alsnog startgeld betalen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

alsnog startgeld betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 16:08

Half april had ik me opgegeven voor de grote wedstrijd van de schildknapen. Nu bleek door ziekte ( ontsteking in haar been)en dekkingen mijn paard niet op tijd in vorm te zijn. Ik heb dus 2 weken van tevoren afgezegd. Nu kreeg ik vandaag deze brief:

Geachte heer/mevrouw,

U heeft zich ingeschreven voor het CH Schoorl van 19 juli 2003 jongstleden.

Om welke reden ook bent u niet op ons concours verschenen. Conform het wedstrijdreglement van het KNHS bent u het inschrijfgeld wel verschuldigd. Ook als u zich tijdig( zoals de reglementen zeggen) heeft afgemeld, zodra de sluitingsdatum, in dit geval 30 juni 2003 is gepasseerd, bent u inschrijfgeld verschuldigd.


Waarom heb ik me dan afgemeld? Mogen ze dit vragen? Ik dacht dat je een week opzegtermijn had?


Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 16:11

Bij ons dus niet, daar mag je tot 1 week vantevoren afbellen. Zeker als je een goede reden hebt!

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 16:29

Mooi dat ik me dan echt niet meer af ga melden voortaan en ze zijn niet eens zo netjes om mijn coupons bij deze brief in te steken! die ben ik dus ook kwijt!

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 16:37

Maar als ik geweten had dat ik dus wel startgeld had kunnen betalen had ik net zo goed wel kunnen proberen te starten. Ik zei af zodat een ander op mijn plekje kon! Vind het niet netjes dat ze me dit bij afmelden niet verteld hebben!

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 16:47

Had die mevrouw net aan de telefoon, ze handelden volgens de reglementen die ik dus niet zou kennen! En ze wilden mijn coupons niet terugsturen want dan hadden ze geen poot om op te staan mocht ik mijn rekening niet willen betalen. Ik weet dus een vereniging waar ik nooit meer start!

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 16:52

Twee weken van tevoren vind ik een heel redelijk termijn van afbellen! Maar ja heb het geld maar overgemaakt anders sturen ze de rekening door en kan ik helemaal niet meer starten. En dat is me het ook niet waard.

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 15:45

Nou dat je altijd moet betalen is dus niet waar, ik ben dat in elk geval niet gewend!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 4 bezoekers