30 Augustus.. Oldebroek?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 23:03

Is vaak wel een leuke afvaardiging van Rikkers aanwezig. Terrein voor het springen is super (mits het geen extreem weer is geweest) Dressuurringen wisselen nogal eens. Baal alleen wel van die entree die je moet betalen voor die tuigpaarden. (was in het verleden tenminste altijd zo) Maar als het in de week voor het concours mooi weer is geweest is het een van de mooiste wedstrijden in de buurt.


Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 21:30

beide. Z tussen hekjes. Het is trouwens wel een groot concours. Je kunt je prima de hele dag vermaken. oja, de pannenkoeken is een aanrader, zijn altijd erg lekker. (maak van ieder concours een vreetfestijn Haha! )
In Dalfsen hebben ze bv. altijd lekkere broodjes beenham... mjammie en in Lierderholthuis lekkere hamburgers


Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 23:25

nee alleen Z tussen hekjes.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers