doorgaan of niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kimmy-is-mijn-schatje
Berichten: 412
Geregistreerd: 30-12-01

doorgaan of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 17:55

Ik heb zondag selectie wedstrijd gehad in Didam, daar ben ik 2 keer eerste geworden met 178 en 178 punten.(in de B)
Maar nou heb ik gehoord dat je in de B niet naar de Gelderse kunt maar in de L1 wel.
(De Jury's in Didam zeiden tegen mij dat ik heel snel L1 moet gaan starten.)
Ik heb nu 16 winstpunten, maar ik wil dus naar de Gelderse en daarom wil ik de andere selecties in de L1 gaan rijden.
Maar ik wil nog wel kans maken op de Gelderse.....
wat vinden jullie moet ik me eerste L1 wedstrijd op een selectie starten of de selectie in de B rijden?
Alvast bedankt



Kimmy-is-mijn-schatje
Berichten: 412
Geregistreerd: 30-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 16:02

Dus ik kan in de B gewoon naar de Gelderse???
Of is dat in de L1??

Mensen met paardenhebben een hemel op aarde, maar komen ze te sterven dan valt er niks te erven. ***heeft er nog iemand een passier grand gilbert te koop mail me ff***

Kimmy-is-mijn-schatje
Berichten: 412
Geregistreerd: 30-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 20:27

Sonja schreef:
Wat is er belangrijker, starten op de Gelderse, of starten op het niveau waarop jij en je paard je goed voelen?
Vergeet niet om dat mee te laten spelen. Stap niet over op L als je het gevoel hebt er nog niet aan toe te zijn.
(16 wp zegt niks, misschien heb je d'r 6 jaar over gedaan met elke maand 3 keer starten om die bij elkaar te rijden, snappie? Haha! )


Ik heb 4 maanden over die winstpunten gedaan, maar ik denk dat ik toch B blijf rijden en de gelderse dan maar aan me voorbij laat gaan.

Mensen met paardenhebben een hemel op aarde, maar komen ze te sterven dan valt er niks te erven. ***heeft er nog iemand een passier grand gilbert te koop mail me ff***

Kimmy-is-mijn-schatje
Berichten: 412
Geregistreerd: 30-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-03 14:44

Maar het gaat over dressuur he.
Ik heb het nog eens nagevraagd en ze zeggen dus in het springen kan het wel in dressuur niet in de B.

Mensen met paardenhebben een hemel op aarde, maar komen ze te sterven dan valt er niks te erven. ***heeft er nog iemand een passier grand gilbert te koop mail me ff***

Kimmy-is-mijn-schatje
Berichten: 412
Geregistreerd: 30-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 21:58

keej ik heb het aan me oom gevraag en die is jury, en die zei ook dat dat mocht.
maar allemaal bedankt!

Mensen met paardenhebben een hemel op aarde, maar komen ze te sterven dan valt er niks te erven. ***heeft er nog iemand een passier grand gilbert te koop mail me ff***


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers