Apeldoorns Kampioen M1 dressuur :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Apeldoorns Kampioen M1 dressuur :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 22:58

Aaaah ik ben zooo blij!
Ik ben vandaag (boven verwachting!) Apeldoorns Kampioen M1 dressuur geworden op de ARK!

Voor jullie zal het misschien niet zoveel betekenen, maar ik ben er echt zooo blij mee!
Het was pas onze 3e M1 wedstrijdje, en we waren nu (ex Aequo) Kampioen met 157 punten Lachen en een super mooi lint!
(we hebben nu in totaal in 3 wedstrijdjes 5 prijzen en 2 winstpunten gehaald, gaat dus best lekker Lachen )

Ook het verzorgstertje van mijn pony, die super zenuwachtig was en er zooo naar uitkeek, had super goed gereden! ze was 2e in de O-B! echt zooo super leuk voor haar!

Het was echt een topdag! en ik ben super trots op mijn "gehandicapten/manege-knol" Knipoog
(Ik heb Heros gekocht, nadat hij een jaar lang mijn verzorgpony is geweest op een manege voor gehandicapten. Hij was pas 3, en gewoon te wild voor die lessen (en ik het begin ook voor mij Tong uitsteken ) en iedereen verklaarde ons voor gek en niemand zag ons staan, maar dit is voor mij echt een bevestiging dat we het wel kunnen al kostte het zoveel doorzettingsvermogen!)

:)


biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 15:21

rachel15 schreef:
wel grappig jullie wisselen voordat zij na voren moest komen en later weer wisselen toen jullie daar stonden... of waren jullie dat niet?? noujah gefeliciteerd in ieder geval!!!!



hahaha, ja dat waren wij *LOL*

(Ik reed Heros eerst de parade in omdat hij nogal vervelend kan zijn dan, maar toen ik hoorde dat zij een prijs had dacht ik: "ach laat ik niet flauw doen! geef haar lekker die pony mee, hoeft ze niet helemaal te lopen" maar toen ik zelf omgeroepen werd moest ik dus zelf gaan lopen Tong uitsteken en toen hebben we maar weer gewisseld voor het geval hij vervelend ging doen bij de ereronde haha.)

We hebben ook nog gesprongen, maar helaas, we kwamen niet verder dan hindernis 4, volgende keer beter!

We zijn trouwens van PC WWNA.

:)


biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 16:53

Essie schreef:
goed gedaan joh!!! Tuurlijk moet je daar super trots op zijn!!! Helaas heb ik niemand anders kunnen zien rijden, want was echt super druk bezig... Volgende keer beter!

Mijn proef ging niet zo geweldig, maar de jury bij mijn ring was ook een beetje te streng... hoogste punten in mijn klasse (groen) in mijn ring was 140 en laagste 94... maar goed ik wel een top dag gehad... vooral de parade was lache... mijn nichtje reed mee op mijn shetlander en heb haar begeleid in de parade!


ja ik zag het!
die hele ring (ring 6 toch?) was trouwens afschuwelijk laag gejureerd!
en vooral in de Groen vind ik dat vrij onzinnig, omdat het voornamelijk om de lol gaat en de punten toch niet mee tellen, beetje flauw!

http://www.dakota-ruiters.nl/foto/Parade.jpg

ben jij dat trouwens Lachen?

:)

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 15:58

akerna schreef:
hey ik werd 3e in ring 7 (ik reed o-b) en had 159 punten.
had het totaal niet verwacht.


biep, gefeliciteerd, verwacht woensdag wel gebak op les hoor Tong uitsteken


heey wat goed joh!
gefeliciteerd!


enne, over dat gebak: hmmmm, snoepjes ook goed Lachen?
(ik denk niet dat de portomonee van deze arme scholier gebak aankan Knipoog )

:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kreekie en 67 bezoekers