viertal rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

viertal rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 18:01

Wie rijd er allemaal vier/achttal hier?
Onze vereniging is hier ook mee bezig, en waarschijnlijk kom ik hier ook in.( een L-viertal maar ik ben B Verward maar t was goed zeiden ze, aangezien er geen B-viertal bestaat)
12/13 augustus hebben we 1ste wedstrijd in Putten, en dan waarschijnlijk in Groenlo met de gelderse.
Ik moet waarschijnlijk als nr.2 dat is wel wat jammer aangezien mn pony graag voorop loopt Lachen
Ik zou wel graag ervaringen van jullie willen horen!

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 19:34

als iedereen zich inzet, naar de trainingen komt en op wedstrijd z'n best doet is het supergaaf!

dat je nog maar B rijdt kan helemaal geen kwaad. het belangrijkste in een viertal is dat de oefeningen gelijk verlopen en dat je je afstanden bewaart!

je leert er zelf heel wat van en je pony ook! gewoon genieten!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 19:37

een L 4-tal proef staat ongeveer gelijk aan een B proef! het gaat er meer om dat je het samen doet! afstanden en alles te gelijk verloopt zoals er wordt beschreven!
en als je maar lol hebt!
dit is mijn 1e jaar dat ik Geen 4-tal rijd, heb alle jaren 4-tal gereden van L tot en met Z
ik heb er altijd heel veel plezier in gehad!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 19:50

Ik rijd nu voor het tweede jaar geen viertal/achttal meer en dat wil ik nog minstens 30 jaar zo houden...Knipoog
voor mij geen afdelingsdressuur meer, veel te veel gezeik mee gehad Bloos Verdrietig Ik steek er geen tijd, geld en moeite meer in

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 21:35

gomir schreef:
Ik rijd nu voor het tweede jaar geen viertal/achttal meer en dat wil ik nog minstens 30 jaar zo houden...Knipoog
voor mij geen afdelingsdressuur meer, veel te veel gezeik mee gehad Bloos Verdrietig Ik steek er geen tijd, geld en moeite meer in


dan wil ik jou graag over 30 jaar uitnodigen....voor een 4-tal *LOL* Haha!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 22:57

schrijf het maar vast op de kalender dan

Er zijn trouwens wel uitzonderingen Knipoog voor een heel leuk en gezellig team wil ik er nog weleens over nadenken

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 23:22

Ik zit nog niet zo lang bij die vereniging, en voor hun is het ook lang geleden het laatste 4/8 tal, maar ik ben benieuwd hoe het zich door gaat zetten, het lijkt me wel gezellig,maar om nou 2 x in de maand 4tal te rijden, nee dankje ik wil graag individueel ook stukken verder komen.
Ik denk dat het wel een leuk team is, niet echt heel bijzonder.Maar tis in ieder geval leuk om een keer te proberen denk ik.Tis ook wel leuk dat ik ben uitgekozen aangezien er aardig wat in aanmerking kwamen Lachen

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 08:49

Wij hebben ook net een viertal samengesteld (M) en afgelopen woensdag zijn we voor het eerst gestart. En eerste geworden met 167, hartstikke leuk hoor. En gezellig, maar dat komt natuurlijk ook door de overwinning, hahaha.
We doen het gewoon tussendoor, ik laat geen individuele wedstrijden ervoor schieten.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 08:51

Mijn vriendin (Rasel hier op bokt) rijdt ook viertal. Ben supertrots op haar want ieder jaar mochten ze nog verschijnen in Ermelo met zeer goede resultaten OK dan!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 12:14

als het goed gaat is het wel leuk!!Maar dat moet ik eerst nog maar eens zien, de meeste hebben nog nooit zoiens gezien, ik reed vroeger op de manege weleens caroussel maar dat is wel wat anders

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 17:42

Ik zit ook in 't viertal van onze club. Zijn hele goede vriendinnen en zo van mij dus is wel heel gezellig clubje om telkens mee op te trekken. Maar 't heeft ook wel weer nadelen.. Maar als je trainster en t hele viertal er voorgaat is het echt super leuk!!

Afbeelding

kijk trouwens voor 't viertal op www.ponyclub-tallyho.nl, dan ga je naar activiteiten en dan naar 't viertal.. Staat alles verder op! Erg leuk.. En op clubs hebben we ook nog een informatieve club gemaakt genaamd afdelingsdressuur.

Afbeelding

Nou ja, groetjes Hester!!