kringkampioenschap Noord Holland Noord!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

kringkampioenschap Noord Holland Noord!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 21:02

today had ik het kampioenschap, net zoals nog een aantal van bokt. en ik ben erggggggggggggg benieuwd hoe jullie allemaal hebben gereden
ik stond vanochtend al om half 8 op het terrein... Nerd Dromen goeiemorgen zeg!!!!! en dat terwijl ik pas rond kwart over 12 moest starten!
maar oke, we hebben lichtelijk last van teamspirit Haha! of te wel we gaan als clubzijnde heen! Tong uitsteken
ik moest rond kwar over 12, ik zat er 10 voor 12 op! denk moet niet te lang inrijden voor dat dressuur Schijnheilig
was de baan toch uitgelopen.... Boos! ik moest tussen de witte hekjes, en het duurde en het duurde maar! inrijden ging nog niet zo beroerd, maar na ene tijd begint meneertje te klote! nou mijn voorleester moest iemand anders voorlezen, dus ik snel ff iemand geregeld! kende de proef ook niet echt Schijnheilig nouja 1e proef was waardeloos, meneer ging in verzet! steigeren Verward Boos! nou 2e proef was helemaal drama, moest van hand veranderen.......ik maak in de bocht nog een ophouding, meneer accpeteert het niet en vliegt me toch ene potje de lucht in }> de idioot, om vervolgens wel ene prachtige middendraf te tonen! Tong uitsteken Lovers eikel.....had wel een 5 -2?!?!?!?! Verward Tong uitsteken
nou toen was het lang wachten op het springen, oh met dressuur reed ik trouwens M1
had barb nog ff gesproken. vond der 1e proef niet zo lekker gaan....maar geloof dat ze dat nog wel verteld! ben erg benieuwd naar d e uitslag!
had 's morgens vroeg al bij het M springen(paarden gekeken) deden er maar 4 mee ofzo! Lips are sealed nummer 1 was uitgebeld, nummer 2 had 2 balken ofzo, nummer 3 viel in de sloot.....haha erggggggggg grappig Tong uitsteken Haha! en nummer 4 had 2 balken....tjoh, wordt je kampioen met 8 strafpunten!!!!!
maarja werd niet zo heel erg goed gsprongen vond ik! ik hoefde pas smiddags laat! in de M reden 3 C, 3 D en 3 E's mee. ik moest als nummer 7 starten. inspringen ging lekker!
ik vond het wel raar, ik moest een brede sloot springen Nerd ze zijn hier zeker beroerd om een overbouwd slootje of zeil te bouwen, en opeens krijg je open en bloot ene echte sloot voor je neus! dus we zaten allemaal Bloos Bloos Bloos tobias heefty last van watervrees Clown
in de D reed ene clubgenootje van mij, die werd uitgebeld. het stond echt helemaal niet hoog! dat vond ik wel jammer, want ik zou na deze wedstrijd de beslissing nemen of ik volgende week Z zou gana starten! hoopte eigenlijk dat de hoogte omhoog zou gaan, maar niet echt. nou springen ging eigenlijk super! ik had me vertrouwen weer terug en tobias sprong super! helaas op de laatste van de 3 sprong 1 balkje, maar verder foutloos..en jaja zelfs de sloot!!!!!!!! *trots* Lovers
naja daarna de favoriet van allemaal..........Snelheid en wendbaarheid! das mijn lieveling!!!!!!!!!!!!!! Tong uitsteken
parcours gelopen! was een leuk parcours, maar helaas niet zo heel veel mogelijkheden om te rijden, alles was al een beetje standaard....en veel steils Boos! maar oke, moet zeggen dat ie super sprong. was foutloos met de allersnelste tijd Cool Haha! nou toen de prijsuitreiking, werd geneens opgeroepen! dus er stonden 3 pony's in die ring en ik stond er buiten te wachten, toen zeiden ze dat ik met het 2e parcours 1e was, en toen pas mocht ik de ring in! Boos! beetje stom!!!!!!!!!!!!!!!
maarja 11 euro gewonnen.....en in totaal Reserve kampioen M springen geworden......wel balen, want vorig jaar was D en E apart en nu opeens deden ze het samen Verward naja anders was ik kampioen geweest!! ik heb wat met die reserve plaatsen! Schijnheilig maarja was allang tevree dat ie zo super sprong!!!!!! naja en toen was de dag al wel om! Slapen was echt helemaal kapot! ik heb ook werkelijk geen idee hoe iedereen het heeft gedaan. ene clubgenootje van mij werd 1e en 2e met springen(L) en werd ook reserve kampioen en kampioen met dressuur, alleen dat bleek later niet goed te zijn! zo eerlijk als ze waren gingen ze terug en uit eerlijkheid mocht ze de prijzen houden Tong uitsteken met een mooi chabrakje erbij!
verder heb ik heel wat prijzen rond zien vliegen! oja haha ik zou met dressuur voor de 9e plaats gaan(deden er wel 10 mee Haha! ) had ik gvd toch 135-2 en 138 haha ojeeeeee heb gene idee hoeveelste ik was maar dat zal wel een 10e plek opleveren ofzo! Verdrietig
op naar de Noord Hollandse...... Haha!
volgende week krijg ik foto's! dus die komen er wel op!
groetjesssssssss

