Leren laarzen vanaf M-dressuur?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:54

Sommige mensen geven meer om hoe ze presteren samen met hun paard dan om hoe ze eruitzien. En eerlijk gezegd kan ik ze geen ongelijk geven.

Ook ik vind leren rijlaarzen net iets mooier dan rubberen, maar om het nou 'geen gezicht' te noemen, dat gaat mij persoonlijk iets te ver. Ik vind het bij dressuur ook mooier wanneer iemand zijn paard heeft ingevlochten, maar als manen mooi gelijk getrokken los hangen, dan kan ik daar ook vrede mee hebben. Kwestie van smaak, het gaat IMO uiteindelijk om de prestatie en vooral om het plezier dat je in je rijden hebt.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 16:59

Beetje jammer dat mensen zich er blijkbaar voor moeten verantwoorden of ze met rubberen of leren laarzen rijden. Voor de een ben je een snob als je met leren laarzen rijdt, de ander vindt rubberen echt niet kunnen. Maar draag je ze voor een ander dan? Het gaat er toch om dat JIJ er lekker mee rijdt?

Of ze nou van leer of van rubber zijn, ik vind wel dat ze op wedstrijden schoon en heel moeten zijn. Haha!

En ben blij dat ik met endurance met mijn heerlijk zittende afgetrapte Ozzie boots mag rijden. *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 09:37

¡!Ellen!¡ schreef:
...maar 1 tot 2 maand(en) stalhuur is ongeveer net zo duur als een paar leren laarzen (ligt er natuurlijk aan op wat voor stal je staat en wat voor laarzen je koopt) en dat betaal je wel gewoon, bovendien heb je van laarzen als het goed is langer plezier dan 2 maanden...


Maar die stalhuur moet je hoe dan ook betalen, daar kun je niet even een paar maandjes van overslaan omdat je het geld aan andere dingen wilt uitgeven, want dan heb je een achterstand. Stalhuur valt onder 'vaste uitgaven', leren rijlaarzen (of bijvoorbeeld een deken) vallen onder 'extra uitgaven'. En die kun je alleen doen als je na het betalen van je vaste uitgaven nog geld overhebt. Knipoog

Verder vraag ik me ook af waarom de grens bij de M wordt gelegd. Nu is het net of er een wereld van verschil zit tussen B/L-ruiters en M/Z-ruiters. M/Z is op zich ook 'nog maar' basis.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:24

orionneke schreef:
...maar wij mogen onze mening blijkbaar niet geven..........


Waar zie jij dat staan? En wie is 'wij'? Verward

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LolaTFB en 43 bezoekers