wie kent Inge Verbeek?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marinka23
Berichten: 27
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Ergens in Nederland

wie kent Inge Verbeek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 22:32

Ik heb haar eens zien rijden en ze kan dat echt super goed!
wie kent haar en kan me wat meer over haar vertellen? wie haar trainer is en welke paardjes ze momenteel rijd enzo? OK dan!

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 22:37

Ze traint samen met haar moeder; Francis Verbeek, internationaal jurilid.
Ze was op het EK individueel 6e geloof ik met Bartje. Hogewald's Sultan heeft ze ook.
Is nu 16 jaar, gaat een overstap maken naar de junioren maar kan helaas geen goed juniorenpaard vinden dus als iemand nog n paard weet....
meisje rijdt inderdaad echt super en het is een leuke meid. We zijn met zn allen naar Strassen geweest, was erg gezellig!

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: GĂ€llivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 22:37


ingvdh

Berichten: 6369
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 22:39

Ik ken haar niet persoonlijk, maar ze is de dochter van Francis Verbeek.
Die is op haar beurt waarschijnlijk haar trainster want zelf heeft ze op hoog nivo gereden, is grand prix jurylis nu en was een paar jaar geleden bondscoach van het NL pony dressuur.
Daar is ze volgens mij mee gestopt toen haar dochter zo goed was dat ze aanspraak kon maken in het team voor de EK pony's en is ze gestopt omdat ze geen scheve gezichten wilde hebben.

Mischien weet iemand weer wat meer, maar dit is wat ik weet.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 22:41

hmm de moeder heeft ooit eens de pony van mijn vriendin afgekraakt! die reed met Dtje in het Z2 , maar die vriendin heeft toen op JUmping Ansterdam gereden en reed bijna alle EK gangers eruit! ze werd 3e en de dag erna belde F. Verbeek haar op of ze haar pony mochten kopen,(die d8 zeker ook, dan kan me kind zo naar het EK)

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 23:29

reddytobias schreef:
hmm de moeder heeft ooit eens de pony van mijn vriendin afgekraakt! die reed met Dtje in het Z2 , maar die vriendin heeft toen op JUmping Ansterdam gereden en reed bijna alle EK gangers eruit! ze werd 3e en de dag erna belde F. Verbeek haar op of ze haar pony mochten kopen,(die d8 zeker ook, dan kan me kind zo naar het EK)


beetje jammer! Scheve mond

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 01:25


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 09:29

Met Google valt er ook wel wat te vinden (heb al getest Knipoog ) !

Veronique
Berichten: 191
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 09:46

Ik heb haar zien rijden tijdens de talentendag in indoor brabant, ze heeft echt schitterende pony's!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 09:57

Inge Verbeek is echt super. Haha!
Bartje kennen jullie vast wel? Die valk Welsh K ruin!
Dat is de zoon van de pony van een vriendin van me, Hogewald's Rosanna heet de merrie. Merrie loopt zelf ook Z2 dressuur. Bartje is eerst van een meisje hier in de kring geweest die er ook Z2 dressuur mee reed, toen is hij verkocht aan Inge.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 09:58

Oh ik zie dat dr foto's bij staan van Bartje!
Echt een knappe knol! Hij heeft een tijdje bij ons op stal gestaan voordat ie van Inge was.

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 11:30

Ik ken haar niet, maar heb er wel al veel over gelezen. Het lijkt me een aardige meid, en ik persoonlijk vind dat ze erg netjes zit. Verder heb ik haar nog nooit zien rijden, dus hoe ze dat doet weet ik niet. Maar als je zĂșlke goede begeleiding hebt (en waarschijnlijk ook pony's) moet dat ook wel voor mekaar zijn..

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 12:24

Ik ken haar niet echt goed, ze woont bij ons in de straat en is lid van dezelfde club als mij, maar ik ken haar niet persoonlijk.
Ik kom haar regelmatig tegen als ik de bossen in ben en ze rijd iid heel goed! (de pony's Bartje en Sultan zijn ook kei mooi)
Ze krijgt volgens mij les van haar moeder Francis Verbeek, die is ook heel goed! Want tijdens een clinic over dressuur rijden liet ze inge allelei dingen rijden en gaf daarbij heel goede uitleg.
Van sommige mensen hier hoor ik dat ze een beetje een air heeft (haar moeder) maar inge zelf heeft dat helemaal niet.
Voor meer info kun je eens op die site's gaan kijken die anderen hier genoemd hebben.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 12:33

Nathalie schreef:
Inge Verbeek is echt super. Haha!
Bartje kennen jullie vast wel? Die valk Welsh K ruin!
Dat is de zoon van de pony van een vriendin van me, Hogewald's Rosanna heet de merrie. Merrie loopt zelf ook Z2 dressuur. Bartje is eerst van een meisje hier in de kring geweest die er ook Z2 dressuur mee reed, toen is hij verkocht aan Inge.