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 21:46

super hoor! gefeliciteerd
succes op de noord hollandse!!

volgende week nu Z? of nog niet
ik start trouwens ook in venhuizen zaterdag

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:58

jij hebt het netjes gedaan gefeliciteerd.

2e proefje ging bij mij ook k.u.t. ze was heel sterk en bij aanspringen in galop vloog ik al bokkend een stukje de baan uit. Ik baalde als een stekker, ik had 147 en 157 punten en werd 11e van de 15 zo slecht heb ik nog nooit gepresteerd.
Jaike was zo dwars als een banaan en ik kon haar nek wel omdraaien }>
ik ben voorlopig even klaar met wedstrijden en kan geen paard meer zien

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:13

Ach slechter dan mij kan niemand het gedaan hebben ik had in mijn eerste proef 156, toch weer een winstpuntje in mijn eerste L proef in jaaaren Haha! en ........137 Bloos hahahaha ja erug maar Pony ging dus ook al bokkend in galop enz.......... Clown
Maar goed, weer 1 erbij nog maar 10 te gaan

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 23:17

oh nou jullie doen het toch nog beter als moi met me 133 en 138 punten haha. jullie moeten ook gaan springen joh! hihi

en bodien..ik ga waarschijnlijk Z springen ja, maar dat verander ik pas zdie zondag zelf, sta nu 2x in het M en ga dan 1x Z..maar heb donderdag springles van me instructeur, dus ff aankijken!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:19

reddytobias schreef:
oh nou jullie doen het toch nog beter als moi met me 133 en 138 punten haha. jullie moeten ook gaan springen joh! hihi

en bodien..ik ga waarschijnlijk Z springen ja, maar dat verander ik pas zdie zondag zelf, sta nu 2x in het M en ga dan 1x Z..maar heb donderdag springles van me instructeur, dus ff aankijken!


Nee ik ga nou niet meer wisselen hoor, ik heb in 3 wedstrijden nu 7 winstpunten bij elkaar gesprokkeld dus die "laatste" 10 moeten ook gewoon te doen zijn, als Pony zijn Ponystreken even "thuis" laat Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 23:25

welke klasse rijd je nu?

oh foto's komen volgende week, maar dit was er een van de digi, nogal mislukt! maarja! wel recht op de hindernis! hihi

Afbeelding

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:27

reddytobias schreef:
welke klasse rijd je nu?

oh foto's komen volgende week, maar dit was er een van de digi, nogal mislukt! maarja! wel recht op de hindernis! hihi

Afbeelding


Ben vanmorgen L1 gestart Knipoog had vrijdagavond mijn laatste punt voor in de B gekregen. Vandaar nog maar 10, (ik blijf positief) *LOL*

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:46

Mijn juf is in de M1 2x 2de geworden, het was de eerste keer dat ze dit paard (een hengst) uitbracht. Ze mag dus naar de Regiokampioenschappen! Lachen
Dus mocht Orri nou volgende week ook door mogen (de eerste 8 mogen door) dan moet ik tegen haar rijden! Verdrietig Haha!

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 08:32

Nou Jura, ik heb de startlijst gezien, en daar staan wel erg veel heftige namen op hoor...
En in de tweede proef is meneer Smit ook nog eens jury, dus het zit niet mee.
Ik heb al geen hoop meer op een plaats bij de eerste 8..

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 17:32

he jura, wie is jouw ''juf''???

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 17:34

Ik heb fijn gereden. Had twee keer een balkje, maar een supergevoel *LOL* Kon echt alles met Flap en dat gevoel heb ik nog niet vaak gehad Party!!

