uitgeschreven door een ander????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

uitgeschreven door een ander????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-03 10:58

had ik mij al heel lang geleden ingeschreven voor de wedstrijd in Hollandsche Rading van a.s. zondag heeft iemand mij uitgeschreven! Boos! Met als gevolg dat ik nu niet kan starten. Huilen Hebben jullie dit ook wel eens gehad??? Ik baal er echt van. zoveel wedstrijden kan ik al niet rijden. Zelf heb ik geen trailer, ik ga vaak lopend of ik rijd met iemand mee, maar dat kan ook niet zo vaak.

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 11:10

pfff dat heb ik nog nooit gehad!
Als ik jou was zou ik naar de organistatie bellen en het uitleggen!
want dit mag echt niet!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 11:38

Hoe kan iemand anders jou nou uitschrijven????

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 14:54

Zwelgje schreef:
Hoe kan iemand anders jou nou uitschrijven????


Hier ben ik ook wel heel benieuwd naar.

En wie heeft jou uitgeschreven dan?

Dit is in ieder geval een luizenstreek Boos!

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 16:02

Hoezo heeft iemand jouw uitgeschreven? Zal gewoon even de organisatie bellen en uitleggen! Succes!

rosanrosan

Berichten: 1227
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 16:27

Jezus wat ontzetten banketstaaf!!! Dit heb ik gelukkig nog nooit gehad, als ik jou was zou ik inderdaad die organisatie bellen en het uitleggen, hopelijk kunnen ze jou ook vertellen wie jou uitgeschreven heeft. echt een rotstreek

mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 19:24

wow weetje hoe erg!! dat iemand dat doet, ik vind eht echt banketstaaf!!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 19:35

wat een poedersuiker streek! Hoe kan iemand dat nou doen? ik zou gewoon ff naar die organisatie bellen...kunnen ze diegene uitschrijven voor de wedstrijd (als ie meedeed) en kunnen ze jou weer inschrijven......

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 20:33

Ik zou er toch even achteraan gaan. Misschien iemand van jou club per ongeluk. Ik denk niet dat iemand dit expres doet. Of je moet zo'n grote concurent zijn...

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 06:32

Nistria schreef:
Ik zou er toch even achteraan gaan. Misschien iemand van jou club per ongeluk. Ik denk niet dat iemand dit expres doet. Of je moet zo'n grote concurent zijn...


haha, dat zou me wat worden als iedereen stiekem zijn concurrenten af gaat bellen *LOL*

heb je trouwens al gebeld naar de organisatie?
ben benieuwd wat die ervan zeggen als je het verhaal uitlegt!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 13:08

Naja, dat vind ik echt een stikmodder streek zeg!!!!!!
Is dat die springwedstrijd in Hilversum of niet?

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 10:57

het was een dressuurwedstrijd. De organisatie snapt er ook niets van hoe het kan. Ze waren in de veronderstelling dat ze mij aan de lijn hadden gehad. Ze weten dus niet wie het gedaan heeft. Iemand van mijn club kan het niet gedaan hebben, want wij schrijven allemaal zelf in (en uit) en sturen ook zelf de coupons op. Ik baalde er stevig van, maar mijn vereniging had een onderlinge wedstijd. En daar ben ik gaan springen. Voor de eerste keer een wedstrijd. Was best zenuwachtig. Zo dapper zijn we namelijk niet, maar we zijn toch 2e geworden Lachen , met 1 weigering voor een enge golfhindernis. het was ook maar 60 cm hoor! Maar was toch best trots op mijn dappere pony.

Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 11:32

he wat balen zeg! Hoe kan zoiets nou?? Leuk dat je nog onderling mee kon doen, maar wel heel vervelend van die andere wedstrijd hoor!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 13:00

Ik gok dat zoiets heel gemakkelijk kan... Mijn zusje had zich laatst opgegeven voor een sgw maar bedacht zich een dag later (net op vakantie) dat ze dat weekend niet kon. Ze vroeg toen aan mij of ik het secretariaat wilde bellen om haar af te melden en de coupons terug te laten sturen. Dat was geen probleem. Maar op die manier had ik dus net zo goed iemand anders kunnen afmelden, zo'n secretariaat heeft ook eigenlijk geen mogelijkheden om te controleren of degene aan de telefoon wel eerlijk belt voor degene die afgemeld moet worden.

Hoop niet dat dit topic mensen nu op slechte gedachten brengt...

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 15:00

Ik hoop inderdaad ook niet dat dit mensen op slechte ideetjes brengt, want uit eigen ervaring weet hou vervelend het is als het gebeurt!! Het secretariaat heeft me nu voor een andere wedstrijd ertussen geplaatst, dus dat is wel weer aardig!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 17:45

Ik denk dat er gewoon iemadn heeft gebeld en dan gezegd:
Ja ik Ben d vader van mandy en ik wil haar af melden! i.p.v haar wil mijn andere dochter mee doen.....
Naja tis maar een voor beeld wel een beetje zielig als je dat doet!