Inschrijven in zuid holland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Inschrijven in zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 11:33

Ik zit zo eens door de lijst te bladeren om te kijken waar ik kan gaan inschrijven. Bij elke vereniging waar ik tot nu toe ben geweest was wel iets mis met de bodem of ze hebben geen 2 binnenbakken Boos!
Waar ik zelf sta (les chevaliers) hebben we wel 2 binnenbakken met redelijke en een goede bodem. Daar start ik dus alle uitgeschreven wedstrijden.
Maar ik wil er nog een paar starten.

Wat zijn nou echte aanraders? Waar gaan jullie zelf starten in zuidholland?

Ik vind zelf maasdijk tot nu toe de beste, ook qua organisatie ook. Maar het is eigenlijk veels te ver voor mij.
Mijn eigen clubbie kan er qua accomodatie ook wat van.
Laatst bijgewerkt door Caroline81 op 06-08-03 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...


Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 11:34


Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 11:44

simonshaven is erg ver ja Boos! maar voor zover ik begrijp wel de moeite waard. Als ze nou een keer een weekend zouden houden daar Haha!

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 12:42

Fitzroy schreef:
Lisse, Noordwijkerhout, Nieuwe Wetering zijn zo maar een aantal accommodaties met 2 binnenbakken.

Maar jij bent idd erg verwend in Bodegraven Knipoog

tja, sorry Bloos!

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 12:47

waddinxveen vind ik bijvoorbeeld ellende. Op gras: de bodem is de hard om met goed fatsoen met stiften te rijden, maar wel te glad om zonder stiften te rijden. Binnen gaat op zich nog wel.
Capelle ben ik een keer bijna onderuit gegaan, ineens een rotte plek!

biljartlaken hoeft niet maar wel graag gelijkmatige bodem, niet een hard stuk en dan weer een zacht stuk.

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mediatoolkitbot en 39 bezoekers