Ik bleef heel lang volhouden dat jij ook naar binnen moest voor de prijsuitreiking, maar ze wilden me niet erg geloven
Gelukkig maar dat ik het draadje snel voor je open had Knipoog Een stuk vlotter dan de ringmeester *LOL*

Elisa had minder gereden dit keer, maar pony heeft wel de sloot gesprongen *LOL* Komt ook wel weer goed Knipoog
Wsl gaan we in augustus meespringen bij jullie op de club

Ik hoorde trouwens van mijn zusje dat ik alleen zou gaan dressuren gister, springen zou helemaal niet meer gaan Verward Dat had iemand vrijdag op de club tegen haar gezegd(zal geen namen noemen Knipoog )...
Beetje jammer weer dat gezwets. Ik dressuur niet eens meer met dit paard en hoe ze erbij komen dat hij niet meer wil springen weet ik ook niet Verward
Beest gaat nog steeds ieder concours beter en ik kom tot nu toe altijd rond...Tong uitsteken *LOL*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 17:40

ja tis altijd wat! ik moest gister beslissen of ik Z ging of niet, want ze wilden mij graag inzetten voor het clubkampioenschap, maar als ik Z start mag dat niet meer! Den Engelsen zei dat ik beter Z kon gaan, omdat ik hem als Z pony wil verkopen! anders moet ik nu nog 1,5 maand wachteb voordat ik Z mag!
stond trouwens laag gister! jij ook lekker gesprongen dus! ja wenda had ook 2x 1 balk. ze baalde wel ff, maarja beesie is nog erg jong! en beest kan wel springen zeg!!!!!!
wel jammer dat het neit zo ging bij elisa, ze had er toch wel wat vertrouwen in. bij jes ging het ook wat minder
he leuk dat jullie in augustus ff langs komen! donderdag ga ik maybe ook(als ik vervoer heb) en dan ga ik beslissen of ik zondag Z ga! spannendddddd

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 17:58

Ik zou donderdag komen kijken met Shetty(nadat ze bij ons goldie had gereden), maar ik ga vrijdag onverwachts met die merrie naar de keuring dus dat hebben we even moeten opschuiven...

Elisa is nu op vakantie dus ik ga zo leuk drie paarden doen...Knipoog We komen wsl 10 augustus springen(elisa M en Z en ik L en M denk ik)
Na de regiokampioenschappen ga ik wsl M starten

Ook al gaat het natuurlijk helemaal niet goed met springen Tong uitsteken

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 18:05

haha nee gaat echt slecht he?! waarom start je dan in vredesnaam M? hihi
oja, nouja ik weet nog niet wat ik ga springen, dan bepaal ik daar pas! meestal met overleg van Hans.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 18:15

Weet echt niet hoe ze eraan komen Verward Knipoog
Als ik als scheitbak eerste klas al het gevoel heb dat we M-klaar zijn dan ze zijn we dat echt wel
Een maand geleden was er nog geen haar op mijn hoofd die eraan dacht, maar nu voelt het gewoon al drie wedstrijden achter elkaar helemaal top!

Als hij goed gaat donderdag start je gewoon Z(gaat hans ook zeggen *LOL* )!

ardonnypony

Berichten: 329
Geregistreerd: 23-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 20:25

cool hoor, ik heb trouwen sook een keer "tegen" jouw gereden.. hoeveel wi stpunten heb je nu in de m1??? van de dressuur? ik had er zondag maar 1 terwijl hij echt veel beter liep als vorige keer en toen had ik er 2... maja toch weer 1. ik hoop je nog een keer tegen te komen op een wedstrijd. doei

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 22:27

ardonnypony schreef:
cool hoor, ik heb trouwen sook een keer "tegen" jouw gereden.. hoeveel wi stpunten heb je nu in de m1??? van de dressuur? ik had er zondag maar 1 terwijl hij echt veel beter liep als vorige keer en toen had ik er 2... maja toch weer 1. ik hoop je nog een keer tegen te komen op een wedstrijd. doei



wel 1 hele Haha! jaja, weet je wat het probleem is.......ik ben geen dressuurprikkie en ik zit met mijn bekken/heup scheef op me peerd! vandaar dat het niet echt lekker gaat! maar Tobias kan het zeker weten! ben ik van overtuigd!
maar ik voel me nu wel ECHT M1 hoor met een wp! Tong uitsteken
doe je ook mee op de NH?

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 23:31

Nuv schreef:
Nou Jura, ik heb de startlijst gezien, en daar staan wel erg veel heftige namen op hoor...
En in de tweede proef is meneer Smit ook nog eens jury, dus het zit niet mee.
Ik heb al geen hoop meer op een plaats bij de eerste 8..


Waar??? Verdrietig

Oke ik heb het gezien en mijn reactie is: Huilen Huilen Huilen

Haha!

Jeetje in de L2 doen zelfs al die 'broodruiters' al mee, want moeten wij als amateurtjes daar nou?

En ik heb ook nog rottijden. Boos!

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 08:26

Ik kon er zo al 8 afstrepen die hoger gaan eindigen dan ik, dan heb ik de onbekenden niet eens meegerekend..... Haha!
En inderdaad, vet vroeg, van ons moet de eerste al om 9 uur, dus dat wordt weer een vroegertje....