Z1 jureren, slechte ruiters :S

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 20:59

ik vind persoonlijk dat je dit steeds meer tegen komt, mensen hebben een paard waar ze zo meer door de klasses stromen en dus proeven neer zetten waarvan ik denk zo kan ik het ook wel en dus eigenlijk met weinig gevoel rijden en alleen maar winstpunten willen halen om zo snel mogelijk hoger te komen.

ik vind dit persoonlijk erg zonden want om goed paard te rijden zou je juist veel tijd moeten nemen om er gevoel voor te krijgen en het enig sinds te begrijpen.

voor iedere oefening die je rijdt heb je een bepaald gevoel nodig wat je moet ontwikkelen en ik denk dat steeds minder mensen daarbij stil staan en de tijd nemen omdat te ontwikkelen, soms is het zo dat ze om een paard goed aan het been te rijden een spoor nodig hebben let daar maar eens op, of zet eens iemand op een moeilijk nagefelijk te rijden paard en kijk eens wat er dan gebeurt.

ik zeg niet dat ik het er mee eens ben dat er veel slecht gereden wordt iedereen probeert goed zijn best te doen, maar veel tot mijn teleurstelling met het idee als ik die winstpunten maar haal en maar weer door kan stromen, dat is wel het doel maar neem er de tijd voor en bedenk je eerst weet ik hoeveel keer voor dat je een klasse hoger gaat.

ik rijdt nog lang geen z en ben het wel met jullie eens dat je er eerst zelf moet zien te komen en dan verder praten, maar ik denk wel dat er sommige zijn die zich zelf niet genoeg tijd gunnen om echt te leren voelen en gevoel te ontwikkelen en mijn menig is dat dat toch het belangrijkste is.



marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 19:10

achjah iedereen begint met hobbelen toch, en we hobbelen vrolijk verder om vooral dat hobbelen goed onder de knie te krijgen Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cookie2222, Miekies0710, snorkel1986 en 47 bezoekers