9/8 in ermelo... (NRPS wedstrijd)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

9/8 in ermelo... (NRPS wedstrijd)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 10:42

ik doe mee in ermelo (9/8) aan dressuur B en springen B. Ik heb gebeld en ze vroegen alleen of mijn pony wel nrps is en dan kon ik verder dus gewoon meedoen. Nu heb ik gehoord van een meisje die daar ook meedoet dat je lid moet zijn van NRPS, maarre dat ben ik d8 ik niet. mijn pony is wel gewoon bij het stamboek ingeschreven. Weet iemand hier iets over? Ik heb ook gehoord dat hje iets moet invullen van internet, maar daar hebben ze ook nix over gezegd! misschien moet ik nog maar even bellen, maar als iemand iets weet, reageer dan ff!

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...


Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-03 18:19

keej, maarre ik ga geen lid worden van de nrps voor 50 euro per jaar als ik een keer mee wil doen aan een wedstrijd, want ik ben er nog niet achter wat je met het lidmaatschap kan...

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-03 15:06

tja als alles weer helemaal goed gaat met rikky wel... (hij heeft last van zijn rug), maar de DA zei dat het dan weer over moest zijn. Ik zie wel hoe het verder gaat, heb wel springcoupons ingestuurd.

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-03 15:53

haha jah kan zijn... maar is wel leuk als we met zijn allen tegen elkaar gaan springen, want we springen nog met ze allen zelfde rubriek en in dezelfde les natuurlijk... nog meer bokkers die gaan starten in ermelo?

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-03 19:37

leuk weet je al voor welke klasse en in welke ring?

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-03 23:13

ik heb ook een vos een blauwe trui en een witte rijbroek hij heet rikky enne ik sophie dus mayb zien we elkaar nog wel...

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-03 23:14

nu lijkt het net of mijn rijbroek rikky heet, maar is uiteraard me pony he Tong uitsteken

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-03 17:05

zodra iedereen de starttijden heeft moet je e even bij dit topic zetten, dn kunnen we ff kijken of we elkaar tegen komen... zou wel leuk zijn

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 13:17

Snelle_Belle schreef:
Hoi allemaal, khe ff vraagje, weet iemand of de puntentelling meetelt??? Ik dacht zelf eerst van niet, maar hoorde later iemand zeggen van wel!??!?


tuurlijk telt het mee... dus wel winstpuntjes halen!!!!!!!! En doe jij ook mee??

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 13:31

Snelle_Belle"]
[quote="sophie_kurk"][quote="Snelle_Belle schreef:
Hoi allemaal, khe ff vraagje, weet iemand of de puntentelling meetelt??? Ik dacht zelf eerst van niet, maar hoorde later iemand zeggen van wel!??!?


tuurlijk telt het mee... dus wel winstpuntjes halen!!!!!!!! En doe jij ook mee??
[/quote]

Maar diegene zei dat het nie in Paard&Sport stond, dus nie meetelde.... maar goed... zie we daar vanzelf wel! Nee ik doe niet mee (heb de NRPS-er net een paar dagen), maar ik ga er wel heen want een vriendin van mij doet mee en dan ga ik natuurlijk mee, allemaal mooie NRPS-er bekijken Knipoog en voor groom spelen, haha, wow dat klinkt prof!
[/quote]

volgens mij stond het een keer niet in de paard en sport omdat toen de inschrijfdatum al verlopen was, en het dus niet de bedoeling was dat je je nog inschreef. In het nummer daarna stond de wedstrijd er wel weer in omdat er niet zo heel veel inschrijvinghen waren, tenminste dat is wat ik weet... Ik weet ook heel zeker dat de punten gewoon meetellen....


hoe heet het paard/pony die bereden word op die wedstrijd... misschien zien we elkaar nog wel! oohw de klasse is ook wel handig om te weten haha

iig ik spring en dressuur in de B en de starttijden zijn nog niet bekend...

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 21:44

ik ook niet... tijden zijn nog niet bekend

kheb een idee,waarom kijk ij niet of je mij ziet (of anique of lisa) kun jij ff hoi zeggen haha

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 11:58

ja ook ik sta erbij ik moet als 23e bij dressuur B (pony´s) en anique moet als 17e dus we kunnen mooi samen Haha! en het springen.... anique 10.00 en ik om 10.30 (en ik moet maar tegen3 anderen) maarre hoe laat begint de dressuur nou dan?

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 12:15

ik snap het niet echt Verward ik sta 2x ingeschreven voor het springen en heb maar een coupon ingestuurd Verward en met de dressuurlijst vind ik et ook een beetje vaag, want ik had dus 2 coupons ingestuurd, maar voor zover ik begrijp, moet ik aar een keer dresuren mmm vaag, heeft er iemand uitleg?!

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 12:56

neronelja schreef:
De auto die de trailer moet trekken is stuk, en het is dus niet zeker of ik op tijd ander vervoer heb of dat de auto op tijd gemaakt is.
Anders moet ik om 13.32 en 13.56 in de B dressuur - pony's.


Dan zien we elkaar vast nog wel... alvast suc6

enne arme pony´s die zijn helemaal dood aan het eind van de dag (2x keer springen en 2x dressuur)

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 09:37

xxLisaxx schreef:
ow ik hoef geen eens savonds ik moet om 13.16 en om 13.40 in ring 9 dus miss zie ik jullie nog wel als mn punten lang duren...


wij moeten ´s ochtends springen en pas rond 3 uur dressuren, dus ons zie je nog wel wij zijn pas klaar met dressuren om 4 uur dus dat word lang w88

maarre anique (slimerik) het adres is NRPS stamboekbureau
de beek 125A
3852 PL Ermelo

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 10:13

vaag, ik moest het naar dat andere adres opsturen (ik had gebeld) maar ik moest ook al dat ene formulier niet invullen

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 10:48

okey, ik stuur die laatste springcoupon wel naar dat andere adres dan, maarre iedereen die gaat veel suc6

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 13:53

nej ik doe ook springen en dressuur en heb ze nu maar 1x maar als ik zelf moet met de trailer, dan heb ik er een tekort, kan ik er dan een van jou krijgen als je er een over hebt anique??? en trouwens het hoofdstel nummer krijg je bij het secetariaat als je je startgeld betaald (stond ook in de brief)

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 11:28

mij zullen jullie niet bij het springen zien, heb nu besloten dat ik niet ga springen... mijn pony heeft last van zijn rug, dressuren gaat nu redelijk maar springen gaat denk ik echt niet lukken, dan maar een andere keer springen!

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 21:59

het is bij het federatiecentrum... ik denk dat je het wel kan vinden op www.nrps.nl enne riikky´s rug is al een stuk beter dus dressuren kan ik iig wel!

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-03 12:19

jah nog een dagje en dan kunnen jullie... ik doe niet meer mee, helaas is rikky nog steeds kreupel... volgend jaar maar weer enne veel plezier in de hitte he Tong uitsteken

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 13:52

gefeliciteerd allemaal en volgend jaar weer, dan ga ik een keertje...

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers