Oefenparcours ZH/NH

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EmMetjes
Berichten: 603
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Utrecht

Oefenparcours ZH/NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 09:32

Hi,

Weten jullie behalve Aerdenhout nog meer plaatsen waar je dit jaar nog een oefenparcours kunt springen? Schoorl ken ik ook maar ben daar nog nooit gestart (enigszins ver rijden maar is wel te doen). Graag jullie ervaringen en locaties.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 12:17

oefenparcours op wedstrijd? of gewoon ergens een oefenparcours?
bij ons op de vereniging is 1x in de maand oefenparcours, mag je 2maal ene parcours springen
1e x word je begeleid door instructuer(Hans van Kalsbeek) en de 2e x staat hij er ook wel bij hoor en mag je dus nog 1x
maar misschien wel wat ver weg! alhoewel het wel; lekker aan de snelweg ligt
Venhuizen heeft 1x in de maand wedstrijd waar ook oefenparcours is(1x)

OnTime

Berichten: 139
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 12:47

In Blokker worden ook wel oefenparcoursen gereden en inderdaad Schoorl. Volgens mij ook in Heerhugowaard bij Piet Mul op stal.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 19:30

Bij linda knap en andre weel is ook 1 keer in de maand oefenparcours. Ik geloof de derde donderdag van de maand ofzo Verward (staat wel op de site)
Zij zitten in Assendelft

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 20:26

gomir schreef:
Bij linda knap en andre weel is ook 1 keer in de maand oefenparcours. Ik geloof de derde donderdag van de maand ofzo Verward (staat wel op de site)
Zij zitten in Assendelft


2de donderdag van de maand Knipoog Haha!
Dit is dus niet tijdens een wedstrijd, je betaald dan 6 euro. Dan kan je buiten inrijden en binnen je rondje springen, zovaak en zo hoog als je zelf wilt.
Ook kan je aan Andre om hulp vragen.

Dan is er in de wintermaanden kalverhoek (wijdewormer/zaandam) de 3de vrijdag van de maand. Maar dit wil nog wel een wisselen. Dit is ongeveer hetzelfde als bij Knap.

Dan is er bij de Kalverhoek ook de mogelijkheid om voor een officiele wedstrijd eerst een 'oefen laag' en een 'oefen hoog' te springen. Maar daar worden alleen wedstrijden in de winter georganiseerd.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 21:48

Ik zat in de buurt *LOL* Hoopte al op een reactie van jou Antoinette Knipoog