gebroken voet op mijn eerste wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

gebroken voet op mijn eerste wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 11:55

Hoihoi

Nou gister had ik mijn eerste wedstrijd met melissa.
Eerst wisten we niet waar hewt was dus we waren er pas kwart over 10 en ik moest kwart voor 11 mijn eerste proef. Ik wist niet dat het op gras wasdus ik was me stiften vergeten. Losrijden ging niet egt lkkr en ik moetst naar 5 minuten los te hebben gereden de ring in. Ik was er klaar voor Marjolein las voor(marfiek) A-X binnen komen in arbeidsdraf.... en voor de A gleed ik uit met melissa zij met al der vier der benen dus mijn ene been lag eronder. Melissa stond gelijk op en liep op der gemakkie weg ( ze heeft gelukkig niks) Ik dacht so we gaan weer verder meer ik kon niet meer staan. Marjolein op melissa gestapt. en is met der gaan stappen dat ze niet stijf zou worden. Ik ben toen met mijn ouders naar het ziekenhuis gegaan in delft. Rontgefoto's gemaak(ik weet niet hoe je het schrijft) daar zagen ze 2 mooie breuken op en 1 konden ze niet goed zien. Vandaag word er een scan gemaakt van mijn been om te kijken of die derde geopereed moet worden of dat ze gewoon aan elkaar kunnen groeien. Nou en dat was dus mijn eerste officele wedstrijd Huilen

Jullie horen nog van me

Groetjes Amanda


Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 12:11

bedankt voor jullie reacties nee die stiften vergeet ik denk ook nooit meermaar ik kan tog pas weer gaan starten in het binnen seizoen dan heb ik ze niet nodig Knipoog

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 19:25

ze hebben gebeld ik krijg woesdag de scan en donderdag de uitslag ik hoop dat ik niet geopereerd hoef te worden

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-03 11:34

In het ziekenhuis vonden ze het zondag heel vreemd dat ik bijna gen pijn had want de meeste hadden al in het plafond gezeten zeiden ze maar ik zat daar egt zo van ah het is misschien gekneust meer niet volgende maand gewoon weer een wedstrijd. Maar dat was niet zo. ik kan denk pas weer in november starten Huilen

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-03 13:07

okee bedankt voor de tip

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-03 13:08

Maar weten jullie of het nog uitmaakt of je nou met rubberen of leren laarzen rijd en valt want ik had rubberen aan maar het lijkt mij dat leren meer bescherming geven

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-03 17:23

Als ik me voet ga spannen doet het wel een beetje zeer maar voor de rest niet Knipoog


Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 18:38

niet zo goed is het gegaan. Alle middenvoetsbeentjes komen bijelkaar op 1 punt en daar zijn alle vier me middevoets beentjes van afgebroken behalve me grote teen (dat middevoetsbeentje) dus ik moet 8 september worden geopereerd en woensdag nog een rontgefoto laten maken of alles nog een beetje zit en er komen ok gelijk alle artsen die er daar over gaan naar kijken omdat het (bijna) nooit voorkomt. Huilen Weetje 1 co-arts is wel leuk Knipoog

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 18:39

niet zo goed is het gegaan. Alle middenvoetsbeentjes komen bijelkaar op 1 punt en daar zijn alle vier me middevoets beentjes van afgebroken behalve me grote teen (dat middevoetsbeentje) dus ik moet 8 september worden geopereerd en woensdag nog een rontgefoto laten maken of alles nog een beetje zit en er komen ok gelijk alle artsen die er daar over gaan naar kijken omdat het (bijna) nooit voorkomt. Huilen Weetje 1 co-arts is wel leuk Knipoog

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 18:35

ik mag niet naar sgol en moet heel de dag met me pootje omhoog en maandag word ik geopereerd

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-03 16:09

bedankt voor alle reacties

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 17:18

Nou de operatie achter de rug kreeg ik te horen je mag 3 maanden niet lopen Huilen . Omdat me grote teen ook los zat nou me tenen zijn zo gezegt weer vast geschroeft 3 schroeven. Maar heb gelukkig geen pijn dus mocht na 1 nachtje slapen weer naar huis Lachen

Groetjes Amanda Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Anke_, beauty1love, Exorcizamus, Jorex, Kabayo en 20 bezoekers