KNHS

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 16:35

*zucht*
Op 23 juni heb ik Sharif laten chippen (s.v.p. geen discussie over het al dan niet chippen, is een weloverwogen keuze), de dierenarts heeft de papieren samen met de papieren van 2 andere mensen opgestuurd en die hebben inmiddels het paspoort binnen, alleen beweerd het KNHS dus dat mijn papieren nooit zijn binnengekomen, dat moet dus haast wel.
Nu hebben ze gevraagd of ik via de dierenarts een nieuw inschrijvingspapier wil opsturen en daar zelf een kopie van bewaren want ze hebben het dus gewoon niet.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? de VA had al gewaarschuwd dat ze niet zo vlot zijn maar als ze ze nu nog niet binnen hebben en die anderen hebben het paspoort al.....

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-03 23:27

nou zowaar zeg. Vanmiddag belden ze dat het nog steeds niet binnen was, zucht. Gelukkig moet ik morgen naar de veearts en zevroegen of ze een nieuwe wou uitschrijven.
Half uurtje later belden ze dat het op het stapeltje van een collega lag, afijn ik heb hem nu snel...

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:16

Ja dit soort eraringen heb ik als wedstrijdsec. van een club ook.
Ze zijn langzaam maken papieren zoek, en op de koop toe leggen ze de schuld bij jou neer.

Ze vinden je lastig als je te vaak belt, en aan jou is het om het weer in orde te maken. (en dan hebben we het nog niet over de te maken kosten, en de ruiters die ze bij ons dubbele rekeningen laten betalen, en diegene die bij ons ontzettend lang op de paard en sport moesten wachten)