[JV] Lengte zweepje in B-dressuur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

[JV] Lengte zweepje in B-dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 13:36

Beste juryleden,

Ik ben erg benieuwd wat de toegestane lengte van je zweep is in B dressuur. En of die lengte met of zonder handvat is.

Groetjes,
Agossie

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."


Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 13:56

Waar kan ik dat reglement vinden? Ik moest namelijk een tijdje terug mijn rijzweep van 1,25 meter incl handvat van de jury doorbreken of aan de kant leggen omdat hij langer dan 70 cm was.
Dat zijn van de kleine dingen waar ik me een beetje boos over kan maken. Boos! Een ruiter voor mij heeft haar splinternieuwe zweep in tweeen gebroken voor die jury. Nou heb ik al eens eerder een opmerking gemaakt over oplettendheid (de afwezigheid daarvan) van deze zelfde jury...

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."


Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 16:30

het was een vreemde jury. Ze had meer oog voor zaken om haar heen dan voor het proefje. (heb dit niet bij mijzelf geconstareerd, maar een aantal proeven later)
Overigens mochten voor mij en die andere ruiter wèl mensen doorrijden met een zweep die langer was dan 70 cm. (stalgenoot van mijn, reed drie combi's voor mij bij de zelfde jury)

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 16:31


Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 52 bezoekers