mijn wedstrijdverslag van de kring

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Supernicky

Berichten: 139
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: vlaardingen

mijn wedstrijdverslag van de kring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 21:55

Gister had ik mijn 3e kring wedstrijd wat ook de laatste was. Aan het einde van de dag zouden de kringkampioenen bekend gemaakt worden.
Nicky was heel erg braaf rustig in de veewagen en rustig op het wedstrijd terrein. Ik had hem buiten vast gemaakt en hij stond lekker van zijn hooi te genieten in het zonnetje. Onder tussen ging ik ff kijken bij mijn clubgenootjes en bleef mijn pa even bij me paard.. Haha! Toen ben ik rustig gaan opzadelen en stiften ingedraaid, etc.. Toen ben ik gaan inrijden wat heel lekker ging.. Hij was weer super braaf en het is fijn rijden daar in overschie.. Lachen Alleen werd ik soms overgereden door die grote paarden.. Scheve mond Mijnes is best wel klein ( maar 1.63) en dan zijn die andere paardjes waar ik tussendoor moest rijden best wel groot.. Haha! Toen ging ik mijn proeven in en was heel tevreden.. Hij is ook zo lief.. Haha! De andere 2 kringwedstrijden waren ook heel erg goed gegaan dus hoopte dat ik in ieder geval door mocht naar heerjansdam.. Ik reed trouwens in de B dressuur paarden. Toen heb ik hem uitgestapt, afgezadelt, etc.. Toen zijn we hem lekker naar huis wezen brengen.. Toen was het wachten op de prijsuitreiking.. Gaaaap We zaten van 6 tot 8 uur te wachten..duurde heel erg lang maar het was wel gezellig daar in de kantine.. Haha! Toen begon de prijsuitreiking..De 1e proef was ik 1e met 179 punten en de 2e proef was ik 2e met 182..Was dus heel erg tevreden, er deden heel veel ruiters mee en ik heb mijn paardje net 2 maanden dus ben echt super trots.. Haha! ik had deze dag dus 5 winstpunten.. heb nu in totaal 14 winstpunten in 5 wedstrijden.. Toen werden de kringkampioenen bekend gemaakt en ook dit was ik geworden.. Haha! eeen geslaagde dag dus voor ons. Ik heb een hele mooie deken gewonnen en was hier heel blij mee.. Pling Nu op naar heerjansdam op 5 juli..Ben benieuwd. doeii

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 13:14

wat een punten zeg. gefeliciteerd

Supernicky

Berichten: 139
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 20:42

Ja vond ik ook.. Haha! bedankt Knipoog En wanneer ga jij wedstrijden rijden met redwood??

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 22:47

nou ik denk zo rond oktober november. niks overhaasten

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 22:50

heeej wat super, gefeliciteerd hoor!!! *LOL*

Supernicky

Berichten: 139
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 00:51

jaah bedankt.. Haha!