[JV] Je leukste/slechtste (er/aan)varing met jury

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

[JV] Je leukste/slechtste (er/aan)varing met jury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 15:29

Ik kwam bij het lezen van een topic op het volgende nieuwe idee voor een nieuwe topic:
je leukste en/of slechtste ervaring/aanvaring met een jurylid.
Ook dit onderwerp is weer leuk voor de juryleden onder ons en is leerzaam. Het is niet de bedoeling dat je namen gaat noemen van stomme, strenge of juist soepele juryleden (PB'tje) maar gewoon ervaringen delen.

Okay, ga ik weer met een voorbeeld:

met mijn vorige paard kon ik bij alle juryleden goed doen, ik behaalde 'altijd' goede resultaten, behalve bij die ene... ik kon gewoon niet goed doen bij de man.
Op een keer had ik na een zomerstop weer een wedstrijd en jawel... ik had die bewuste man als jury.
Ik had mezelf heilig voorgenomen dat als ik weer niet 'hoog' zou scoren ik hem zou gaan vragen wat ik toch in zijn ogen fout deed.
Je moet begrijpen, die man jureerde ook bij de NVDR, dus ik heb er wel over getwijfeld.
Goed, ik reed mijn eerste proef en het ging aardig. Komt 'ie met z'n kop uit het juryhokje: 'zeg jongedame, wil jij even bij mij komen'?
Slik!!! Scheve mond
Goed, ik naar de jury toe.
Wat denk je??? Zegt 'ie: ik heb jou nu al vaker in de ring gehad (oeps, slik, slik en ik moest nog de 2e proef bij hem rijden) en ik moet je vertellen dat je écht vooruit gaat. Ik heb veel respect voor je. Deze proef was nog nét geen winst maar veel succes in je tweede proef'.
Uiteindelijk had ik 2x geen winst, maar ik moet zeggen dat ik behoorlijk angstig was toen ik bij hem moest komen.
Verder heb ik hem daarna nog een enkele keer als jurylid gehad, maar ik heb nooit hoge ogen bij hem gegooid.
1 x daarna reed ik een kur op muziek. Bij het ene jurylid stond ik op de 1e plaats en bij hem ergens na de helft. Daardoor werd ik wel 3e en bij de prijsuitreiking zei het jurylid dat mij op de 1e plaats had staan: tja, ik had je op de 1e plek maar de heer .... wil er niet aan.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 15:34

toch blijkbaar een jurylid die goed nadenkt over wat ie doet. Hij kon zelfs jou gedachten aflezen: "heb ik weer die z#k".

Heb ik ook geregeld als ik iemand voor de 3e keer laag (moet) punt(en). Soms terwijl het in mijn ogen echt zo slecht nog niet gaat, maar het gewoon net niet goed genoeg is.......

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 15:37

Ja, op zich kon ik het wel waarderen dat hij mij bij zich riep. Aan de andere kant is het ook een echte zak (zo'n typisch ouwe l*l): hij schopt zelfs ruzie met zijn collega-jurylid tijdens een (andere dan in het voorbeeld) kur op muziek. Dat is toch errug?! Iedereen kon (mee)genieten. Dit was ook het enige jurylid in mijn ervaringen tot nu toe waar ik écht een hekel aan had. Ik hoop hem wel ooit weer tegen te komen met een toekomstig paard, ff kijken wat 'ie dan zegt!!!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 15:40

da's nou een goeie instelling. Trouwens als je ECHT goed rijdt kan niemand om je heen is mijn motto.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 15:41

Tja echte ervaringen met juryleden heb ik niet. Tuurlijk heb ik mijn favo's en ook mensen waar ik bij twijfel of het nut heeft dat ik bij ze start.

Maar ik heb wel een keer bij een 'boktjury' gereden. Ik zal geen namen noemen Schijnheilig
Het was mijn laatste M2 wedstrijd en ik had wat communicatiestorinkjes met Magic (lees: ze ging alleen nog maar in haar achteruit Haha! ).

Ow ow wat schaamde ik me rot. Het was als het ware toch een laatste voorbereiding op mijn eerste Z proeven, kreeg ik dit.
Eigenlijk was ik verbaasd dat ik niet uitgebeld werd. Ach mijn punten waren nog niet eens heel schrikwekkend, gewoon wat ik had verwacht.

Achteraf kwam ik er dus achter dat het een 'boktjury' is waar ik best wat contact mee heb *LOL*
Wat moet ze wel niet gedacht hebben Bloos!

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 15:46

CGJ12 schreef:
da's nou een goeie instelling. Trouwens als je ECHT goed rijdt kan niemand om je heen is mijn motto.


Ja, dat is op zich waar, maar toch kreeg ik (door hem) het idee dat als de jury jouw paard niet aanstaat (mijn paard was niet bepaald doorsnee) ze toch iets minder hoog punten. Juist doordat mijn paard niet 'doorsnee' was scoorde ik vaak hoog maar dat lukte bij die bewuste heer dus niet.

Wat bedoel je precies met 'da's nou een goeie instelling': mijn instelling, of die van mijnheer de jury?

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 15:48

dat van: "ik hoop hem ooit tegen te komen met mijn toekomstige paard"

Ik ging er vanuit dat je sportieve wijze wraak wilde nemen.

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 15:51

CGJ12 schreef:
dat van: "ik hoop hem ooit tegen te komen met mijn toekomstige paard"

Ik ging er vanuit dat je sportieve wijze wraak wilde nemen.


Klopt, ben ook zeer benieuwd of hij mij dan herkent (anders vraag ik het hem wel).
Ja hoor, ben zeer sportief maar wel rechtvaardig. Wil hem dan ook laten zien dat ik het kán, óók met een ander paard.
Vind ik gewoon een uitdaging!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 15:55

Mijn leukste ervaring:
bibberend voor de eerste keer in de B zonder startkaart (op mijn 38e, tussen al die jonge grieten op van die goed gereden paarden). Aan de jury gevraagd om zoveel mogelijk op te schrijven omdat het de eerste keer was en ik er zoveel mogelijk van wilde opsteken.

Protocol teruggekregen met een kompleet boekwerk aan opbouwende kritiek. En aan het eind na de prijsuitrijking de opmerking: je hebt een prachtig paard, en jij hebt het noodzakelijke doorzettingsvermogen voor zo'n paard. Jullie komen er wel.

Das een opsteker waar ik nog jaren op geteerd heb.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 15:57

Anya schreef:

Das een opsteker waar ik nog jaren op geteerd heb.


je enige winstpunt in al die ploeterende jaren......?

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 16:00

CGJ12"]
[quote="Anya schreef:

Das een opsteker waar ik nog jaren op geteerd heb.


je enige winstpunt in al die ploeterende jaren......?
[/quote]

hahaha, nee winstpunten heb ik genoeg inmiddels.
Maar ik heb nog steeds dezelfde moeilijke, grote, eigenwijze en luie afstammelinge van Amor, en nog moederloos veulen ook. Dus als ik het een keer niet zag zitten, of met 148 punten thuiskwam, dan dacht ik aan die opmerking.

Ze heeft gelijk gehad uiteindelijk. We zijn 5 jaar verder en ik zie steeds beter kans dat mooie paard ook mooi te laten lopen Haha!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 16:14

Goede en slechte ervaringen.mmm

In mijn ponytijd(6 tot 16) reed ik altijd schimmels.
Regelmatig kreeg ik een jury die absoluut niets had met schimmels.
Wat ik ook deed en hoe ik ook reed,niks hielp en de uitslag was altijd,schimmels achteraan.Bij andere kon ik bij de eerste drie geraken,maar bij hem echt bij lange na niet.Vaag.