Echt waar?????????????? Wow!
Dan is die Rosanna toch een echt goede merrie he! Wanneer stond Bartje bij ons op stal Nath?

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 15:22

Nathalie schreef:
Bartje is eerst van een meisje hier in de kring geweest die er ook Z2 dressuur mee reed, toen is hij verkocht aan Inge.


Bartje is nooit van Inge geweest. Bartje is van het zusje van Andrea Villaverde....

Redgold

Berichten: 181
Geregistreerd: 19-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 16:15

Hogewalt's Sultan Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 17:14

Veronique schreef:
Ik heb haar zien rijden tijdens de talentendag in indoor brabant, ze heeft echt schitterende pony's!


ja toen heb ik haar ook zien rijden, en ze rijd echt heel netjes!

sassa
Berichten: 177
Geregistreerd: 12-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 17:34

Ik ken haar broer en die heet bart (toeval? Tong uitsteken) Zelf heb ik haar nog nooit zien rijden maar ze woont wel vlak bij mij

Zonnetje81Jarig
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 20:56

Nistria"]
[quote="Nathalie schreef:
Bartje is eerst van een meisje hier in de kring geweest die er ook Z2 dressuur mee reed, toen is hij verkocht aan Inge.


Bartje is nooit van Inge geweest. Bartje is van het zusje van Andrea Villaverde....
[/quote]

Dit is volgens mij niet waar anders hadden ze hem zelf wel gehouden. Of hij is tussentijds nog eens verkocht.

Christel van Tien reed hem voor een andere mevrouw. Christel woont in Nuenen dus het lijkt me niet logisch dat hij toen al van Villaverde was ivm afstand en kwaliteiten van de rijkunsten vd dochters villaverde.

Of hij nu daadwerkelijk in bezit is van de fam verbeek weet ik ook niet.

Maar ik weet wel dat Christel er mee reedt want ik heb er zelf tegen moeten rijden steeds met bestgaande toen hij 4 jaar oud was.

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 21:15

Ow die Christel ken ik niet. Maar het zusje van Andrea was nog te klein voor hem en Andrea was 16 dus die mocht niet meer bij de pony's rijden en Andrea en Inge zijn nog al close vandaar dat Inge op Bartje ging rijden.

Zonnetje81Jarig
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 21:32

Nistria schreef:
Ow die Christel ken ik niet. Maar het zusje van Andrea was nog te klein voor hem en Andrea was 16 dus die mocht niet meer bij de pony's rijden en Andrea en Inge zijn nog al close vandaar dat Inge op Bartje ging rijden.


Hm misschien dat ie dan tussentijds verkocht is en dat het toen zo is gegaan... Dat zusje rijdt namelijk nog op een B pony toch?

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 21:51

Hij was eerst van Henny Fleskens, en Christel reed hem voor haar. In het profiel van Inge bij de KNHS staat dat ie nu van Elena Donosa is, zusje van Andrea Villaverde idd!

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 22:14

orionneke"]
[quote="Nistria schreef:
Ow die Christel ken ik niet. Maar het zusje van Andrea was nog te klein voor hem en Andrea was 16 dus die mocht niet meer bij de pony's rijden en Andrea en Inge zijn nog al close vandaar dat Inge op Bartje ging rijden.


Hm misschien dat ie dan tussentijds verkocht is en dat het toen zo is gegaan... Dat zusje rijdt namelijk nog op een B pony toch?
[/quote]

klopt, M2 geloof ik en nog een jong ding in de L

Pantharei7
Berichten: 712
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 23:54

ja die ken ik wel. Ik zat dit jaar bij haar in de klas op school. Wel een aardig meisje.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 18:19

Koortje"]
[quote="Nathalie schreef:
Inge Verbeek is echt super. Haha!
Bartje kennen jullie vast wel? Die valk Welsh K ruin!
Dat is de zoon van de pony van een vriendin van me, Hogewald's Rosanna heet de merrie. Merrie loopt zelf ook Z2 dressuur. Bartje is eerst van een meisje hier in de kring geweest die er ook Z2 dressuur mee reed, toen is hij verkocht aan Inge.


Echt waar?????????????? Wow!
Dan is die Rosanna toch een echt goede merrie he! Wanneer stond Bartje bij ons op stal Nath?
[/quote]

Jaa Bartje is een zoon van Roos!
Bartje heeft van de winter bij ons op stal gestaan.
Toen reed Fleur Kessels hem.