201!! punten! in de B dressuur!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 23:04

Ja ik was er ook.
Khad de proef gezien....was niet eens bijzonder ofzo.
2e proef ook maar 163 of 173 kon t niet goed horen met prijs uitreiking.
Die jury had wel meer van die rare punten.
Andere ringen niet echt ofzo.Najah ik had wel 184 punten ook hoog, maar dan ook wel 1ste en 2e onder de 174 punten kweetnie precies hoeveel, maar dus wel minst. 10 punten minder.
Heb je enig idee welke jury t was?



Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 15:30

Idd erg hoog, 201 is al super in het Z!
Maar die proef van 201 punten in de B, zag er niet echt geweldig uit, iig niet zoveel punten.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 18:17

Suzanne F. schreef:
Ik vind sowieso 201 punten teveel maar als het dan toch gegeven moet worden dan moet het ook wel heel apart zijn!! Je moet bijna alleen maar 8 en rijden dan.

In het Z is het al hoog ja maar ja dat meisje zal wel blij geweest zijn! Een puntenrecord wat ze nooit meer verbreekt denk ik.


En dat nummer 5 nog 182 punten heeft.... Wat is dat voor Olympiade daar in Ede? Wie rijden er in de B mee? Rusty? Salinero?


Jep, o.a Lachen Verder ook nog Painted black en nog een paar.
Najah volgende keer beter, dan gaan we voor de 260.Viel wel een beetje tegen.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 18:25

haha jah die stonden er ook op..Die jury het wel vaker rare dingen zei iemand hier al.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 18:26

maar wast geen kereltje die reed??Hij haalde iig wel de prijzen op, en wou zn ma bijna vermoorden als de protocol zou kreukelen, die wou ie inlijsten ofzo.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 18:27

bij de 2e proef was ie ook geen eerste.En ook geen 2e, welke wel weeknie

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:11

haha ja er zit ook wel een kern van waarheid in dat zeker.
Al vind ik dat ik over het algemeen wel de punten krijg die ik verdien, met deze pony dan.Met die ander moet ik t nog maar zien, dat zal sowieso niet veel voorstellen Lachen.Maar als je kijkt hoe mooie middendraf ik moet weggeven voor een 8.Mijn pony doet dat echt geweldig, t ging de laatste keer sowieso iets minder.!Dan denk ik...hoe moet je t doen voor een 9??Najah ik ben al lang tevreden met de punten die ik krijg dus laak mn mond maar houden Haha!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:58

biepp"]
[quote="paardje"][quote="biepp"]
[quote="mrnino schreef:
wow en het maximum is 260 Scheve mond wel HEEL erg veel hoor Verward normaail liggen de punten altijd rond de 185 maar niet hoger in de B.


hmmm dat vind ik al super hoog!
(hier mag je al lang blij zijn als de eerste prijs 169 punten heeft!)

vertel maar even waar die wedstrijden gehouden worden!
kom ik daar een keer rijden Knipoog
[/quote]
Maximum bedoelen ze mee dat dat de allerhoogste score is die je kan halen. Dus allemaal 10en. Ze bedoelen niet dat dat de hoogst gereden score is.
[/quote]

(ik ben niet helemaal blond hoor Knipoog )
tuurlijk snap ik dat wel,
maar wat ik probeerde te zeggen is,
dat hier (pony kring Noord /Midden Gelderland + Flevoland) ik echt zelden! tot bijna nooit iemand zie die 185 punten rijdt.
En als dat bij hun dus blijkbaar vrij normaal is in de B, wil ik daar best een keer starten!
[/quote]

In mijn kring, zuid-west veluwe, is dat ook echt niet normaal hoor, maar af n toe zit er een toppertje bij, maar die zitten dan ook snel gneoeg in de L, maar door de nieuwe wp regeling, moet je meer wedstrijden rijden voor je daadwerkelijk naar de L toe mag, en dus ook per wedstrijd hoger scoren.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:59

En ook nogal verschillend per jury, maar dat is overal.(lijkt mij)

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 19:33

Dat is i.h algemeen toch ook ofniet dan?

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:20

Kimmy-is-mijn-schatje schreef:
Het was een jongetje ja in Ede met 201 punten.
Met de pony springt hij, maar hij wou ook een keer dressuur proberen...
Hij reed zijn pony nauwelijks omlaag en bij de 2e prof had hij 163 punten terwijl de nummer 1 hier dik in de 180 had.
T scheelt ook dat ze in Ede eigen jury-leden er neer hadden gezet, en dat het jochie ook uit Ede kwam....
Bijna in iedere klasse was namelijk een eigen ruiter 1e!!!!!!
Dus t is wel een beetje te verklaren.............


Najah bij de E/B dressuur iig niet, de eerste proef iemand van mijn club, en de 2e proef ik zelf, en ik zit duidelijk niet bij De lunaruiters of de klomp, kweet niet waar t van was eigenlijk.
Ook in de M stond er iemand bovenaan.Maar ach ik vond die proef ook geen 201 punten waard, sowieso geen 3 of 2 wp.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 bezoekers