Een jury aangesloten bij de club waar ik reed,had ik zo nu en dan een praatje mee over het rijgedeelte.Ik stak er veel van op.Nooit als jury gehad in een ring,maar dat geeft niet.
Op een gegeven moment stelde hij voor om eens naar me te komen kijken als ik reed(gewoon thuis) en zodoende is hij geweest.Nou erg leuk uurtje.Ik reed en hij gaf wedstrijd gericht tips en aanwijzingen wat beter kon en wat al goed genoeg was.Erg leuk!

Lientie
Berichten: 305
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 16:29

Echt slechte ervaringen heb ik nooit gehad. Je hebt wel jury's waar je liever niet bij rijdt, maar ach blijven lachen en net doen of je dat niet weet.

Verder heb ik vorig zomer een keer met een verschrikkelijke hoosbui moeten rijden. En natuurlijk had ik de pech dar mijn propgaten niet goed gedraaid waren. Een vriendin had toevallig 4 opzet proppen. Goed dan onder elke hoef maar eentje. Ik in de ring (zeiknat!) glijdt het paard nog af en toe weg........(er is die dag zelfs eentje onderuit gegaan) Maar gewoon doorrijden en blijven lachen. Kreeg ik mijn coupon aan het eind terug had ik bijna 2 winstpunten! (nu alleen het verschil tussen links en rechts nog , kreeg hierdoor strafpunten Lachen En de jury had erop geschreven dat ik ondanks de gladheid het paard toch goed onder controle gehouden had.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 16:30

Ik heb tot nu toe (na een half jaar wedstrijdjes) 1 jury waarvan ik weet dat ik daar gewoon geen goed kan doen, en dat zie je duidelijk aan mn protocollen. Ik ben niet zo dat ik dan af ga bellen, ooit zal ze ons waarderen, ooit..... al is het over 20 jaar maar tot die tijd blijf ik haar lekker vervelen, hihiii

En er is 1 jury die zou ik wel willen zoenen, heb er nooit een wp bij gereden maar aan haar commentaar heb ik zoveel gehad in het begin (ik had toen geen les), heb haar sinds het buitenseizoen niet meer gehad en hoop dat ik haar weer tref in het indoorseizoen zodat ik kan laten zien dat we er veel aan gehad hebben aan haar commentaar. Daarbij heeft ze een uitstraling in dat hokje dat je meteen lol hebt in je proef al ben je nog zo zenuwachtig, echt een moordwijf! Mevr. Verbeek, misschien tot binnenkort, ik hoop het!

Viv

Kendra

Berichten: 8730
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 16:56

De vreemdste ervaring had ik toen ik een keer schrijver was (L1). Het jurylid (op het laatste moment opgetrommeld vanwege ziekte) vergat de helft van de tijd te punten en zei dan: 'Geef maar een 6.' Na ongeveer 10 combinaties bleek dat hij een onderdeel steeds te laag had beoordeeld omdat hij dacht dat er een gebroken lijn van 5 meter gereden moest worden, terwijl het een hele (over X) was.
Af en toe kwam er een leuke meid met een leuk paard de ring in en dan zei hij op voorhand: 'Ik denk dat die wel goed kan rijden, wordt vast een winstpunt.' Nou dat werd het dan ook. De paar fjorden en andere wat zwaardere types hadden pech, hij typeerde die op voorhand als 'karrepaard' - hoe netjes er ook werd gereden, een winstpunt zat er voor hun echt niet in!

Het allerergste voor mij was eigenlijk wel dat ie pruimde en dat niet al te netjes deed Misselijk .

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 17:02

mijn leukste opmerking ooit:
ik reed laatst in Hattem (l2 dressuur pony's D/E) en het was snikheet, en omdat het nogal was uitgelopen liep mijn pony al een half uur te lang rond te banjeren na z'n 1e proef, en hijwerd al onwijs sloom. de pony van het meisje voor mij was ontiegelijk aan het klieren, bokken, ongehoorzaam etc. en na haar moest ik te ring in. Mijn pony was niet voorwaarts te branden Boos! hij liep heel braafjes, maar hij was gewoon echt moe en had het (net als ik) helemaal gehad in die hitte. De proef was heel netjes en braafjes, maar gewoon te sloom, hij was gewoon echt niet meer voorwaarts te krijgen, de pijp was echt helemaal leeg. Na de proef komen we bij de jury, en ik verwachtte het ergste als commentaar, doet ze d'r raampje open: "meid ik heb echt van je proef genoten! OK dan! wat een heerlijk rustige proef was dat toch! echt heel netjes!" dus ik stond helemaal versteld Verward (blijkbaar was ze erg blij een pony te mogen jureren die gehoorzaam was na die ongehoorzame pony) en uiteindelijk waren we eerste Lachen .

minst leuke opmerking tot nu toe:
"Je bent een valsspeler en een ponypester!!!"
(dit commentaar kreeg ik van ene mevrouw ..... toen ik meteen vannuit het Groen Springen (4 jaar terug) de Groen! dressuur in moest en dus voor die tijd de martingaal snel af moest doen. Zij zag dit en vond dat ik vals speelde en mijn pony peste omdat ik daarvoor met martingaal gerden had Boos! ..... het was GRoen! dressuur, en ik kwam meteen vanuit het springen de dressuur in, dus dat sloeg nergens op.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 18:13

Vervelende dingen heb ik nog niet gehad met juryleden, of ik moet ze verdrongen hebben. Knipoog
Leuke opmerkingen waren bijv. vorig jaar CH Schoorl, toen Razin haar eerste wedstrijd liep en de eerste jury uit haar auto kwam: pas je wel op dat je niet te snel gaat met dit paard?...het was haar eerste wedstrijd! *LOL*
En later scoorde ik nog een keer 185 punten in de B met Razin, met ruim 20 punten voorsprong op de tweede plaats, met een leuke opmerking erbij. En zoals gisteren, dat de jury mij een heleboel tips en adviezen meegeeft, top gewoon!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 19:54

Antoinette schreef:
Maar ik heb wel een keer bij een 'boktjury' gereden. Ik zal geen namen noemen Schijnheilig
Het was mijn laatste M2 wedstrijd en ik had wat communicatiestorinkjes met Magic (lees: ze ging alleen nog maar in haar achteruit Haha! ).

Ow ow wat schaamde ik me rot. Het was als het ware toch een laatste voorbereiding op mijn eerste Z proeven, kreeg ik dit.
Eigenlijk was ik verbaasd dat ik niet uitgebeld werd. Ach mijn punten waren nog niet eens heel schrikwekkend, gewoon wat ik had verwacht.

Achteraf kwam ik er dus achter dat het een 'boktjury' is waar ik best wat contact mee heb *LOL*
Wat moet ze wel niet gedacht hebben Bloos!


Soms weten jury's dat zich niet eens meer te herinneren, zeker jury's met een zwak voor Belisars niet. Cool
En als ze echt de hele proef achteruit gelopen had, had de jury waarschijnlijk wel ingegrepen hoor, dus het moet best wel een beetje meegevallen zijn.
En zo zie je maar weer dat niet elke jury met een stopwatch klaarzit en je eruit te sturen wegens verzet.
Gelukkig dat het in de Z1 wel meteen goed ging, dan had die jury het toch nog niet zo heel slecht gezien. Haha! Knipoog
Maar wel netjes dat je geen namen noemt! Ben benieuwd wie het was. *LOL*

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 20:40

Jeetje Jasmijn, ik zou toch bijna zeggen dat je die jury kent Verward Haha!

Maar ik heb nog even kunnen denken over verdere ervaringen met jury's.
Ik heb best veel geschreven bij jury's dat vond ik altijd heel leuk en leerzaam. Zeker als ze mij gingen uitleggen wat er nou precies fout aan was en hoe dat het best opgelost kon worden. Super OK dan!

Ook is er ooit een jury naar me toe gekomen na een proef op een kampioenschap, dit was nog met mijn pony. Ze zij dat we zeker een heel stuk vooruit waren gegaan alleen dat ze nog meer 'bij elkaar' gereden moest worden. Helaas wat dat bij onze pony bijna niet te doen.
Deze jury is toevallig een bekende van jou Randy01 Knipoog

Dan is er nog een jury die ik heel veel heb gehad in mijn pony tijd, zie hem nu ook nog wel op wedstrijden. Waar ik ook veel bij geschreven heb. Eigenlijk heeft dit meer met mijn zus te maken maar ja.
Ze heeft met onze pony 1x M1 gestart, bij die jury. Onze pony zat zo vast in het lijf dat ze die oefeningen echt niet kon (waarschijnlijk medisch probleem).
We reden bij die jury altijd hele nette punten, maar de punten in de M1 waren bedroevend, en terecht.

Na de proeven is hij naar ons toe gekomen en zijn we met pony en al richting inrijdterrein gegaan. Daar heeft hij ons nog een beetje les gegeven. Eigenlijk meer tips. Ik vond dit echt iets voor een jury die er lol in heeft

Caira
Berichten: 26065
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 21:05

Soms krijg ik opmerkingen dat de jury het knap vind dat ik met een tinker start. Maar op ch Schoorl heb ik ooit geweigerd te starten. Ik kwam de ring in, de jury zat buiten op stoeltjes, en de eerste opmerking die ze maakte tegen de schrijver: zo hoeft deze niet voor de kar vandaag? Ik heb meteen weer linksomkeert gemaakt.

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 21:23

Een tijdje gelden hadden we met z'n drieen van onze club een binnenwedstrijd. We moesten allemaal in de dezelfde categorie starten.
de andere twee reden allebei wel een aardige proef. De proef van mij ging echt super, zo goed had hij al lang niet meer gelopen.
Toen we de pony's terugzetten op de trailer was het wachten op de uitslag. Het duurde behoorlijk lang, dus ik een kijken naar het hoekje in de kantine waar het secretariaat was, maar die waren wat voor zich uit aan het staren. Binnen was de volgende rubriek ook nog niet gestart. Maarja, ik daar nog niets achter gezocht.
Toen kregen we de uitslag, alledrie 165 pt. Wat toevallig, dacht ik nog, maar natuurlijk harstikke blij met de score.
En toen kwam de coupon onder mijn ogen......en direct snapte ik waarom het zo lang had geduurd. Ze hadden ons drieen gewoon gelijk gestreept! Althans bij mij. Ze hadden de 7 van verzorging doorgestreept en een 6 van gemaakt,bij het verlaten van de rijbaan in vrije stap hadden ze ook van een 6 een 5 gemaakt, en voor de gangen en regelmaat hadden ze de 7 veranderd in een 6, allemaal zonder commentaar.
Hoe doorzichtig!
En de rest van de punten sloegen soms ook nergens op. Bij het wijken naar rechts voelde ik hem over de schouder wegvallen (kreeg een 7) en de naar links, want beduidend beter ging een 5.....
Nou, dat jurylid was volgens mij meer aan het rekenen dan aan het jureren geweest.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132053
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 21:57

Antoinette schreef:
Jeetje Jasmijn, ik zou toch bijna zeggen dat je die jury kent Verward Haha!


Misschien zit Jasmijn een beetje in een identiteitscrisis ? Knipoog Haha!

Gelukkig heb ik ook leuke ervaringen met juryleden, misschien wel teveel om op te noemen.

Wat me het meest bijstaat is een proef tijdens een kringkampioenschap.
De omstandigheden waren dramatisch: het terrein (kleigrond Frusty ) stond compleet onder water, de regen bleef met bakken uit de lucht vallen, en omdat ik als laatste moest starten was de ring compleet vertrapt.
Er was geen doorkomen aan, 'k heb in 20 jaar wedstrijden rijden heel wat meegemaakt, maar dit was bijna ondoenlijk
Ondanks de stiften had ik tijdens het losrijden zeker een keer of 10 bijna plat gelegen en tijdens het achterwaarts gaan tijdens het losrijden zaten we letterlijk verzakt in de blubber Haha!

En als er door de storm dan ook nog bij iemand z'n paraplu uit z'n hand waait en voor je neus zoeft........ dat was voor mijn paard reden genoeg om helemaal op tilt te slaan.
Ook geen tijd meer om hem te kalmeren, mijn zus had me al aangemeld bij de jury en was al begonnen met voorlezen terwijl ik nog ergens de ring aan het zoeken was Bloos!
Afijn, mijn paard dus compleet over de flos en hij bleef maar meppen..... totdat hij z'n eigen voorbeen raakte en zijn knie verwondde.
Wat doe je dan ?
Even stoppen, kijken wat er aan de hand is en testen of ie kreupel is.
Gelukkig niet, maar zo'n bloedplek op een schimmel ziet er niet tof uit en door de regen leek het allemaal nog erger.

Ik besloot dus maar even naar de jury te stappen om zijn "oordeel" te vragen, hij had tenslotte ook de voorgeschiedenis al mogen zien.
Waarop ik meteen een tegenvraag kreeg: "wat denk je er zelf van ?" Knipoog
Mijn antwoord: ik wil graag even een doekje bij mijn zus (voorlezer) halen om z'n knie schoon te maken, kijken hoe erg de verwonding is, en als het meevalt een paar rondjes stappen om tot rust te komen en dan te rijden voor wat ik waard ben.
Waarop ik weer als antwoord kreeg dat hij dat een goed idee vond, en dat als ik m'n proef net zo daadkrachtig zou rijden als dat ik nu gehandeld had, hij mij niet teleur zou stellen.

En het resultaat was er ook naar: 2 winstpunten en dagkampioen !
Kijk, dat vind ik nu nog eens een charmante actie van een jury.
Niet vanwege de punten (ook mooi meegenomen hoor Knipoog ), wel dat hij de voorgeschiedenis kon laten voor wat het was en een objectief oordeel kon geven.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 22:13

Ik heb zelf geen 'erge' ervaringen, of juist hele leuke ervaringen met jury's.

Heb wel een voorbeeld van een jury die tegen iemand anders wat had. Ze had een goed paard en reed hele goede proven. In het M had ze de eerste proeven 175 punten en de tweede bij die jury 155. Die week daarop had ze de jury in de eerste proef 155 punten en de tweede proef bij een andere jury 171 punten. Terwijl de proeven ontzettend opelkaar leken. In de Z had ze telkens 179 punten.

Toen moest een kennis van haar schrijven bij de jury waar ze altijd net geen winstpunt had. Die merkte na het optellen op: Hey ze heeft net geen winstpunt. Jury: Dat laatste puntje gun ik haar niet. Boos!

Er is nooit wat tussen die persoon en de jury voorgevallen. En toen ze om opheldering vroeg werd de jury alleen maar kwaad.

Nu is het zo als ze weet dat ze hem heeft rijd ze de proef gewoon niet.

Tja wat moet je anders doen? Verward

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 22:49

heb een keer een jury gehad die mn pony op haar oude pony vond lijken. hoge punten gekregen.
en heb een keer een jurylid erg op de kast gekregen. vlocht mn pony nooit in vanaf t M. dat vinden ze dus echt niet leuk. maar ja als ik wel vlocht had hij geen haar meer op zn hoofd.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:22

Een jury komt je ff vertellen dat je pony NIKS kan geen keertwendingen geen traver en dus niet in het M2 thuis hoort, daarom moet ie je een verliespunt geveven. Uiteindelijk kan hij zelf niet tellen want het was nog geen verlies punt..........

Mijn pony heeft al eens m2 gelopen en met mij Z2+wp en Z bij de paarden....................hm.................

Ik haat die jury nog op de dag vandaag hoe kon hij wel tegen een kind!!!!???