neerkijken op fjorden en pony's bij de paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Siria

neerkijken op fjorden en pony's bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 22:17

waarom zou je niet met een fjord mogen starten bij pony's / paarden? mssn houdt niet iedereen ervan, maar dit is niet echt een reden en ze kunnen ook best wel dressuur en ook wel springen. veel mensen vinden ook dat het geen gezicht is als je wat langer bent, maar dan denk ik daar gaat het toch niet om, het gaat toch om het rijden?

Ik snap ook niet waarom vrijwel iedereen overstapt op een paard als hij/zij 18 is (omdat je anders geen punten zou krijgen bij de paarden met een pony) en niet gewoon doorblijft rijden met de pony die die dan heeft en vaak al wel mee op een iets hoger niveau zit (l m, z) dat is toch zonde om op tegeven.

mijn ma rijd zelf ook met fjord bij de paarden en was de eerste keer al meteen 2de

ook dat je alleen met een e-pony verder dan z2 mag rijden en niet met een d-pony vind ik vreemd, dat is toch niet eerlijk? (niet dat ik zo goed rij hoor, nog laaaannng nieeet) Pling

SaskiaB

Re: neerkijken op fjorden en pony's bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 22:20

dit is echt discussie no. 100 over dit onderwerp.

en ik blijf van mening dat het ook aan jezelf ligt. Ik maar gerust met andere ruiters en amazones een praatje. En mensen doen heel normaal, positief terug hoor.

wanneer je zelf al gaat met de instelling: ik heb een fjord, dat vind iedereen stom...Tja dan ga je alleen het negatieve zien.

Ik heb heus ook wel eens een opmerking naar mijn hoofd gehad, maar daar lach ik om en rijd lekker verder. Kan er niet wakker van liggen Knipoog

Lielle

Re: neerkijken op fjorden en pony's bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 06:02