Rijvereniging switchen en nog meer vraagjes..!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Rijvereniging switchen en nog meer vraagjes..!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-03 12:26

Hallo allemaal
Ik had even wat algemene "beginnersvraagjes" over het wedstrijdgebeuren en rijvereniging gedoe.
Ik sta nu bij een rijvereniging ingeschreven, maar ga er nooit heen omdat het te ver weg is en de leskwaliteit minstens waardeloos. Toen ik daar nog woonde ging ik er een beetje voor de lol heen, maar nu ben ik verhuisd en heb tijdelijk geen les.
Bij ons op stal is er dus ook een rijvereniging waar de kwaliteit een stuk beter van is (volgens mij!) en waar ik mij in wil gaan schrijven om te gaan lessen en nu misschien eindelijk eens te gaan starten, wat tot nu toe nog moeilijk is omdat ik geen vervoer heb. Mijn vraagjes zijn:

* hoe switch je om van rijvereniging? Even buiten de kosten om, want ik ga niet tot 01/01/04 wachten
* hoe werkt het met startkaart aanvragen? Moet je nog steeds een duidelijke foto van persoon+paard opsturen enzo? Kore is al wel gechipt en in bezit van paspoort
* kan je je alleen voor wedstrijden opgeven als je een startkaart hebt? Ivm de lange wachtlijsten en volle concoursen misschien slim als ik me bijtijds opgeef!


Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-03 12:42

Goh, de meeste mensen die op Wedstrijdforum komen rijden wedstrijden, en toch kan niemand mij antwoord geven.... weird! Verward >;)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers