Starttijden SGW Gorssel bekend

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 10:55

Ik heb al gekeken. De cross is precies een half uur na het springen, maar je moet voor de cros nog wel naar de keuring toe.


Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 17:55

reddytobias schreef:
oh das nog best lang! maar gorssel kennende moet je nog een stuk lopen van het springen naar de start/DA Haha!


Hmmz, de laatste x dat ik er was, was 3 of 4 jaar geleden. Toen viel het geloof ik wel mee. Maar helemaal precies weet ik het niet meer. Ik kan me nog wel herinneren dat er ergens een gigantische afsprong ergens niet zover voor de waterbak was. En dat er mooie rechte stukken in de cros zaten (ook een stuk langs het spoor af?) waar je flink tempo kon rijden. Nou nog hopen op heel mooi weer! Lachen

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 10:14

Wat betreft het stallen, in de brief stond dat je voor 25 euro je paard daar kon stallen.

Ik krijg er wel steeds meer zin in!!! Lachen

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 10:45

Ja, die fontein dat was lachen. Ik heb daar eens een paard aan de linkerkant omhoog zien klimmen tussen de bomen en struiken. Ik weet niet hoe het er nu is, maar toen was het daar eigenlijk te dicht begroeid om met een paard tussendoor te kunnen. En er stond nogal wat volk tussen die struiken. Die zaten onder de schrammen. En die ruiter maar vloeken. Even later kwam hij weer terug de waterbak in. De fontein was hij toen dus voorbij. Allemaal takken aan zijn beugels... Lachen man!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FleurSandro, Trendiction en 60 bezoekers