Waar en wanneer regiokampioenschappen Brabant?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Waar en wanneer regiokampioenschappen Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 08:17

Tot mijn eigen verbazing moet ik zondag overkampen voor deelname aan de regiokampioenschappen. Ik heb zelfs de meeste plaatsingspunten dus maak een redelijke kans. Maar wanneer zijn die regiokampioenschappen en waar? Ik dacht dat dat in Oirschot was, ergens in augustus, maar dat weet ik dus absoluut niet zeker. Misschien is er nog ergens een tussenstap en was Oirschot de Provinciale Kampioenschappen, of is dat hetzelfde als regionale? Je ziet, ik heb er geen barst verstand van, dit is pas mijn eerst wedstrijdseizoen na 17 jaar...

Jumper 15-05-1991 - 15-07-2007 in mijn hart voor altijd
Maar Sanchez en ik maken een nieuw begin, al M1 + 0 Haha!


JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 10:42

Maar ik begrijp dus dat ik op zaterdag moet aantreden? En dan misschien op zondag nog een keertje (zal dan wel niet, maar ik ben hier al heel trots op...)? Ik rijd nl. bij de paarden.
Ik vind het wel leuk dat het in Oirschot is. Jumper is daar altijd zo'n beetje de plaatselijke dorpsgek geweest voor ik hem kocht... Hij is daar geboren en getogen en iedereen kent dat paard daar volgens mij. Er hadden ook al een aantal mensen geinformeerd bij zijn vorige baas hoe het nu wel met hem ging en zo, ook omdat hij vorig jaar zo ziek is geweest.
Wij (ik zit in kring Cuijk) hadden trouwens eigenlijk 4 wedstrijden waarvan de beste 3 telden. Nu zijn er uiteindelijk 3 geweest waarvan de beste 2 telden. (Overloon kon nog net het weekend voor de vogelpest uitbrak, Neerbosch hebben ze een paar weken uitgesteld, en Grave is nieuw aangewezen toen we weer mochten rijden).
Maar ja, eerst zondag dat overkampen maar eens goed doen. Ik heb dan nu wel de meeste punten, maar ik moet nog wel even fatsoenlijk rijden!

Jumper 15-05-1991 - 15-07-2007 in mijn hart voor altijd
Maar Sanchez en ik maken een nieuw begin, al M1 + 0 Haha!

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 14:25

Fabiƫnne1 schreef:
Jolly Jumper het gaat er niet om wie de meeste punten heeft. Ik wil je niet teleur stellen maar als je de meeste plaatsingspunten hebt betekend dat niet dat je de beste uitgangspositie hebt, juist integendeel. Als je bijvoorbeeld 2 keer 1e bent geworden dan heb je nu 2 plaatsingspunten, en als je bijvoorbeeld een keer 7e en een keer 5e bent geweest dan heb je 12 plaatsingspunten, dus hoe minder punten hoe beter je ervoor staat.En degene die dan de minste punten heeft is kringkampioen en die gaat samen met nog een aantal anderen naar de regiokampioenschappen.


Zie je wel dat ik er geen verstand van heb Bloos . Maar ik ga toch mijn best doen zondag hoor... Haha!

Jumper 15-05-1991 - 15-07-2007 in mijn hart voor altijd
Maar Sanchez en ik maken een nieuw begin, al M1 + 0 Haha!

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 20:06

Yep, dan hoop ik mijn laatste wp-tje misschien wel te kunnen halen om naar de L te mogen *LOL* . (maar ja, stel je voor dat ik naar Oirschot mag, dan wacht ik dus nog effe).
En ik vond het ook super dat ik mag overkampen. Vooral omdat het zo lang geleden is dat ik wedstrijden heb gereden (en toen ook alleen nog maar B) en ik het afgelopen jaar zoveel pech heb gehad met Jumper. Hij was door iedereen afgeschreven (inclusief de dierenarts), maar nu flikt ie het toch maar mooi weer Tong uitsteken . En ik weet dat ie nog veel beter kan dan afgelopen maand dus wij gaan ervoor!
Zou jij me trouwens heel misschien even kunnen pb-en hoe ik op dat terrein kan komen??? Ik heb nl. geen idee.

Jumper 15-05-1991 - 15-07-2007 in mijn hart voor altijd
Maar Sanchez en ik maken een nieuw begin, al M1 + 0 Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 7 bezoekers