lekker gesprongen in Cromvoirt!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

lekker gesprongen in Cromvoirt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 16:27

Vandaag maar weer eens gaan sprngen. Pablo mocht al meteen als 2e en omdat het niet warm was (*duh* om 10 uur 's ochtends) reden we in volledig tenue. Hij liep op het voorterrein heel fijn, en in de ring besloot hij de turbo maar weer eens aan te zetten, net als de keer ervoor *zoef, dat was Pablo* Toch kon ik hem nog redelijk rijden, de enige twee sprongen waar we te lang onenigheid hadden over het tempo werden dus ook balken Frusty, de andere sprongen gingen heel netjes. Ik maakte zelf nog een klein foutje door na 2 links ipv rechts te wenden maar door achter 2 langs te draaien was dat ook weer snel opgelost (en ruim binnen de tijd gefinished *zoef*)

Daarna Raimaer. Na een oefenparcours een paar weken terug hadden we wat afstemprobleempjes en was het vertrouwen wederzijds een beetje zoek. Daarom eerst thuis veel lage sprongen gedaan, en vrijdag nog even geoefend bij Swanenberg. Daar stond een driesprong van alleen maar paarse balken (echt zo'n woud voor je) op ongeveer een meter, waar ze met zeker 60 cm speling doorheen kwam. Bokker Beppies moest nog even kijken of er niet stiekem een balk boven gelegd was Kortom, het zat wel weer goed tussen ons.

En dat bleek ook vandaag, het eerste parcours is het beste parcours dat ik ooit heb gereden (en spring toch al zo'n 15 jaar); het paste overal, mooi ritme en overal van de grond af knallen. Mijn instructeur kon aan het eind alleen maar zeggen: "zo moet het." Helaas konden we dit niveau in de barrage nog niet vast houden, toen was het ritme wat minder en hadden we twee balken. Maar uiteindelijk waren we 8e, en supertevreden.

Nu dinsdag een crossles van Rob Jansen in Nijmegen en dan SGW week in Ermelo (beide met Pablo), ik heb er zin an Knipoog

Oh ja, die barrage was om half een, nog steeds in vol tenue, en toen was het dus WEL warm!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132054
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 16:41

Nou hoor..... Verdrietig
Wij reden vanmiddag langs 't Heike, dus meteen even stoppen om te kijken.
Ik had zo'n vermoeden dat jij er weleens zou kunnen zijn, dus ik hield m'n oogjes al goed open.
Helaas waren ze net aan de L begonnen, en ik kon ook geen startlijst meer vinden om te kijken of je er wel geweest was.
Jammer hoor, 'k had zo gehoopt je te zien rijden !
En dan ook net als het zo goed gaat.......
Maar wel top dat het zo goed gegaan is, gefeliciteerd ! OK dan!
Hoeveel winstpunten heb je nu met Raimaer ?

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 16:49

Dan heb je me echt net gemist Verdrietig want ik startte als een van de laatste deelnemers in de barrage van de B. Volgende keer zullen we het eens wat beter afstemmen. Ik kom iig naar Kaatsheuvel 14 september, dressuren met Raimaer (mijn moeder met Pablo) en springen met alletwee.
Raimaer heeft nu geloof ik 7 winstpunten, maar het gaat met haar nog te wisselvallig in de ring. Ze springt altijd spectaculair, maar daardoor is het wel lastig om het controleerbaar te houden en dan kunnen er nog wel eens wat balken rollen. Maar het wordt steeds constanter.
Pablo heeft er 9, die is ook al veel bestendiger, dus die zal ik van de winter wel L gaan starten.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132054
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 16:56

Wat jammer nou, we hebben elkaar echt net misgelopen.
Wij kwamen ook toevallig langsrijden (we waren wat aan het toeren met de oldtimer), had geen idee dat het daar wedstrijd zou zijn.
In Kaatsheuvel zie ik je in elk geval, ik heb Christianne beloofd om daar te groomen, dus dat valt vast wel te combineren !

Raar, ik dacht dat Raimaer de meeste winstpunten had, weet ook niet waarom ik dat dacht (hersenspinsel ?).
Die twee komen er wel !

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 17:47

Oh ja, de parcoursbouwer had nog een klein foutje gemaakt! Bij Raimaer was op hindernis 2 de balk er niet meer opgelegd, die er dus anderhalve meter achter lag! Ze landde er net overheen, ik wil niet hoe we gevallen waren als ze er op geland was!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 20:20

En dat noem je een klein foutje...Ik zou niet echt blij zijn als ik er naar toe reed (maar ik heb ook niet zo'n ruime springer Knipoog )

Fijn dat het zo goed ging! Jullie komen er wel Haha!
Zul je aan me denken morgen als ik moet rijden Verward Dan zal het nog wel warmer zijn en ik moet tussen 3 en 5...*LOL*

Nog een weekje dan gaan we al naar Ermelo Party!!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 20:27

Ik was ook blij dat het Raimaer was en niet Pablo!
yep, ik zal aan je denken als, jij aan mij denkt dinsdag bij de cross less Haha!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 20:33

Ik zal dinsdag aan je denken
Jij ook aan mij toch Knipoog Kun je wel duimen als je aan het rijden bent of heb je op een handig tijdstip les Verward

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 20:37

7 uur 's avonds, moet toch lukken Haha!

Wat moeten ze wel niet van ons denken Knipoog

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 20:50

Dat we langzaam een soort slowchat van dit topic maken Schijnheilig

Ik laat het je dinsdag wel even weten als ik op de terugweg ben Knipoog
We zitten trouwens wel hele dagen aan elkaar te denken Bloos En dan moeten we ook nog op kamp...Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 21:46

Weer netjes gedaan Lielle
De ruiterster komt zo nog wel in het zicht Lachen