JuryVragen; een korte uitleg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

JuryVragen; een korte uitleg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 21:28

Naar aanleiding van dit topic: [WD] zijn hier ook dressuur juryleden aanwezig bleek dat er veel belangstelling is voor de interactie tussen juryleden op bokt en de wedstrijdruiters.

Bokkers hebben de juryleden overladen met vragen Haha! en daardoor is het nogal onoverzichtelijk geworden.

Daarom is er nu de mogelijkheid om in je topictitel aan te geven dat een bepaalde wedstrijdvraag voor juryleden bestemd is.

Door [JV] voor je topictitel te zetten kan je juryleden op jouw vraag attenderen.
[JV] staat dan voor JuryVraag.

Zodra zij daar dan de tijd (en zin Knipoog) voor hebben gemaakt kunnen ze daarop reageren. Zo staan vraag en antwoord altijd bij elkaar en is alles makkelijk terug te vinden.

LET OP: Kijk eerst of je vraag wel een specifieke vraag aan de jury is. Vragen die met het reglement te maken hebben bijvoorbeeld zijn niet speciaal voor de jury bestemd. Denk hier even aan als je een topic opent.
Laatst bijgewerkt door Cody op 18-09-03 17:28, in het totaal 2 keer bewerkt

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 19:06

zou het dan niet een goed idee zijn om bij alle vragen die simpelweg op te zoeken zijn in het reglement hierover een opmerking te plaatsen? Ik doe dat nu al (als onbezoldigd en onreglementair moddie), het lijkt me dat men dat best zelf kan doen. Mochten er dan nog onduidelijkheden bestaan, is dat een onderwerp voor een [JV].

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 21:24

Inderdaad dat kan Lielle

De bedoeling was van de topic die ik opende om gezellig te babbelen met andere juryleden.
Helaas zit er nu een slotje op wat ik helemaa niet leuk vind
Het was toch wel een goede dacht ik zo
Nu zit je als je al vragen wilt beantwoorden van ruiters weer te zoekn onder de wedstrijden en elke topic weer apart aan te klikken.

Jammer vindt ik dit

En de topic was bedoelt voor juryleden en eventueeel natuurlijk ook andere bokkers om te brainstormen en zo
en dat vint je nu niet meer terug in al die verschillende berichten

Ik vond het wel leuk om allemaal in een topic samen te komen.
Het was wat onoverzichtelijk maar ik neem aan dat iedereen die eventueel geen antwoord kreeg op zijn vraag ook wel even een PB kan sturen.

Ik vond het in ieder geval gezellig en hoop dat het slotje er weer af kan

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 21:51

En het lijkt er nu op dat het zich gewoon verplaatst naar [JV] onoplettende jury.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 22:40

Ik wilde inderdaad na een aantal nieuwe topics een opmerking plaatsen dat het niet de bedoeling is dat je vragen waar je zelf het antwoord op kunt vinden 'dan maar' aan de jury te vragen.

Organisator, ik dacht dat juist dat grote lange topic een probleem was, omdat het daardoor zo onoverzichtelijk werd.
Daarom heb ik op het oude topic een slotje gezet, zodat vraag en antwoord beter bij elkaar gezet kunnen worden in de nieuwe afzonderlijke topics.

Wat is precies de reden dat je dat topic weer open wilt hebben? Lachen
De kans zit er namelijk in dat het op de oude voet verder gaat, heel veel vragen en een slecht overzicht van de antwoorden daarop.

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 22:49

Nou de bedoeling was dat juryleden hier samen konden komen. Gezellig babbelen/menignen uitwisslen/etc.

Dat daar vragen van ruiters koemn geen probleem, eerder leerzaam hoe andere op reageren.

Dat het zoveel zou losmaken wist ik ook niet maar toont wel aan dat er behoefte aan is.

Nu moet je alle topics apart opzoekn en openmaken en dat doe ik dus niet gauw, de opzet tenslotte was om juryleden juist in 1 topic samen te krijgen.

En veel vragen dat klopt, maar als je nog geen antwoord had kan je altijd PB sturen dacht ik.
Nu is het zo dat het door de onoverzichtelijkheid is gesplitst in de [JV]
maar dat was niet de bedoeling van de topic, dat kwam er gewoon bij.
En ik vond dit wel leuk eigenlijk.

Dus alle juryleden onder 1 topic die ze regelmatig bezoeken voor lekker kletsen met elkaar en ruiters was de bedoeling en meer niet

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 00:26

Ik vind dit een hele goede oplossing.
Heb nog niet veel bijgedragen omdat ik weinig on-line geweest ben, maar hoop dat wer in te halen.
En organisator, het is toch geen enkel probleem om een topic te openen waar voornamelijk tussen juryleden wordt gekletst, nu kan dan juist makkelijker dan voorheen.
Een soort rassenpraat maar dan op wedstrijden en tussen/over jury's.
Kijken of wij de sfeer ook zo gezellig kunen krijgen als op sommige RP topics. Knipoog Haha!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 08:57

een slowchat voor juryleden wellicht Knipoog Organisator heeft al voldoende berochtjes om daar mee te doen Haha! Haha!

Mag ik dan als oud-jurylid wel nog meedoen *please* Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 10:13

Organisator, ik moet dan eerlijk bekennen dat ik je PB's verkeerd begrepen heb, ik dacht dat juist dat lange en onoverzichtelijke topic een probleem was. Vandaar de aparte topics.

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 20:11

Tuurlijk Lielle

En Cody geeft niet hoor we openen zo weer een nieuwe als het mag

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 21:52


organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 21:53

Ja zo kan het ook Cody, bedankt he

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 23:13

Lielle schreef:
een slowchat voor juryleden wellicht Knipoog

Mogen niet juryleden dan ook wel meedoen? Schijnheilig

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 11:36

Van mij wel hoor
hoe meer zielen hoe meer vreugde