Hoe zit dat met selecties??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimmy-is-mijn-schatje
Berichten: 412
Geregistreerd: 30-12-01

Hoe zit dat met selecties??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 00:52

Ik heb de selecties van onze kring gereden in de B en ik mag naar de gelderse, maar ik heb 22 winstpunten.........
Dus ik moet naar de L1, maar als ik nu L1 ga starten mag ik dan op de gelderse nog B rijden??
Ik kan niet geen wedstrijden rijden tot de gelderse, want ik doe ook mee aan de subli-cup en dan moet je iedere maand je punten doorgeven.
Ook vind ik het niks om zo lang stil te staan.
Maar weet iemand of ik dan gewoon L1 mag starten??

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 11:12

je moet dan L1 starten volgens mij!
of je moet HC starten voor de kampioenschappen
kijk maar naar mijn topic...
ik zit ook met zoiets!
je mag tussen kring en regio niet promoveren, doe je dat wel..moet je de kamp. ook dat rijden
je mag wle promoveren tussen regio en NK en op het NK weer je oude klasse starten!
ik vind het maar een stomme regel!
maar helaas.......het is een regel!

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 18:39

volgens mij moet je idd l1 gaan starten...

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 18:54

Je punten van gelderse tellen toch niet mee als winstpunten ( heb ik weleens opgevangen.)
Ik weet niet of je dat mag, maar als het niet mag zou ik toch afwegen wat ik belangrijker vind....
Ik hoop dat het wel mag voor je, maar anders moet je het gewoon aan je wedstrijdsecretariaat vragen, of naar de KNHS bellen.

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 19:00

In jouw geval kan je 2 dingen doen:
*Alles wat je hebt ingschreven afzeggen en B starten op de Gelderse òf
*L1 starten vóór de Gelderse en HC (je kan dan niets winnen) op de Gelderse starten in de B

Kimmy-is-mijn-schatje
Berichten: 412
Geregistreerd: 30-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 21:04

Wat is HC?????
Maar als ik nu L1 start mag ik dan op de gelderse nog B of moet ik dan L1 of mag ik dan helemaal niet meer mee doen.
Ik vind het ie erg om op de gelderse L1 te starten maar als ik nu L1 ga rijden mag ik dan wel mee doen op de Gelderse??

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:14

Hors Concours! Buiten mededingen, dus voor Piet Snot om het maar zo te zeggen!
Je mag als je nu start géén B maaer starten op de Gelderse. En óók geen L1, want je hebt je daarvoor niet geselecteerd. Je zou dan dus eigenlijk helemaal niet meer mee mogen doen!

Annash
Blogger

Berichten: 26513
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:14

tussen de kringkampioenschappen en de gelderse mag je niet promoveren, dus je moet B blijven. Aangezien je over de 20 zit, moet je dus OF niet meer starten (wat mij zelf niet zo slim lijkt) OF HC moet starten in de B. HC is buiten meededinging (weet ik veel hoe je het schrijft) Je winstpunten tellen dan niet mee, en al zou je 1e zijn in je ring, je krijgt geen prijzen dan, maar je kunt iig blijven rijden! Succes op de Gelderse! Ik zal je best wel zien, want ik ben ook aanwezig! Rij je bij de pony's of bij de paarden???? Bij de pony's moet ik ook! Dressuuren voor de Vereniging! Heel veel succes enne.. laat je ff weten wat je gaat doen en hoe laat en welke ring je moet rijden op de Gelderse? Wie weet heb ik tijd over.....

Kimmy-is-mijn-schatje
Berichten: 412
Geregistreerd: 30-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 21:58

ik rij bij de pony's, maar ik ga denk k niet, want ik start volgende week l1
Waar rij jij bij??