Super avond gehad met springen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Super avond gehad met springen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 23:18

Vanavond had ik een springwedstrijd in Hierden waar je 2 klassieke parcoursen kon springen. 4 winstpunten kon ik dus verdienen Pling Gelukkig kon ik nog op het laatste moment nog starten want dat had Stefanie (ook op Bokt) geregeld voor mij want haar moeder regelde dat allemaal Party!!

Ik ree deze avond met iemand mee die een 2 paards trailer heeft omdat mijn ouders die avond weg waren, naar de diploma uitreiking van me zus. Daar aangekomen ging ik eerst eventjes kijken naar 2 andere clubgenootjes. De ene was eerste geworden in de klasse B catagorie A en B Party!! en de andere was eerste geworden in de klasse B catagorie C. Nu ik nog in de catagorie D Knipoog
Opzadelen en inspringen ging allemaal goed. Helaas had ze 1x geweigerd bij het inspringen maar ik denk dat dat kwam omdat ik iets meer voorwaarts moest rijden. Toen het parcours in. Ze sprong echt super Alles kwam uit en ze sprong er mooi en hoog over heen Lovers Foutloos Party!! Toen de barrage. Ik had hem niet op me hand geschreven maar bij het parcours lopen heb ik er wel goed naar gekeken. Alles ging goed en gelukkig was ik weer foutloos Party!! Ik kreeg 46 stijlpunten. Super tevreden dus want die 2 winstpunten had ik binnen. Daarna was al snel de prijsuitreiking. Niemand was gewoon foutloos gebleven bij de catagorie D, behalve ik Tong uitsteken Dat was dus een eerste plaats voor mij Cool Ik kreeg een rozet (oranje natuurlijk Knipoog ) een shabrakje en nog 12 euro 50. Toen natuurlijk nog een ere ronde rijden op de muziek van Jamai, haha Schijnheilig
Anderhalf uur later moest ik voor de 2e keer springen (in de tussen tijd heb ik haar wel op de trailer gezet hoor). Melano had er nog steeds zin in want ik moest haar maar steeds terug nemen. Toen weer het 2e parcours in, nou daar dacht mevrouw anders over Ze wou niet de ring in en steigeren maar Nerd Toen heeft iemand melano mee genomen en gelukkig wou ze wel. Gegroet en meteen maar op de hindernis afgereden. De eerste ging goed en de tweede raakte ze de balk aan maar gelukkig bleef die liggen Voor de rest ging het wel goed maar echt niks kwam deze keer uit Lips are sealed Best wel slordig verder, maarja toch was ik foutloos Party!! Dat betekend weer 2 winstpunten erbij Ik kreeg weer 46 stijlpunten terwijl de eerste veel netter ging, maar oke. Toen moest ik de barrage weer rijden (eventjes voor de duidelijkheid, het was wel een ander parcours dan de eerste keer Haha! ). Alles ging wel goed tot de dubbel. Over de eerste sprong ze wel maar ik kwam niet zo goed uit. Het werd dus een reuze sprong en daarom kwam ze in de knoei met de tweede hindernis van de dubbel. Helaas dus een balk maar voor de rest was ik super tevreden! 2 andere meisjes waren deze keer ook foutloos in het parcours in de catagorie D en ook in de barrage. Verder niemand dus een 3e plaats was voor mij Party!! Kreeg weer een rozet en geld Cool Daar ging de muziek weer van Jamai op en reden we weer een ere ronde op de rechterhand Party!!
Snel Melano uitgestapt en afgezadeld en op naar huis. Lovers
Het was dus een geslaagde avond. Zondag is mijn L debuut Bloos Vind het best wel eng maarja ik ga het gewoon proberen Haha! Het springen gaat de laatste tijd zo goed Pling

Hier nog een foto die is gemaakt naar het eerste parcours waar dus 3 Lelyruiters eerste waren geworden Party!! :
Afbeelding
Ikke helemaal rechts..
Kwaliteit is verder niet echt goed maar vond hem wel leuk om hem jullie eventjes te laten zien Party!!
Laatst bijgewerkt door New-Forest op 25-06-03 23:53, in het totaal 1 keer bewerkt


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 11:07

Jaa, klopt..
De mensen van mijn ponyclub hadden het liever dat ik B bleef omdat ik ook naar de Gelderse ga he, maar ik ben eigenwijs en ga gewoon het L wagen, haha.. Kan ik tenminste op tijd rijden want stijl lukt nooit echt bij mij...


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 12:31

Het was zeker een mooi parcours!
Mooie hindernissen en veel pony's vonden ze soms ook eng (zoals zeg maar die kasteel hindernis Knipoog)
Inspringen was ook erg fijn daar binnen

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 14:37

Alleen een beetje jammer dat het gewonnen shabrakje full maat is Schijnheilig Tong uitsteken Past mijn pony dus niet echt..

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 21:55

vonneke schreef:
super gereden!!

maar als je nu naar de L overgaat mag je toch niet meer starten op de gelderse?

tenminste zo is dat bij ons in brabant wel. je mag voor de kampioenschappen niet meer over naar een andere klasse


Ik rij geen selectie´s hoor. Ik ga daar heen samen met nog een paar leden van de ponyclub (onderandere die ook op de foto staan Knipoog) en daar proberen we zeg maar als 'team' door te mogen voor onze ponyclub naar de Hippiade. Snap je het een beetje? Haha!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 22:51

Dank jullie wel Party!!

Helaas doe ik dan niet mee nee. Wou wel maar anders word het allemaal een beetje te veel..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, Clairtje_Sun, Selina en 32 bezoekers