Voor het eerst weer op concour na bijna een jaar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Voor het eerst weer op concour na bijna een jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 13:14

Jaaa, eindelijk weer op concour geweest !.

Omdat ik veel pech met Renske heb gehad, heb ik dus bijna een jaar niet meer gestart.

Nu ging ik naar Beek ergens in Zuid Limboland met Wjerdo.
Ik was dus MEGA zenuwachtig omdat dit Wjerdo eerste concour is... En ik geen idee had hoe meneer zou reageren.

Wjerdo vond het dus onwijs gaaf, oww paardjes daar oww daar ook nog paarden Lips are sealed . Joehaaaai hier ben ik Na een halfuur begon Wjerdo lekker te schakelen, mee te denken en mee te werken .
Ik was aan het twijfelen of ik wel zou galoperen tijdens het losrijden, na wat overwegingen te hebben gemaakt . Toch maar besloten omdat te doen.Scheve mond IK weet niet hoe snel ik aan de overkant was Pling .
Dus maar niet meer gegaloppeerd.

Mocht ik de ring in, en de ring was afgezet met witte hekjes...
Zij wisten blijkbaar dat ik met een haf kwam Schijnheilig Waarschijnlijk was het anders Lara geweest Knipoog

Maar die hekjes stonden volgens Wjerdo te dicht op de hoefslag .. Dus soms wilde hij er niet op en liep ie netjes der langs
Ook waren de hekjes wel heeel eng, want na de middendraf was de hoek zo snel in zicht met die enge hekjes dat wjerdo heeel snel de rem gevonden had. Lachen Maar hij bleef wel netjes door draven Vork

Al met al heeft hij een super proef gelopen voor de eerste keer.. En met losrijden was het een genot om op te rijden !.
Heb veel complimeten gekregen dat Wjerdo zo mooi liep en dat we een leuke combi waren... Nou dat zegt mij veel meer dan die wp's..

We hadden 153 punten.. heel netjes.. Ik ben het nml wel met het commentaar van de juri eens. Dus een zeer geslaagde 1ste wedstrijd.

Ow ja wat foto's

[/img]

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 13:19

mooi dat je zo tevreden bent Haha! succes met je volgende wedstrijd..