Ik denk dat ik maar ga springen :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 20:51

gewoon hard doortrainen, het succes komt vanzelf weer, kan altijd een mindere periode hebben, en als je een wp niet verdiend, dan heb je er ook niks aan. als je zelf maar tevreden bent, dressuur is en blijft een jurysport, dat heb ik ook weer eens moeten ondervinden afgelopen week, ik rijd nu 2 seizoenen, en als ik het gevoel hebdat mijn pony super loopt, dan is dat ook zo en had ik altijd de juiste punten, hij liep afgelopen wedstrijd ook superrr echt waar, maar kreeg 'maar' 163punten, en was 5e net buiten de prijzen, niet dat die prijs mij wat uitmaakt, maar om het principe, want als hij alleen al voor mijn gevoel goed loopt dan loopt hij voor het oog nog beter, maarja ik zal de volgende x wel laten zien wie ik ben, laat me niet zomaar uit het veld slaan, en laat de volgende keer, a.s zondag, nou net de limburgse zijn....
trouwens hebben ze me ook me springen geflikt hoorik was 2 x foutloos, netzoals nog 4 anderen, er moest nog 1 meisje springen, en ikstond nog 3e, dat was nog net prijs, meisje was ook foutloos, duurde heel lang eerdat ze haar stijlpunten zeiden en ja zei had er warempel meer dan mij, echt zo van eerst ff uittellen en dan pas zeggen, maarja ik zal er niet om zitten mijn wps heb ik binnen.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers