Wie gaan er met een 4-tal naar de Gelderse kamp.sc

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 09:45

Ik ga ook met een viertal, van Voorwaarts, er gaan er 3, 2 L en 1 M, ik doe in de L mee, en we gaan ook nog met een 8tal, morgen hebben we onze eerste wedstrijd in putten Lachen, we hebben nog maar amper geoefend, maar doen voor de ervaring mee, ik verwacht er niet teveel van, maar het zal wel gezellig worden!
Ik heb dat lijstje al wel gezien, maar ik snap nog niet helemaal hoe t werkt, we hebben t ook nog niet echt over de tijden gehad, hoe zit het nou met die voorrondes etc?Hoe veel keren moet je die proef rijden?


Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 11:29

Ne bij de pony's, we hebben in totaal nog maar 5 keer geoefend en met t 8tal nog geen 1 x Lachen vandaag gaan we ook weer oefenen, de motivatie is er opzich wel, vooral bij de instructrice.
Ik heb alleen geen idee of ik bij voorwaarts I of II zit Lachen

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 11:31

maar volgens mij moeten de besten nog ene keer tegen elkaar??
Maar dan pas smiddags.
En smiddags zijn de achttallen, alleen heb ik nog geen idee wie er inzitten Lachen
Er zijn sowieso maar 3 achttallen, best jammer dat t zo weinig wordt gedaan!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 13:23

Wij hebben 3 viertallen en 13 mensen die mee doen, dus 1 reserve.
Wie dat is weten we nog niet, maar ik mag sowieso meedoen.
Ik heb best zin, morgenavond hebben we dan een wedstrijd, dus ben wel benieuwd hoe het zal gaan Lachen

Ik geloof ook dat dat wel mag.Ach als we maar lol hebben is t goed Lachen


Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 10:35

haha jah ik moet 4 en achttal, 4tal is sochtends en 8tal smiddags :S

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 17:31

de individuele dressuur wask 2x eerste ( van de 30 ofzo Haha! tging opzich vrij klote)
8tal ging niet zo netjes 149 punten (we hadden ook nog geen een keer geoefend met zn 8en) en 150 is een wp.
4tal ging netter,maar geen idee hoeveel punten Lachen
Maar aan t eind krijg je zown inspectie, ging die jury beetje naar de onderkant van je beugels kijken...die ik dus niet had schoongemaakt, daar denk ik heel niet aan.
Maar was wel leuk om te kijken hoe t nou allemaal ging, en voor de eerste keer ging het nogniet eens zo heel beroerd.
Weet ook niet hoeveelste we waren, t was de zilveren cap, en was eigenlijk verdeeld over 2 wedstrijden, maar wij hadden er maar 1 gereden.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 17:32

de individuele dressuur wask 2x eerste ( van de 30 ofzo Haha! tging opzich vrij klote)
8tal ging niet zo netjes 149 punten (we hadden ook nog geen een keer geoefend met zn 8en) en 150 is een wp.
4tal ging netter,maar geen idee hoeveel punten Lachen
Maar aan t eind krijg je zown inspectie, ging die jury beetje naar de onderkant van je beugels kijken...die ik dus niet had schoongemaakt, daar denk ik heel niet aan.
Maar was wel leuk om te kijken hoe t nou allemaal ging, en voor de eerste keer ging het nogniet eens zo heel beroerd.
Weet ook niet hoeveelste we waren, t was de zilveren cap, en was eigenlijk verdeeld over 2 wedstrijden, maar wij hadden er maar 1 gereden.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 17:57

ja nog 1 wedstrijdje en dan ga ik L1 starten, kheb er nu weer 4 bij dus Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Clairtje_Sun, dazai, DJZ en 11 bezoekers