1e keer tussen witte hekjes!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 18:05

ik haat die wedsteijden daar! ik ga er ook niet eens meer heet!
kl*te terrein(binnenbak is nog erger dan het buitenterrein)

de ringn lagen zeker op dat grasveld?Quentin ging daar ooit een keer steigerend onder die voetbal-goal door,. ik mepte hem flink, werd de jury boos, ik moest niet slaan als hij steigerde....

mag ik vragen hoe je jury heette, ik hem nml al zo een vermoeden, was het een vrouw?

maar ja wel kl*te dat het zo ging, ach ja volgende keer beter, enne binnenkort is er weer wedstrijd in e'hoven maar dan bij v. dongen(langs kunstijsbaan) en das wel heel fijn terrein daar!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 18:08

liberty schreef:
Inderdaad wat een geklooi, maar ja, is gewoon pech hebben.

En die 141 is nog niet zo slecht hoor, ik had eens iemand gezien die een verliespunt reed in de B Bloos En zeker als je voor de eerste keer tussen die witte hekjes gereden heb. (waarschuwing: die hebben wij zeer waarschijnlijk ook!)


haha deed ik daar ook, en de 2e proef reed ik toen 191 haha echt erg 115 en 191 en dat 20 minuten na elkaar(wel verschillende jury's) dus 1e en laatste was ik daar!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 18:42

dat had ik daar dus ook, ik had een 5 want zn voetjes waren niet meer wit(gek he na t losrijden op zand?) en er hing bij mij 1 klein plukje haar los(haar in laagjes laten knippen is niet ideaal aha nu past t wel weer allemaal onder mn cap e blijft t daar ook zitten!)

maar ik ben wel benieuwd of je idd die jury had waar ik nu aan denk!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 19:19

haha ik dacht eerst Ulrike Thiel(vroeger boon-thiel) en 2e gedachte was van esch, die heb ik daar ook een keer gehad!
stond er nog bij waarom je die 5 voor verzorging had?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 19:20

ja bij v dongen is het fijn rijden! rij daar ook graag helaas is het daar nu allee sprngen voor de paarden en volgende week weer ponydressuur(dacht volgende week maar kan er ook weekje naast zitten)

ja daar bij die snelweg heb ik daar toen ook weleens gereden, lekker is dat he als die vrachtwagens en motorrijders dan gaan toeteren.... Boos!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 19:43

ik kom denk ik wel kijken! tesa (tessje op bokt) start daar ook, die staat daar met haar paard&pony op stal, en heeft heel lang voor destiny gezorgd toen Quentin&destiny daar alle2 stonden(heb k daarvoor ook altijd gestaan toen ik nog in veldhoven woonde) geloof dat ze M2 start, maar ik ga er die dag iig kijken, dus misschien zie ik je wel rijden!

* ff starlijst bekeken(staat op site van de manege www.eepm.nl ) je start met 2 pony's?goldy's Lianne, welke pony is dat? en in de andere ring wel me camilla, maar t is op aanmelden dus kan je wel met alle 2 lang genoeg losrijden dat is wel fijn!!
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 28-06-03 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 20:05

leuk!alvast veel succes! wat voor een pony is het?jong/oud?al meer wedstrijden gelopen?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 10:15

haha ja dat ken ik van Destiny!

beestje had altijd gesprongen voor ik haar kocht, nou zomerconcoursen waren 1 grote ramp, vloog meestal door 3 ringen heen, ipv 1 ring en toen in de winter had ik wedstrijd in een hele grote bak, met een ring die uitgezet was met witte hekjes

daar zat ik dan op Destiny in galop, bij B een grote volte, en bij E springt ze zo re ring uit, maar ja nix aan de hand,. ze zag dat ze bij de bakrand aankwam draaide om en sprong terug....

weet alleen niet meer op ik strafpunten had of gediskwalificeerd was, geloof dat je binnen 60 sec terug in de ring moet zij ofzo

op de A-C lijn had ze t vaak niet zo, er stond meestal een auto bij de C en ik hefde maar zelfden bij C af te wenden richting A, alleen die voltes, en dan vooral in galop....dan komt ze dus schuin op die hekjes af, en kon k haar echt niet meer inhouden!

of net zoals een keer met losrijden, heel groot grasveld buiten, aan de ene kant losrijden voor dressuur(ik dus ook) aan de andere kant losrijden voor springen, stond 1 hindernis aan de andere kant van t veld, des hoorde de bel van het springterrein en begon te galloperen(deed ze altijd als ze de bel hoorde....) en ze rent zo dwars dat veld over, en springt bij t losrijden van t sringen over die hindernis heen, en die stond op 1.20 ofzo!

iedereen lachen, ik ook wel, maar ja dat heeft ze wel afgeleerd, alleen parade rijden op het springterrein leef een ramp, op t laatst was ik zover dat ik nethjs vaandel kon rijden, tussen de hindernissen door ipv erover heen(wat ze nogal eens had gedaan) maar ja dan de ereronde na het uitdelen van de viertalprijzen, dan werd er geklapt en mocht ze een rondje galloperen, dan ging ze altijd over minstens 1 hindernis heen!

zondag bij v dongen hoef je toch niet tussen witte hekjes te rijden?ik kom wel kijken, tessa moet helaas al rond 10.00 dus moet ik vroeg opstaan Tong uitsteken

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 10:21

liberty schreef:
[ Maar dat je dan in de B zo weinig punten kan rijden Lips are sealed
[/quote]


geloof mij maar hoor, als de jury je niet zo graag ma(ik sloeg mn paard toen ie omhoog kwam, ja dat mag niet he.... ) en daarna in de ring wilde hij niet normaal lopen(witte hekjes he) mocht ik niet een keertje prikje met sporen geven(held verder mn benen stil) en na de proef mocht ik bij d ejury komen, ik moest maar stoppen met paardrijden, k was zo slecht voor mn paard en ze kon zien dat hij r van moest lijden, hij voelde zich echt niet prettig bij mij, en ik zou de B nooit uitkomen(jammer voor die jury dat ik dat weekend in 2 proeven 5 wp bij elkaar reed Tong uitsteken alleen bij haar(de 3e proef, 2e proef op zondag en was zaterdag ook weggeweest) een verliespunt wat dus niet meetelde!

en heb met mn pony weleens 121 punten gehd, dus net geen verliespunt, maar ja met een springpony de eerste paar zomerconcoursen, vlak naast de springring, ja die gaat galloperen als ze de bel hoort, en had nooit binnen brdjes moeten rijden, du ik gebruikte meestal 3 ringen, dan heb je ook makkelijk zo ongeveer een verliespunt

ben jury van t verliespunt met mn paard nog een keer in de M1 tegengekomen, niet als jury gelukkig, maar ze sprak me aan bij het losrijden....zozo je houdt wel vol he, maar nogsteeds B of L1, nee hoor ik mag inmiddels M2 starten, toen was ze stil!
ik was aan t losrijden in de ring, moest als 1e starten en zij jureerde een ring vlak naast me

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 10:48

als je je voor je viertal aanmeldt bij je jury, en zegt dat je om 11.00 viertal moet rijden, dan houden ze er wel rekening mee en zeggen ze bv dat je als laatste kan starten, gaat wel lukken hoor!

en met je andere pony meteen aanmelden(of iemand anders naar de jury toe laten gaan terwijl je aan het losrijden bent!) zodra nr 1 net klaar is, dat je dus gelijk na nr 5(meestal zijn 1e 5 wel op vaste volgorde)kan starten, dan kan je daarna camilla losrijden voor viertal, iemand anders je ff bij je jury laten aanmelden voor na je viertal, en dan kan je zelf ontspannen losrijden!
mocht je proef met gillian beetjue uitlopen, kan je iemand alvast camilla laten klaarzetten en alvast laten longeren ofzo dat ze al los is als je erop gaat zitten.

succes alvast!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 11:26

met een beetje geregel kom je al een heel eind!! gaat vast wel lukken!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers