verslagje concours schoorl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

verslagje concours schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 20:15

Wat een hitte he! Tong uitsteken poeh was blij dat we zonder jasje mochten rijden,nam ik ook dankbaar gebruik van Haha!

Ik ging met bert voor de 3e maal m1 starten,we moesten s'middags rond 1 uur,inrijden maar kort gedaan vanwege hiite maar hij voelde goed aan,was wel krap inrijden trouwens Scheve mond

Maar goed 1e proef ging vrij aardig,heel veel last van de vliegen ,gingen met zijn drien in je gezicht zitten en bert werd ook flink belaagd maar deed toch braaf zijn werk Lovers
Het was een wat slordige proef.


2e proef ging echt super,hij voelde super aan en door wat veerust te spuiten hadden we veel minder last van de vliegen Hij voelde heel scherp aan en was goed voorwaarts met mooie stille iets wat hoge misschien aanleuning,was super tevreden.

2 andere van stal reden ook rond zelfde tijd,dus toen iedereen klaar was eerst paardjes terug gebracht zodat die lekker naar het land konden
Wij nog redelijk haasten snel weer terug,waren we er rond 4en weer,was uitreiking om 18.30! Boos!
Dus toen maar wat gaan drinken en springen wezen kijken Cool

Toen de uitreiking,in de l1 reed stalgenootmee 1e proef was nogal beroerd,ging zelfs stil staan om vliegeh te verjagen en reed bordje omver,ze was 3e met 170 en 35 euro! Verward heel apart,dus ze dacht nou die 2e proef ging super vast vette punten,had ze geen prijs en precies 156 *LOL* heel apart hoor.

Toen l2 reed ook stalgenoot met haflinger,was redelijk tevree over proef,had geen prijs maar wel 2 wp! OK dan!

Toen m1,1e proef was ik 5e met 163 en 20 euro Pling ik dacht dus ook nou kom maar op met die 2e proef,had ik geen prijs dus wij naar de protocollen om ze op te halen had ik 145!! Boos! kon het niet geloven,nou ja blijft jurysport. Knipoog

1e proef had ik bv 8!voor keertwending,7 schouderb.,nog 7 voor keertw.,en nog aantal 7ens,ook 7 voor houding Lachen

2e proef 3 7ens een 3 voor middendraf en 4 voor uitges.stap.rest 5en en 6en.

jury 1 was meijssen en jury 2 beijnder,bekende van bokkers?

Nou goed was dus goed geslaagd en gezellig dagje! OK dan!

Nog een bedankje aan alle trouwe groomies!!!

hoe hebben jullie t gedaan?

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 20:42

ik heb niet meegedaan maar wel gekeken.. wie wete heb ik je gezien???? maar goed gedaan met rijden.. twas echt stikheet he pfff

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:02

Ik heb je niet gezien, maar ben tussen de middag even weggeweest en daarna ben ik niet verder gekomen dan de springring...Knipoog

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:07

Jeetje, jij ook al van die punten!!
Ik zag al op de startlijsten dat er goed gereden is!!

Wat jammer dat ik er nou net niet was Scheve mond

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:20

Super hoor !!
Gefeliciteerd ........

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 23:18

Ook gefeliciteerd Haha! dan stond je in het rijtje met Jura die 2e en 3e werd met 168 en 167 punten. Omstreeks 1 uur kwamen wij op het terrein aan geloof ik? Was idd krap inrijden, met nadruk op ruimtegebrek.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 23:24

orri schreef:
Ook gefeliciteerd Haha! dan stond je in het rijtje met Jura die 2e en 3e werd met 168 en 167 punten. Omstreeks 1 uur kwamen wij op het terrein aan geloof ik? Was idd krap inrijden, met nadruk op ruimtegebrek.


Ik heb Jura heel snel even voorbij zien lopen maar dat was in haar gewone kleding. Toen had Paulanda net gereden, ze reed als 2de in de m1. Heel snel gomir even gezien maar ik moet zeggen dat ik er vandaag niet zo erg op heb gelet. Het was ook zo druk Cool En na het thuisbrengen van de paarden ben ik ook niet meer mee terug gegaan..
Had een beetje last van de warmte Ziek

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 16:00

Klopt!!! we zijn eerst gaan betalen en vragen of alles op tijd liep want ze moest als 12e en wilde niet te lang op het paard voor de proef zitten.