Oneerlijk!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mandyy

Berichten: 30481
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Oneerlijk!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 22:02

Mijn vriendin en ik zijn net terug van een wedstrijd!! ik rijd nu fnrs wedstrijden en je moet 210 punten hebben en ik had 203. Mijn vriendin had niet ingevlochten en ze had een 8 voor verzorging van het pard verder had ze even 10 min. geborsteld en ik ben de hele middag bezig geweest met vlechten en borstelen en ik had een 6.. we hadden dezelfde wedstrijdkleren alleen had zij een 8 voor de verzorging van de ruiter en ik een 6?? De wedstrijden zijn dus een beetje oneerlijk geregeld!!

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 22:11

tsja... JURY`S...


Ze mogen hun eigen mening geven..

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 22:43

inderdaad, het blijft een jurisport. Je doet er niks tegen.
Ik heb al zo vaak van die dingen meegemaakt, gewoon ja en amen zeggen en als je dat niet kan dan moet je gaan springen...

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 22:48

heel erg banketstaaf dit!! oke, jury's verschillen, maar dit slaat op alles vind ik, arme jij... Lovers

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 23:32

Tsja..erg sneu voor je Mandyy. Ben je niet naar de jury gegaan om te vragen waarom je zo'n laag punt kreeg voor de verzorging? Misschien heb je wat over het hoofd gezien dat hem of haar opviel? Een stalgenoot van me kreeg voor de uiterlijke verzorging een 6 omdat zijn sporen naar beneden hingen. Ik noem maar wat.... toch blijft het flauw voor je hoor!
Succes bij je volgende wedstrijd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 11:18

Ik had het even aan de jury gevraagd als ik jou was. Behalve dat het je misschien een stukje frustratie had kunnen schelen, had je d'r misschien ook wat van kunnen leren.
Misschien doe je iets met je pony wat jij erg mooi en verzorgd vindt, maar wat gewoon niet hoort ofzo (bijvoorbeeld bij een fjord de staart vlechten, ik noem maar eens wat) Verward

Mandyy

Berichten: 30481
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-03 17:51

ja okee... maar ik reed op een manegepaard en de anderen ook. Dus ik vind dat ze daar niet voer het paard mogen oordelen! en ik had geen sporen om en ik weet cker dat we precies hetzelfde aanhadden!! Schijnheilig

Kimmy-is-mijn-schatje
Berichten: 412
Geregistreerd: 30-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 19:08

Ik ken dit!!!
Dat is echt heel oneerlijk, bij mij en me vriendin scheelde het dan maar 1 punt en we hadden een andere jury, maar het is gewoon oneerlijk.
Ik had alles gedaan sokjes spierwit, roosjes, staart ingevlochten, hoefjes in t vet, hij glom gewoon helemaal en me vriendin die er een paar vlechtjes in had hangen kreeg een hoger cijfer

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 14:39

Een van de redenen waarom ik dressuurwedstrijden best wel haat.
Je krijgt punten en daar moet je het maar mee doen, heb je een beetje pasrtijdige jury, kun je net zo goed niet meedoen.
Neejm dressuurwedstrijden trekken mij niet zo....

Nimmy

Berichten: 3945
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:22

en als het paard niet in de smaak van de jury is heb je al snel lagere punten, een jury dei bv friesenfreak is, zal al snel een arabier op kleine punten pakken en die bij een fries door de vingers zien

beppe
Berichten: 46
Geregistreerd: 06-10-02
Woonplaats: fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:39

hallo een paard hoeft niet gevlochten op een wedstrijd te komen maar dan moeten de manen op 1 lengte zijn getrokken niet geknipt en ze moeten aan 1 kant hangen dan mag het gewoon doei

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:51

wat heeft dat met dit topic te maken