vrijdag avond wdstrijd in lisse!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

vrijdag avond wdstrijd in lisse!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-03 19:51

ik had vrijdag avond een springwdstrijd in lisse Haha!
mijn vader zo me om 4 uur komen op halen ik had katinka al helemaal klaar de trailer was ook helemaal klaar mijn vader komt en doet de trailer achter de auto eerst gaat mijn paard er niet in maar later wel. OK dan! we kwamen daar aan in lisse vet groot en vet mooi daarzo. ik ging mij ffies aanmelden en ondertussen even naar het parcour kijken ik was best zenuachtig toen.
ik ging weer naar mijn paard toe ik zadelde samen met mijn vriendin katinka op. ga naar de inrijbak en laat haar der ffies op zodat ik het parcour kon lopen. op zich niet zo moeilijk parcour.
ik ging maar is in springen dat ging niet zo goed want ze had dinsdag een beetje der vetrouwen verloren met springen dus ze sprong niet meer zo goed. ik moest eindelijk de bak in.

ik ga op de eerste hindernis af *LOL* weigert ze die dus ik nog een keer proberen weigert ze die weer (ze had geen vertrouwen meer) en later wiegert ze weer ik was uit gebeld Verward jammer

om 8 uur was er progesief springen ik ga inspringen en het gaat al stukken beter nu spring ze wel weer OK dan!
ik ging weer even het parcour lopen ik ging ng een paar sprongetjes nemen

ik moest toen de bak in ik ga op de eerste hindernis af: yes die springt ze ga naar de 2e die springt ze ook ga naar de 3e die weigerde ze helaas de 4e springt ze de 5e weigerde want ik kwam er verkeert op af mijn fout en helaas weigerde ze die nog een keer maar ze heeft er wel meer gesprongen als in het eerste parcour.

nu maar hopen dat het over 2 weken in heemstede wl goed gaat ik ga veel oefenen zodat ze weer het vertrouwen om over die hindernissen te springen trug krijgt Pling

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 20:12

oh leuk! moest je in de kleine ring springen?! want zaterdag moest ik in de hoofdring kampioenschap springen en ik geloof dat er vandaag weer wedstrijd is ofzo?!

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-03 20:13

ja in die kleine bak aan de rechter kant van het slootje als je bij die auto's stond

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 20:14

Vandaag was dr springen paarden.

Cerutti (zie profiel) was 1e in progressief en 3e in klassiek,
ben trots op hem Lachen

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-03 20:15

ja ik weet het van wie ik les krijgt die deed ook mee bij paardenspringen