Hollandsche Rading erg succes vol NOT

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Hollandsche Rading erg succes vol NOT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 20:08

Had vandaag wedstrijd gehad bij Hollandsche Rading L2 eerste proef ging heel lekker dus ik had zeker wel gedacht daar een putn voor te hebben, toen moesten we ongeveer 20 minuten wachten tot we de volgende ring in mochten en hij was het echt zat hij zat te klieren en vervelend te doen absoluut niet braaf dus ik dacht met 130 punten kom ik hier nog goed vanaf.
Wat denk je voor mijn goede proef 153 voor de andere zeeeeeer slechte proef 154 Verward sorry hoor maar beetje verwarrend die jury leden.
Hebben jullie dat ook wel eens dat je echt lekker hebt gereden en dan word afgescheept met zo'n protecol waar je niets aan hebt!

Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 20:54

Ola Nerootje, ja ook mij overkwam dit bij de Hollandsche Rading in het M2. Ik ben nergens van uit gegaan na de wisseling van instructie naar(Rhijnauwen). OK dan! Zij heeft dit met eigen ogen aangezien, 1e proef ging zeker niet lekker 145 pnt. oke mee eens, maar de tweede proef ging een heel stuk beter en dacht aardig aan de richting van een puntje....... Bloos
Maar niet dus 142 pnt. voor de tweede proef, toch een domper.
Ze hadden me al gewaarschuwd voor de jury van ring 2 (laat ik maar geen namen noemen) Boos! Flink balen dus ook voor mij. Heb je nog voorgelezen en de eerste proef was zeker minimaal 160 pnt waart. Verward
Laten we hopen dat de volgende beter gaat, tot gauw bij Brouwer.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:45

als jullie lekker hebben gereden en voor je gevoel vooruit gaat ben ik er al tevreden mee, dan komen de punten echt wel ik heb vanmiddag in de B een combinatie met 129 punten naar huis gestuurd (nog even oefenen...het protocol stond vol met "tegen de hand") maar er had ook iemand 174 punten! goed is goed helaas zie je vaak juryleden die niet durven te punten en dan kom je er als ruiter vaak niet zo fijn vanaf!

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 23:22

jeetje, ik ben blij dat ik niet die combinatie was die van jou 129 punten kreeg... was dat toevallig het arabiertje voor mij??

Wel balen als je voor je gevoel lekker gereden hebt, maar dit niet terug ziet op je protocol. Ik heb vandaag prima gereden (ook hol. Rading, B dressuur). Door wat ondeugende acties helaas net geen 2 wp´en, maar met die ene was ik al erg blij!!

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 08:41

Mause schreef:
jeetje, ik ben blij dat ik niet die combinatie was die van jou 129 punten kreeg... was dat toevallig het arabiertje voor mij??

klopt! dat ging echt slecht!, jammer hoor, want toen hij moest halsstrekken kwam er een leuke hals op (hoezo rijtechnisch niet inorde Verward ) in de andere proef kreeg deze combinatie 123 punten!!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 08:44

Nou nerootje, volgende keer beter! Jij trouwens ook eusebio.
Ennuh, ga je nog springen....(just kiddin')

Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:17

Hoi Mazzeltje, springen? ja dat is bij mij inderdaad wel de bedoeling als hij rijtechnisch beter gaat worden, we zijn goed op weg. Denk Nerootje ook wel.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:19

Haha, Joyce was gister zo aan het balen dat ze uitriep "ik ga wel springen..." vandaar mijn reaktie! Tot vanavond hè!
Ennuh, jullie zullen dat vast allebij goed kunnen, dat springen!

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 15:31

aaah ja met zulke akties word je toch ook niet vrolijk van die dressuursport!! Springen is gewoon veel eerlijker! Maar ja zondag gaan we weer vol goede moed!!!!

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 15:32

Met 129 punten ga je ook niet vrolijk naar huis!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:33

nee, meer snikkend denk ik zo!!

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 15:34

snikkend, huilend haha

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:35

wees dan maar blij dat het bij jou nog 154 is!!

Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:36

Precies Nerootje, springen is veel eerlijker. Een balk, een weigering helaas eigen schuld. Maar je haalt toch wel vrij snel punten als je foutloos blijft met springen. Zullen we...............! *LOL*