Waar en wanneer regiokampioenschappen Brabant?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 09:21

nee voor de paarden is het zaterdag 23 augustus individueel

de besten van zaterdag starten zondag nog een keer tegen elkaar, dit zijn de echter kampioenschappen, 24 augustus, in Oirschot

viertallen moeten alleen op 24 augustus in Oirschot

ik moet met het viertal meedoen, en individueel sta ik 2e reserve ofzo voor de M2

vind het heel raar, dat iedereen zaterdag moet, en de besten van zaterdag moeten zondag nog een keer, sowieso is het hele seizoen al oneerlijk, wij hadden maar 2 selectiewedstrijden, andere kringen ahdden er 3 of zelfs helemaal geen!

ach ja ik zie wel hoe het gaat!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 10:17

wat ik bedoelde is dat de verschillende kringen hier in onze regio niet evenveel wedstrijden hadden

kring eindhoven, de paarden dan, hebben er voor zover ik weet maar 1 of geen gehad

ivm de vogelpest zijn er heel erg veel wedstrijden afgelast!

ik zou 4(of 3?) wedstrijden hebben, waarvan de 3(of 2?) beste telden

nu had ik er maar 2, die dus alle2 meetellen

een andere kring heeft er wel 3 gehad, waarvan de 2 besten telden, dat bedoelde ik dus met dat het niet helemaal eerlijk was, zeker voor de mensen die maar 1 wedstrijd hadden, je zal maar net een rotdag hebben!

normaal hebben we altijd 3 of 4 kringwedstrijden, waarvan de 2 of 3 besten meetellen voor de kampioenschappen, dat is voor iedereen gelijk, en nu is dat dus niet zo ivm alle afgelaste wedstrijden ivm de vogelpest.

hoop dat ik t nu duidelijker heb uitgelegd wat ik bedoelde.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 13:40

ja dat bedoelde ik met oneerlijk Lielle!
ik heb nog geluk dat ik er 2 had, die alle2 meetellen, want ik weet idd dat er genoeg mensen zijn die maar 1 westrijd hadden!en dat allemaal door die stomme vogelpest!die nu gelukkig zo goed als over is, maar toch is er hier nog wel een vervoersverbod een stukje verderop

en sommige hadden er wel 3 of 4, die hadden geluk, maar ja ik ben allang blij dat we er met het viertal heen mogen, dus mij hoor je verder niet klagen!maar dat zou ik wel doen als ik maar 1 wedstrijd had gehad, en dan net een slechte dag had!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 11:37

nee nathalie, de viertal moeten alleen zondag

dat is bij de paarden zo, en volgens mij ook bij de pony's, maar dat kan je bij je club navragen die hebben als het goed is al bericht gehad!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers