CH Bolsward 28 jun.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

CH Bolsward 28 jun.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-03 09:00

Afgelopen zaterdag naar Bolsward.. Mooi terrein.. Alles goed ingedeeld (voor het eerst niet overal tegelijk te springen en dressuur en viertal etc. ) Begonnen met viertal.. Reed op de 2e plaats en ging best wel netjes.. Wou niet echt super luisteren naar mijn been maar goed. Hadden we 164 punten (2wp) en 1e maar dat was niet moeilijk omdat we de enigen waren. Daarna richting dressuurbanen (even sporen omwisselen.. }> ) 2 proefjes gereden, de eerste proef voor mijn gevoel best wel netjes gereden, 2e wat meer foutjes. Startte trouwens in de L2 cat. D/E. Had ik de eerste proef 156 punten bij een strenge jury (staat erg bekend als superstreng) en bij het 2e proefje aso punten van 170. Was ik 4e en 1e!! Daarna springen.. Hoopte dat het dit keer wat beter zou gaan. Lars sprong best wel fijn en we hadden alleen bij nr. 7 een weigering omdat ik daar verkeerd op aanreed (stond helemaal in de hoek waar je dus echt goed de bocht in moest rijden wat ik niet deed). Bleef Lars twee keer staan op nr. 9 wat een overbouwde sloot was en wat Lars normaal niet eens ziet staan Gaaaap AAAAAHHHHH.. Uitgebeld.. Fijn.. Net nieuw STüBBEN zadeltje gekocht. Word ik een dressuurkakker met aso punten (vorige keren ook al dik 170.. TSS)
Nah ja, volgende wedstrijd CH Koudum.

Groetjes Hester

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 21:32

gefeliciteerd!!
wie had je dan als jury in de eerste proef??

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 23:00

he lekker joh! super!