik zou wel willen hoor maar ik reed toch echt L1 vannochtend Haha!
Heb welgeteld 3 minuten los mogen rijden van de ringmeester Boos!
Programma was ingelopen + onverwachte uitvallers, en bedankt.
Des was dus superstijf en strak.
Op goed geluk maar was ervan proberen te maken, wat dus onbegonnen werk was.
Resultaat 142 Bloos en 156.
Nog 2 puntjes en we gaan naar de L2, kunnen we eindelijk heerlijk doorzitten Lachen

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:53

Ik vond het een keurige wedstrijd, netjes georganiseerd. Ik heb wel voldoende tijd gehad om los te rijden gelukkig, anders had ik hetzelfde probleem gehad als Dione.
De eerste proef ging fijn, gewoon netjes maar niet bijzonder flitsend. De 2e proef ging iets minder, ze werd wat sterk waardoor ik af en toe moeilijk terug kon rijden, vooral in de wendingen.
Resultaat: 1e proef 159, erg tevreden, helaas wéér net buiten de prijzen, ik was 8e. In de 2e proef had ik 154, ook niet heel slecht, daarmee was ik 11e ofzo.
In ieder geval heb ik eidenlijk weer wat motivatie om door te gaan, aangezien ik er 3 weken geleden na dramatische punten er echt geen zin meer in had Haha!

In welke ring schreef jij wkoekoek? Ring 5 of 6?

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 21:19

en weer winstpuntjes verdiend zie ik!!! Gefeliciteerd meiden, dat geeft moed toch?!!! Op naar de volgende wedstrijd Knipoog

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 21:38

Hey Naz, goed gedaan joh! Volgende keer gewoon twee erbij

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 21:52

ik was er gister
ging op zich wel goed maar de jury vond van niet 142 en 150 in de M2 voor de 4e keer

WendyBZ

Berichten: 13135
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 11:20

Ik zat bij ring 6, jurylid was K v/d Hengel Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 12:30

Dat was mijn mindere proef. Geinig, heb je mij dus zien rijden Haha!

WendyBZ

Berichten: 13135
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 13:05

Klopt Haha! Vond het wel leuk om te zien hoor

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 17:26

Ik heb ook gereden. Hele fijne wedstrijd om te starten. Maar bij secretariaat werd verteld dat ze zic aan tijd hielden, bij het losrijden moest ik ineens 12 minuten eerder. En 20 minuten inrijden is net wat te kort om haar voor 100%t fijn voor het been te krijgen, zonder dat ze teveel energie heeft en snel afgeleid is

Toch had ik in het L2 161 punten met 5e prijs en 159 was ik 9e ongeveer. Al met al tevreden

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 17:51

Ik was er ook.. Haha! niet om te rijden,maar op de zaterdag bij de bixie wedstrijden,was mee om te groomen voor mn "kleine teamgenootje" haha Knipoog tja moet ook gebeuren he...

Buuf

Berichten: 188
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 13:14

Aan al die reacties te zien was het weer een geslaagde dag!! Hopenlijk wordt het volgend jaar weer zo gezellig!!